Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Komt wel Blom. Is 'zelfbescherming' van moedernatuur.

Nu even lief zijn voor je zelf. Misschien even bellen met iemand om van je af te kleppen?
Blom

Ik denk dat het juist heel goed was om kalm te blijven. Jij hebt met haar op schoot gezeten zo ongeveer.
Het Viva forum is papaja.
Nouja,wat komt dat komt.

Ik heb MO al wel gebeld toen ik naar de auto liep.

(waar ik vervolgens met mijn huissleutel het portier wilde openmaken )

Koffie helpt ook vast!

maar even bijlezen dan nu.

Olijf welke tandoori had je? wereldgerecht?

ik vind die best lekker eigenlijk ook de eigen merk van de Aldi prima binnen te houden.

en jij ook een oempf voor balen en weinig tetterzin.

ah en moeder Tonks op FB,weet ze ook waar je zit in de zomer

maar wel fijn om er zo achter te komen dat ik de privacy instelling niet zo had als ik dacht! dank.

en heel lief dat jullie mijn schuldgevoel weg willen nemen vwb goede/niet zo goede dochter zijn, waardeer ik echt!

Tonks je topic elders heb ik gisteren al wel gelezen.

Ga ik straks nog op reageren.

Chicken Run met die geweldige stem van Mel Gibson van die haan...zucht.

(dweil van een vent bleek later maar zijn stem vind ik goddelijk)

Fant die dopjes voor de poezen kauwen ze die er niet zo af?

Graag een foteautje lijkt me geweldig.

Hier knip ik gewoon de scherpe puntjes eraf (blijf aan de gang,groeit als een tierelier)

en (sorry) voor de nacht van Ratteke.

Ik snap dat het voor jou bepaald niet grappig was maarrr..

Fran voor de buikpijn (huggen wil je toch niet )
Oh ja, het topic van Tonks.. ik wist wel dat ik gisteren iets vergat toen ik de laptop afsloot... En het is aan de smiley te zien nogal heftig. Ik moet er nog even een uurtje of wat op wachten, ik ga lezen bij thuiskomst!

Dat bed, ik kon er om lachen als een boer met kiespijn. Kon er ook nog wel bij. Niet slapen, dan ook niet liggen. Zoiets. Ben op K's kant gaan liggen. Ik hou het nog aardig vol moet ik zeggen. Ben wel wat moe natuurlijk maar ik ga vanavond oh oh vroeg naar bed wilde ik zeggen maar K moet weer overwerken. Dan kijk ik straks zelf wel of ik het kan repareren.
Alvast even een dikke voor Blom, goed gehandeld, ben trots op je! Maar bibbers zijn niet gek hè, zoiets iets heel heftig om mee te maken en zeker nu er nog geen echt goed nieuws is... Nogmaals !!

Ik kom vanaaf nog wel ff langs, ik ga nu eerst nog ff lekker in het zonnetje zitten *snor*

En :-) / voor de bedcapriolen van Rat
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben door het bed gezakt na de bevalling met allerlei hechtingen en duizeligheid.

Niet zo leuk de eerste kraamhulp was een vreselijk mens en zij had aan mn nogal aparte bed lopen rommelen. Het was een bed dat in een bepaalde stand prima stond maar dan moest je er verder vanaf blijven.

En Kaat blijft volhouden maar gelukkig was het voorwerp niet zo ernstig als het leek.
voor Viooltje!
Ben ik klaar met werken, is de zon weg

Stom he Blom? Andere wil ik wel hukken als ze het nodig hebben maar mezelf laten hukken, da hoef nie zo nodig.

Zo eens bedenken wat ik ga eten. Iets met salade, biefstuk en aardappeltjes denk ik.

Wij hebben nu steeds eenden in de vijver. Net landde er 3 stuks. Twee mannetjes die een vrouwtje aan het verkrachten waren. Mannetjes weggejaagd, vrouwtje in de voortuin gezet. Die ligt nu dankbaar onder een boompje, verstopt tussen het onkruid. Daarom haal ik het onkruid niet weg. Helemaal geen eigenbelang ofzo
Zielig altijd hoor die vrouweneendjes. Klote kerels

Ratteke en Fiolle hebben weer een opgeruimde tuin . Nu ikke nog, alhoewel het op begint te schieten.

