structuur in mijn huis?

08-09-2013 19:04 12 berichten
Aah, ik word weer eens gek, ik zoek iets (mijn duikpasjes) ik weet dat ik ze ergens h3b neergelegd onder het jom van, handige plek.

En ik kan ze dus weer eens nergens vinden.

Het is niet de eerste keer dus ik wol graag wat tips voor wat meer structuur en vooral ook hoe ik man hierin mee krijg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf nogal van het opruimen en heel erg gestructureerd dus kan het me niet echt voorstellen, maar.. Misschien een handig idee om bijvoorbeeld de sleutels altijd op tafel/sleutelkast te leggen en om voor bepaalde dingen die je soms nodig hebt een soort rommel-la te maken? Ik bewaar pasjes altijd in m'n portemonnee.

Je eigen systeem werkt denk ik het beste.. Succes!
Ik heb een aantal mappen met de belangrijke papieren en 1 doos voor de nog niet geordende belangrijke papieren (oftewel, deze moeten ooit nog opgeruimd worden maar daar heb ik nu geen zin in). Sommige pasjes die ik weinig gebruik stop ik ook in deze doos, dat scheelt weer zoeken.

Knutselspullen zitten ook allemaal in 1 doos.

Ook 1 bak met elektronicazooi. Verloren opladers zoek ik dus altijd daar.

Studiespullen zitten ook in hun eigen doos

(Goh eigenlijk stop ik alles in doosjes)

Voor sleutels heb ik deze:

(je hebt ze ook dubbel, kan je man ook mooi meedoen )
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
De structuur gaan zoeken. Vaste plekken maken; bakje voor papieren waar je nog iets mee moet, ordners voor belangrijke te bewaren papieren, vaste plek voor de sleutels, vaste plek voor de pasjes...
Pasjes bij je logboek bij de rest van je duikspullen en dat weer een vaste plek...

Alles in je huis dat het waard is in je huis te zijn is een vaste plaats waard.

Klinkt simpel, zoals de theorie vaak simpeler is als de praktijk... Daarom niet minder waar.
Sleutels hebben al een vaste plek, net als stekkers/opladers.

Deze pasjes gebruik ik 1-2x per jaar en soms denk ik echt dat er hier een bermuda driehoek in dit huis verstopt zit.
Tja, mijn logboek heb ik net als mijn masker (verser heb ik geen eigen duikspul) en ik was eht heil7g ervan overtuigd dat de pasjes erbij lagen....ngoed, ik heb wel nog de formulieren met alle gegens dus dat is ook wel voldoende, maar het kan toch niet ineens weg zijn?
Wat hier nog wel eens helpt als 1 van ons iets kwijt is: de ander vragen om hulp. Op een of andere manier is het dan voordat de ander kon opstaan van de bank terug gevonden
Ik heb ze! Gewoon in het ladenkastje waar mijn logboek lag, maar onder een stapel visitekaartjes dus ik had ze eerst gemist. Jihoe heb ik toch nog enigzins struktuur.
Jippie! Veel duikplezier dan alvast. Als je nu alvast een droogpak koopt, die raak je iig niet kwijt ;)
quote:neweve schreef op 08 september 2013 @ 19:12:

Voor sleutels heb ik deze:

[IMG]http://media.fonq.nl/fonq/groot/40729/q ... elhuis.jpg[/IMG]

(je hebt ze ook dubbel, kan je man ook mooi meedoen )

Die is leuk!!

Wij hebben een laatje waar we 'belangrijke' dingen in doen zoals sleutels, pasjes (in een pashouder) die niet in mijn portemonnee passen en paspoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven