TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
maandag 21 januari 2013 om 13:44
Goedemiddag! Hier niet echt meer t gevoel dat ik leef al 2 weken la elk uur een huilend meisje dat ziek is + verkouden. Morgen moet ze naar de kinderarts maar ik ben zoo gesloopt, zelf ook half beter dus ook allemaal niet super fijn. Ben zo aan t twijfelen wat ik moet doen ( woensdag werken of niet? Kan geeneens meer normaal nadenken )
maandag 21 januari 2013 om 15:03
Ja hier de hele dag door, vooral met stukjes. Ze is nu bijna 1.5 jaar en t valt zelfs de visite op, die nog nooit voor reflux gehoord hebben.
Onze ka doet een beetje raar over reflux, ze gelooft er niet zo in dat het nu nog voorkomt??? Haha terwijl als je op internet reflux oudere kindjes intikt je hele ervaringen krijgt.
Onze ka doet een beetje raar over reflux, ze gelooft er niet zo in dat het nu nog voorkomt??? Haha terwijl als je op internet reflux oudere kindjes intikt je hele ervaringen krijgt.
maandag 21 januari 2013 om 15:41
maandag 21 januari 2013 om 15:55
Dankje meiden! Voel me zo vaak zo blegh.. Al m'n vriendinnen hebben gebroken nachten, druk sociaal leven en energie zat. En ik? Vaak geen eens puf om te douchen.
En vaak gaat het ook goed en fijn hoor maar ik kan zo slecht tegen weinig slaap..
Fijn dat jullie altijd zk lief zijn! M'n baas gelooft niet in depressies
Oja trouwens ik werk er bijna 4 jaar en ik moet van m'n baas opeens herstellen en word mi gedwongen om helemaal te gaan werken, ik ben nu bang dat ze me gaat ontslaan nu ik ' beter' ben, omdat t bedrijf slecht gaat.. Hoe ik er bij kom? Een gevoel...
En vaak gaat het ook goed en fijn hoor maar ik kan zo slecht tegen weinig slaap..
Fijn dat jullie altijd zk lief zijn! M'n baas gelooft niet in depressies
Oja trouwens ik werk er bijna 4 jaar en ik moet van m'n baas opeens herstellen en word mi gedwongen om helemaal te gaan werken, ik ben nu bang dat ze me gaat ontslaan nu ik ' beter' ben, omdat t bedrijf slecht gaat.. Hoe ik er bij kom? Een gevoel...