tetterettes tetteren augustus uit
maandag 23 augustus 2010 om 23:42
Splint, ik moet het echt om 8 uur 's avonds innemen. Gaat eigenlijk bijna altijd goed, alleen vanavond dus helemaal vergeten (nou ja, veel te laat ingenomen dus)
Vinden jullie 'Niemand' van Jurk! ook zo'n lekker nummer? Wist dus helemaal niet dat dit de groep van Jeroen van Koningsbrugge was en dat hij & Dennis vd Ven zo goed kunnen zingen. Zij waren voor mij echt een verrassing afgelopen zaterdag *draait nummer nog eens keihard op de koptelefoon*
Vinden jullie 'Niemand' van Jurk! ook zo'n lekker nummer? Wist dus helemaal niet dat dit de groep van Jeroen van Koningsbrugge was en dat hij & Dennis vd Ven zo goed kunnen zingen. Zij waren voor mij echt een verrassing afgelopen zaterdag *draait nummer nog eens keihard op de koptelefoon*
Ik ben mijn eigen bananenschil

maandag 23 augustus 2010 om 23:50
even snel zwaaien en naar bed...
Heb bijgelezen maar te lui om uitgebreid te reageren,sorry.
morgen weer werken na 3 weken niks doen en ik wil nog wel 3 weken niets doen..
Tettermeet op LL: normaal douche ik iedere dag daar,no problemo!!
kwestie van goede tijd en goede camping kiezen.
wij staan normaal altijd op camping 7 (voor ons de meest ideale plek met een hele grote douchegelegenheid en plenty toiletten..net over de brug...ietsjes van het festivalterrein af....seniorencamping )
Its stond op 3 (of 2.....?) en die is/zijn vlakbij het festival en de 24uurs tent.
drukdrukdruk..
verder las ik over zieke nijnen,nijnen met ballen die er af moeten,lekkende wasmachine (k#tding) vergeten meladingesen,wassen met babydoekjes,nieuwe auto's ,stoppen men roken,schoonmaken en vloer ruiken en en en....ehh..
dinsdag 24 augustus 2010 om 07:22
Goooooeeeeedemorgen lieve maisjes
*kuch*
Tjeej Tonks, 2x per dag zuigen? Dat is een nobel streven.
Ik zuig 3x per week ofzo.
Vroon, gewoon de draad weer oppakken met niet roken hoor. Jullie kunnen het! Hoe doen jullie het, met pleisters of kauwgom?
Olijf, ik hoop dat je hebt kunnen slapen.
Zoeb, wat balen van Siep...
*kuch*
Tjeej Tonks, 2x per dag zuigen? Dat is een nobel streven.
Ik zuig 3x per week ofzo.
Vroon, gewoon de draad weer oppakken met niet roken hoor. Jullie kunnen het! Hoe doen jullie het, met pleisters of kauwgom?
Olijf, ik hoop dat je hebt kunnen slapen.
Zoeb, wat balen van Siep...
dinsdag 24 augustus 2010 om 08:44
Gooooeedemorgen
Hier spreekt een viespeuk. Ik heb nog helemaal niet gestofzuigd vandaag.
Dochter is weer voor het eerst naar school. Er was een meisje 'ziek'. Dochter (ik tikte dokter ) heeft de dokterskoffer met spuit en stethoscoop erbij gehaald en het jongetje dat erbij stond ging koken voor het zieke meisje.
Zo leuk dat ze nu zo gaan spelen.
Zoebje: Is dat party beest alweer aan komen wandelen? Vorige keer zat ie toch op een golfbaan of zo?
Ik zit nu te wachten tot de winkels opengaan dan kan ik mn Dettol gaan halen. Isniegoed ik in de thuiszorg werken
Hier spreekt een viespeuk. Ik heb nog helemaal niet gestofzuigd vandaag.
Dochter is weer voor het eerst naar school. Er was een meisje 'ziek'. Dochter (ik tikte dokter ) heeft de dokterskoffer met spuit en stethoscoop erbij gehaald en het jongetje dat erbij stond ging koken voor het zieke meisje.
Zo leuk dat ze nu zo gaan spelen.
Zoebje: Is dat party beest alweer aan komen wandelen? Vorige keer zat ie toch op een golfbaan of zo?
Ik zit nu te wachten tot de winkels opengaan dan kan ik mn Dettol gaan halen. Isniegoed ik in de thuiszorg werken
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 24 augustus 2010 om 09:46
Heb je hem al op amivedi gezet? Of gekeken of hij daar te vinden is? Op MP?
Is hij gechipt?
Ik word vandaag gebeld door Indesit. En bellen ze niet dan moet ik morgen zelf even bellen.
Ik had toch beter naar jullie moeten luisteren.
Maar mn ouwe Indesit deed het wel gewoon een aantal jaar.
*trekt pruillip en baalt dat er toch niet wat meer geld tegenaan gegooid is*
Is hij gechipt?
Ik word vandaag gebeld door Indesit. En bellen ze niet dan moet ik morgen zelf even bellen.
Ik had toch beter naar jullie moeten luisteren.
Maar mn ouwe Indesit deed het wel gewoon een aantal jaar.
*trekt pruillip en baalt dat er toch niet wat meer geld tegenaan gegooid is*
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 24 augustus 2010 om 09:48
dinsdag 24 augustus 2010 om 10:35
goedemorgen dames
ik lag zelfs op camping 1 biebs, die heeft volgens mij een hele kleine wasgelegenheid en ik vertik het om anderhalf uur in de rij te gaan staan.
Tonks, ik hoop dat ze snel komen van de de indisit. En dat ze hem kunnen repareren. En bedenk maar dat dit met iedere andere wasmachine (ook van de een ander merk) had kunnen gebeuren. Wie weet is het gewoon een beveiliging-iets wat er nog op zit (dat zou mij namelijk gebeuren)
Zoebie, ik hoop dat hij snel terug komt.
Veronica, is zou zo stoppen als ik al die enge plaatjes zien
Olijf, vervelend dat je zoveel last heb van zo een leuk dagje
Cis, lekker huishoudwonder van me. Je hebt hebt gewoon hetzelfde huishouden als ik
ik lag zelfs op camping 1 biebs, die heeft volgens mij een hele kleine wasgelegenheid en ik vertik het om anderhalf uur in de rij te gaan staan.
Tonks, ik hoop dat ze snel komen van de de indisit. En dat ze hem kunnen repareren. En bedenk maar dat dit met iedere andere wasmachine (ook van de een ander merk) had kunnen gebeuren. Wie weet is het gewoon een beveiliging-iets wat er nog op zit (dat zou mij namelijk gebeuren)
Zoebie, ik hoop dat hij snel terug komt.
Veronica, is zou zo stoppen als ik al die enge plaatjes zien
Olijf, vervelend dat je zoveel last heb van zo een leuk dagje
Cis, lekker huishoudwonder van me. Je hebt hebt gewoon hetzelfde huishouden als ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

dinsdag 24 augustus 2010 om 10:52
quote:Splinter02 schreef op 23 augustus 2010 @ 22:08:
Uh, even brutaal: heb jij echt 3 jaar kunnen leven van je spaargeld? Waarom ben je destijds dan gestopt met werken?
(hoef je niet te antwoorden hoor).
Ik ben weggegaan omdat het hoofdkantoor naar Amsterdam verhuisde en dus ook mijn functie. Op en neer reizen naar Amsterdam was geen optie en verhuizen al helemaal niet. Ik kreeg een vertrekpremie mee en had nog wat geld op de bank. Ook heb ik nog een tijdje WW gehad.
Ik heb er bewust voor gekozen om zeker een jaar niet te werken.
Achteraf gezien niet zo'n slimme zet, omdat door de crisis de arbeidsmarkt inzakte, maar ja ik heb geen glazen bol
Zoebie: hoop dat Siep snel weer op komt dagen
Tonks: balen zeg van die wasmachine. Koop je ook wat nieuws En dan dat telefoontje!!!!! Als wij niet terugbellen, moet u maar weer terugbellen!! Nou ja
Uh, even brutaal: heb jij echt 3 jaar kunnen leven van je spaargeld? Waarom ben je destijds dan gestopt met werken?
(hoef je niet te antwoorden hoor).
Ik ben weggegaan omdat het hoofdkantoor naar Amsterdam verhuisde en dus ook mijn functie. Op en neer reizen naar Amsterdam was geen optie en verhuizen al helemaal niet. Ik kreeg een vertrekpremie mee en had nog wat geld op de bank. Ook heb ik nog een tijdje WW gehad.
Ik heb er bewust voor gekozen om zeker een jaar niet te werken.
Achteraf gezien niet zo'n slimme zet, omdat door de crisis de arbeidsmarkt inzakte, maar ja ik heb geen glazen bol
Zoebie: hoop dat Siep snel weer op komt dagen
Tonks: balen zeg van die wasmachine. Koop je ook wat nieuws En dan dat telefoontje!!!!! Als wij niet terugbellen, moet u maar weer terugbellen!! Nou ja