Fantje: nagelhoesjes . Ik ben hier ook geen voorstander van. Ik denk ook dat ze dan hun nagels niet meer goed kunnen gebruiken. Waarom niet de puntjes knippen?

Dank Splint, voor de topicverwijzing over sms-probleem. Volgende keer zal ik eens zijn telefoon checken. Hij heeft nu ook zo'n aaiding en das niet echt zijn ding
ff mobiel, internet ligt er hier uit. Bed heb ik net gemaakt! voor mij! Was sinpel hoor, bodem was van het ophangplaatje ofzo gegleden.

Ik eet chili.

Nu ff de andere kant kijken! Hopelijk tot later!
Blom, wat een verhaal. Kan me goed voorstellen dat je daarvan even helemaal dichtslaat. Goed gehandeld van je!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Het gaat verdorie nog niet goed met collega,ze heeft veel medicijnen gehad maar komt er niet echt uit.

Dat moet wel een enorm heftige aanval zijn va 9.30u vanmorgen.

Ik hoop zo op morgen beter nieuws.
dat klinkt idd niet goed zeg. Wat eeg. Hoe oud is je collega? Ik hoop mer je mee.

Nog steeds geen internet. Landelijke storing.
Soms doet ie t wel hoor Rat.

En anders krijg je iets met DNS.

Morgen zou ik de hele dag geen internet hebben ivm werkzaamheden aan het netwerk. Dus das helemaal leuk van UPC.

Geen tv ook.

Doet de tv het wel?

Blom Ik hoop dat ze er morgen idd beter nieuws is!
Jeutje Blom
Jaaah ik kan er weer op! TV heeft het gewoon gedaan.

Tonks, jij kan morgen dus helemaal niks? Ook niet leuk.
Blom, wat erg om te horen dat het nog niet beter gaat met je collega. Hoop dat je morgen beter nieuws hebt
Ach wat een nare ervaring Blom, en vreselijk dat je nog geen goed nieuws hebt, nu moet je naar bed met een heel onafgerond (zeg ik dat goed?) gevoel. Ik denk ook dat moeder natuur een heel speciaal knopje omzet als er zoiets van je word verwacht.

Wbt de dopjes. Zoon had ooit bij een wat alternatieve (lees homeopathische en dure) dierenwinkel gewerkt en daat adviseerden ze dit boven knippen e.d. toen hadden we nog niet echt zo'n zin in maar afgelopen week hadden we bezoek en die waren er enorm enthusiast over. Moet zeggen dat het lijkt alsof ze er niets van merken. We hadden al vanalles geprobeert maar niets helpt voor langer dan een paar dagen. We hadden zo'n twee jaar geleden een nieuwe bank gekocht en die is helemaal bij de hoeken kapotgekrabd. Ik denk eigenlijk dat ze er nog steeds alles mee kunnen, behalve kapotkrabben. Ik zal later een fotootje plakken.

We houden het in de gaten als ze er last v krijgen gaan ze er weer af.

Optimist tot in de kist!
Ze hebben alleen dopjes op hun voorpootjes.

Volgende keer koop ik roze
Optimist tot in de kist!
Oh ja over sim kaarten, zit er dan ook data op? Ik las op de T-mobile site dat je die online moet bestellen?
Optimist tot in de kist!
Morgen naar de kapper, woensdag naar concert v R, donderdag inpakken en vrijdag vliegen!!!!!!

Optimist tot in de kist!
Beker?
Optimist tot in de kist!
Ik zie niks van de hoesjes.

Heb je nog een close-upje van een nageltje?

Heel benieuwd hoe dat werkt.

Beker voor Fant
Krijg het er niet goed op. Je ziet ze ook haast niet. Heb ook niet de juiste camera bij de hand hier, sorry

als ze roze zouden geweest zou het er zo uitzien:

Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven