stucen en stof
donderdag 25 oktober 2012 om 08:07
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag, we zijn lekker aan het klussen in ons huis, vanmiddag komt er een stucadoor, en die gaat het plafond alvast in de voorstrijk zetten, omdat het plafond helemaal glad moet zijn.
Maar vandaag wil er ook iemand komen om in dezelfde kamer de stopconacten te verplaatsen. Hij gaat dit dus doen door in de muur te fresen en slijpen iod. Daar komt dus stof bij vrij, maar hoe zit dat met het voorstrijk? in combinatie met de stof? kan dit in dezelde ruimte?
Ik heb een vraag, we zijn lekker aan het klussen in ons huis, vanmiddag komt er een stucadoor, en die gaat het plafond alvast in de voorstrijk zetten, omdat het plafond helemaal glad moet zijn.
Maar vandaag wil er ook iemand komen om in dezelfde kamer de stopconacten te verplaatsen. Hij gaat dit dus doen door in de muur te fresen en slijpen iod. Daar komt dus stof bij vrij, maar hoe zit dat met het voorstrijk? in combinatie met de stof? kan dit in dezelde ruimte?
donderdag 25 oktober 2012 om 08:38
donderdag 25 oktober 2012 om 08:42
Kun je die stucadoor niet gewoon 'n weekje uitstellen? De timing is wel beroerd zo. Wordt het plafond gestuct ipv gespoten dat ie 'n steiger nodig heeft? Bij 't huis waar ik geklust heb, werd er gespoten en op stukjes waar de voorstrijk niet voldoende gehecht had, hechte het spuitwerk ook niet. Waren gelukkig maar paar plekjes en die deed ie later nog 'n keer over. Maar als je het echt in 't stof gaat zetten door dat fresen en dat plakt in de natte voorstrijk, dan lijkt me dat niet echt goed. Misschien beter die stucadoor ff bellen om te vragen wat wijsheid is.