Tetterend naar de zon!
donderdag 3 mei 2012 om 13:50
Ik eet gekookte aardappeltjes met verse spinazie en een karbonade. K eet gekookte aardappeltjes met sperciebonen en een ander stukkie vlees. In spinazie zit te veel ijzer, dat kan zijn lichaam nog niet aan.
Sorry Blom. Nog een paar uurtjes geduld. Of wat minder want ik heb zó geen zin meer. zit nog te twijfelen of ik naar huis ga of niet. Gezien mijn productie kan het makkelijk. Uren ook. Al mijn uren verlof zijn nog van vorig jaar. Heb nu nog 7 uur over van vorig jaar.
Veel plezier bij de Action! Oh, daar moet ik ook nog heen! Hondenshampoo halen.
Sorry Blom. Nog een paar uurtjes geduld. Of wat minder want ik heb zó geen zin meer. zit nog te twijfelen of ik naar huis ga of niet. Gezien mijn productie kan het makkelijk. Uren ook. Al mijn uren verlof zijn nog van vorig jaar. Heb nu nog 7 uur over van vorig jaar.
Veel plezier bij de Action! Oh, daar moet ik ook nog heen! Hondenshampoo halen.
donderdag 3 mei 2012 om 16:17
donderdag 3 mei 2012 om 16:39
donderdag 3 mei 2012 om 16:51
Ik denk dat de oven de volgende keer wel hoger kan. 160 graden nu gedaan en ze zijn nóg niet gaar...over een paar minuten haal ik ze er uit en dat hebben ze er 50 minuten ingezeten.
Kheb nog wat deeg over in de koelkast,kan ik gelijk een beetje experimenteren.
Die bananencake klinkt ook erg goed Frans! Hoe doe je dat?
Kheb nog wat deeg over in de koelkast,kan ik gelijk een beetje experimenteren.
Die bananencake klinkt ook erg goed Frans! Hoe doe je dat?
donderdag 3 mei 2012 om 16:52
donderdag 3 mei 2012 om 17:03
donderdag 3 mei 2012 om 17:05
quote:Francisca_ schreef op 03 mei 2012 @ 16:52:
Dees doe ik dan
http://overeten.com/2011/bananencake/
lijkt me zalig, helemaal met ook nog die chocolade erdoor.
Staat opgeslagen in favorieten dus vast.
Dees doe ik dan
http://overeten.com/2011/bananencake/
lijkt me zalig, helemaal met ook nog die chocolade erdoor.
Staat opgeslagen in favorieten dus vast.
donderdag 3 mei 2012 om 20:10
Cupcakes moeten volgens mij maar heel kort, minuut of 20.
Zie hier, het recept van Nigella Lawson:
Ingrediënten:
125 g boter
125 g witte basterdsuiker
2 eieren
125 g zelfrijzend bakmeel
half zakje vanillesuiker
2-3 eetlepels melk
Bereiding:
Gooi alles behalve de melk in de keukenmachine. Terwijl die draait langzaam de melk erbij doen. Als je geen keukenmachine hebt: boter en suiker mixen tot creme, vanillesuiker en één voor één de eieren erbij, tussendoor een eetlepel van de bloem toevoegen. Dan de rest van het meel erbij en de melk.
Dit is voor 12 cupcakes. Het lijkt of je niet genoeg hebt, maar gewoon met de pannenlikker alles eruit schrapen en gelijk verdelen over de bakjes.
15-20 minuten op 200°C
Zie hier, het recept van Nigella Lawson:
Ingrediënten:
125 g boter
125 g witte basterdsuiker
2 eieren
125 g zelfrijzend bakmeel
half zakje vanillesuiker
2-3 eetlepels melk
Bereiding:
Gooi alles behalve de melk in de keukenmachine. Terwijl die draait langzaam de melk erbij doen. Als je geen keukenmachine hebt: boter en suiker mixen tot creme, vanillesuiker en één voor één de eieren erbij, tussendoor een eetlepel van de bloem toevoegen. Dan de rest van het meel erbij en de melk.
Dit is voor 12 cupcakes. Het lijkt of je niet genoeg hebt, maar gewoon met de pannenlikker alles eruit schrapen en gelijk verdelen over de bakjes.
15-20 minuten op 200°C
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
donderdag 3 mei 2012 om 20:15
donderdag 3 mei 2012 om 20:28
quote:boterblommetje schreef op 03 mei 2012 @ 20:15:
Ik maak geen cupcakes maar gewoon kleine cakejes van een pak kant klaar boerecakespul van koopmans
Maar die 20 minuten zullen dan wel kloppen.
en mijn roostertje moet wat hoger zodat de onderkant niet aanbrandt.
Lastig omdat dit ook niet een oven is zoals ik vroeger had maar een combimagnetron.Kleine cakejes zijn toch gewoon cupcakes? Je hoeft ze niet te versieren natuurlijk
Maar het beslag is in de basis hetzelfde, gelijke delen meel, eieren, boter en suiker. Plus in dit recept dus een klein scheutje melk en een smaakje.
Ik maak geen cupcakes maar gewoon kleine cakejes van een pak kant klaar boerecakespul van koopmans
Maar die 20 minuten zullen dan wel kloppen.
en mijn roostertje moet wat hoger zodat de onderkant niet aanbrandt.
Lastig omdat dit ook niet een oven is zoals ik vroeger had maar een combimagnetron.Kleine cakejes zijn toch gewoon cupcakes? Je hoeft ze niet te versieren natuurlijk
Maar het beslag is in de basis hetzelfde, gelijke delen meel, eieren, boter en suiker. Plus in dit recept dus een klein scheutje melk en een smaakje.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.