TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
zondag 20 januari 2013 om 23:09
quote:lady-blue-eyes schreef op 20 januari 2013 @ 23:07:
[...]
voor zover ik weet gaan er geen buren verhuizen... Moet er wel eens aan denken...stel je voor dat je op t forum gezellig zit te kletsen met mensen die je eigenlijk heel goed kent.... Ben best wel eens nieuwsgierig wie er achter een profiel zit
Op dit topic komen we zo'n beetje uit alle provincies van Nederland.
Maar het zou toch zomaar kunnen...
[...]
voor zover ik weet gaan er geen buren verhuizen... Moet er wel eens aan denken...stel je voor dat je op t forum gezellig zit te kletsen met mensen die je eigenlijk heel goed kent.... Ben best wel eens nieuwsgierig wie er achter een profiel zit
Op dit topic komen we zo'n beetje uit alle provincies van Nederland.
Maar het zou toch zomaar kunnen...
zondag 20 januari 2013 om 23:22
quote:Yezka schreef op 20 januari 2013 @ 22:55:
Mijn achterburen zijn ook gek op muziek...
En ik begin te vrezen dat ze gisteren een kareoke-set hebben gekocht...
Het is al twee avonden op rij feest. Wat een dronkemansgebral.
Oh oh, ruilen?? Hier heb je elke dag van 12 tot 8 precies dezelfde cd op repeat incl trillende glazen en van 12 tot 4 ('s nachts) herhaalt alles zich nog een keer.
Ik heb serieus nog liever iemand die elke dag/nacht andere teringherrie draait, dan echt uren en weken achter elkaar hetzelfde... WHY?!!!!
DEZE 10 x per dag, 10 weken lang, hoe kan een mens dat volhouden???
Mijn achterburen zijn ook gek op muziek...
En ik begin te vrezen dat ze gisteren een kareoke-set hebben gekocht...
Het is al twee avonden op rij feest. Wat een dronkemansgebral.
Oh oh, ruilen?? Hier heb je elke dag van 12 tot 8 precies dezelfde cd op repeat incl trillende glazen en van 12 tot 4 ('s nachts) herhaalt alles zich nog een keer.
Ik heb serieus nog liever iemand die elke dag/nacht andere teringherrie draait, dan echt uren en weken achter elkaar hetzelfde... WHY?!!!!
DEZE 10 x per dag, 10 weken lang, hoe kan een mens dat volhouden???
maandag 21 januari 2013 om 08:52
maandag 21 januari 2013 om 12:53
quote:tzippa2 schreef op 20 januari 2013 @ 23:22:
[...]
[afbeelding]
DEZE 10 x per dag, 10 weken lang, hoe kan een mens dat volhouden???Als je in de VS had gewoond, had je die buren allang afgeknald, of niet? (Ik wel!).
[...]
[afbeelding]
DEZE 10 x per dag, 10 weken lang, hoe kan een mens dat volhouden???Als je in de VS had gewoond, had je die buren allang afgeknald, of niet? (Ik wel!).