TTTOT-kluphuis (19)

15-01-2013 17:34 3008 berichten

De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

By MissMickey
Zolang t binnen de grenzen van t toelaatbare is..
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn die grenzen die je bedoeld?
Veilig op school aangekomen

Ik denk dat to van dat grazia topic maar eens moet beginnen met 50 tinten grijs.
Been there, done that, got the T-shirt.
Kinderen en dieren.

De rest interesseert me niet. Maar kids en dieren is gewoon achterlijk.
Apa: dan opent ze een topic dat dat niet normaal is.. Doe maar niet
Ach zo, peacy. Ja, eens.

en ook eensch

Bijna de helft mn mn klas is thuis gebleven.
Goedemiddag! Hier niet echt meer t gevoel dat ik leef al 2 weken la elk uur een huilend meisje dat ziek is + verkouden. Morgen moet ze naar de kinderarts maar ik ben zoo gesloopt, zelf ook half beter dus ook allemaal niet super fijn. Ben zo aan t twijfelen wat ik moet doen ( woensdag werken of niet? Kan geeneens meer normaal nadenken )
Uhm kijk t vandaag even aan en morgen ook.

Niet normaal.meer kunnen nadenken is noet slim in de kinderopvang (been there done that)
Als je dat niet kan: niet.

DG is ook te pakken genomen door de verkoudheids bacteriën. Loopt er aan alle kanten uit.

Hoezo moet weekje naar de ka?
Nog n half uurtje.. Dan heb ik mn nieuwe foon .

Abo gelijk aanpassen .
Leuheeeeeuuuuk! Ik is jaloers. Ik moet nog een paar maanden met deze.
Ja ik vind t altijd zo moeilijk om te beoordelen.. Ben zelf een wrak dus kijk morgen id even maar vroeg me af of t normaal was
Ka omdat ze reflux heb, en KMA heb.

Leuk nieuwe telefoon!!
Wat niet kan, kan gewoon niet. Ook een refluxer. DG ook. Maar die is al wat ouder. Nu is t alleen lastig als hij verkouden is.
Ja hier de hele dag door, vooral met stukjes. Ze is nu bijna 1.5 jaar en t valt zelfs de visite op, die nog nooit voor reflux gehoord hebben.

Onze ka doet een beetje raar over reflux, ze gelooft er niet zo in dat het nu nog voorkomt??? Haha terwijl als je op internet reflux oudere kindjes intikt je hele ervaringen krijgt.
Ze had vanochtend stukjes peer op met een vorkje, na 10 minuten kwamen alle stukjes er weer uit, en dan met moeite want dat voelt zo vervelend voor d'r :(
Och, m'n schoonouders kenden t ook niet.

Maar als hij zich verslikt of hoest kotst hij zo de boel weer uit. En daarna vrolijk verder spelen. Eigenlijk is t voor hem fijner om te spugen, hij had verborgen reflux. En dat brandT
arme ukkies
Ik zie grobs! Op tv
Sneu missy, hoe oud is hij?

Snap echt totaal niet hoe andere moeders dit doen... Iedereen heeft toch gebroken nachten? Iedereen heeft zieke kinderen, waarom ben ik dan zo snel zwak * mompelt iets over nasleep van m'n depressie *

Baal momentje...
Weekend Depressie en er van herstellen is ook niet niks. Zorg je voor jezelf net zo goed als voor Weekje?
Jeetje weekend, een depressie is niet zomaar wat hoor. Mentaal en fysiek slopend. En eerlijk, de gebroken nachten zijn eveneens slopende!

Hoe doen andere moeders het? Stapje voor stapje.
O, in mei is hij 2
Dankje meiden! Voel me zo vaak zo blegh.. Al m'n vriendinnen hebben gebroken nachten, druk sociaal leven en energie zat. En ik? Vaak geen eens puf om te douchen.

En vaak gaat het ook goed en fijn hoor maar ik kan zo slecht tegen weinig slaap..

Fijn dat jullie altijd zk lief zijn! M'n baas gelooft niet in depressies

Oja trouwens ik werk er bijna 4 jaar en ik moet van m'n baas opeens herstellen en word mi gedwongen om helemaal te gaan werken, ik ben nu bang dat ze me gaat ontslaan nu ik ' beter' ben, omdat t bedrijf slecht gaat.. Hoe ik er bij kom? Een gevoel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven