TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
maandag 21 januari 2013 om 18:05
*komt met ogenleden op knieen kamer binnen*
Zo dan! Wat een dag... Pffff... Ik was in mijn evaluatiegesprek emotioneel incontinent. Ze zijn hardstikke tevreden over me, maar ik, ik moest grienen als een klein kind omdat, um, ik even te veel spanningen had en mijn onzekerheid me weer parten speelde...
Tssss, wat ben ik ook een weekdier zeg.
Ik krijg niet altijd de balans tussen regels hanteren en menselijkheid gevonden. Die is er wel, maar waaaaar?
En als nooit echt iemand door je heen prikt en nu ineens wel, nou... Dan gaan de kraantjes open zeg...
Zo dan! Wat een dag... Pffff... Ik was in mijn evaluatiegesprek emotioneel incontinent. Ze zijn hardstikke tevreden over me, maar ik, ik moest grienen als een klein kind omdat, um, ik even te veel spanningen had en mijn onzekerheid me weer parten speelde...
Tssss, wat ben ik ook een weekdier zeg.
Ik krijg niet altijd de balans tussen regels hanteren en menselijkheid gevonden. Die is er wel, maar waaaaar?
En als nooit echt iemand door je heen prikt en nu ineens wel, nou... Dan gaan de kraantjes open zeg...
maandag 21 januari 2013 om 18:10
Ik heb wel een flauw vermoeden waarom je ze gratiezz kreeg, ik had je zelfs nog geld bijgestopt om er maar vanaf te zijn
Al 5 dagen voorbij van de vriendloze weken!
Ik heb een onbeperkt bioscooppas, dus ik ga denk ik heel veel naar de film komende tijd. Mensen vinden het heel raar dat ik alleen ga, maar ik vind het heerlijk, lekker overdag en doordeweeks als het rustig is. En ik ben zo lang niet naar de bios gegaan omdat ik het niet trok, dus ik ben best blij dat ik iig weer iets onderneem.
Al 5 dagen voorbij van de vriendloze weken!
Ik heb een onbeperkt bioscooppas, dus ik ga denk ik heel veel naar de film komende tijd. Mensen vinden het heel raar dat ik alleen ga, maar ik vind het heerlijk, lekker overdag en doordeweeks als het rustig is. En ik ben zo lang niet naar de bios gegaan omdat ik het niet trok, dus ik ben best blij dat ik iig weer iets onderneem.
maandag 21 januari 2013 om 18:23
Ik heb een onzekere medepassagier. Die neemt soms de overhand. Helaas.
Want het maakt niet uit wat gezegd of gedaan wordt, ze weet het altijd negatief te draaien.
Nu maakt ik me weer druk omdat ik denk dat ze me kierewiet vinden door mijn emo-bui en wat ik zei.
Maar lieve collega zei, dat 1 negatieve gebeurtenis pas weer "goed gemaakt is" na 100 goede.
Dan heb ik nog een lange lange weg te gaan...
Want het maakt niet uit wat gezegd of gedaan wordt, ze weet het altijd negatief te draaien.
Nu maakt ik me weer druk omdat ik denk dat ze me kierewiet vinden door mijn emo-bui en wat ik zei.
Maar lieve collega zei, dat 1 negatieve gebeurtenis pas weer "goed gemaakt is" na 100 goede.
Dan heb ik nog een lange lange weg te gaan...
maandag 21 januari 2013 om 18:41
Je bent niet kierewiet, je bent koekoek en ik vind je een kanjer.
Je onzekerheid kan je ook helpen in jouw werk; je blijft altijd kritisch naar jezelf en je handelen kijken.
Door te twijfelen komen we de waarheid te weten.
Missy, dan kunnen we lekker tegen elkaar aan lullen komende week, ik verzeker je dat als je er door heen komt, je 50 tinten binnen een dag uit hebt
Je onzekerheid kan je ook helpen in jouw werk; je blijft altijd kritisch naar jezelf en je handelen kijken.
Door te twijfelen komen we de waarheid te weten.
Missy, dan kunnen we lekker tegen elkaar aan lullen komende week, ik verzeker je dat als je er door heen komt, je 50 tinten binnen een dag uit hebt
maandag 21 januari 2013 om 19:02
Echt lachen, ik heb voor mijn oudste kat zo'n warmte kussentje gekocht. Zal zo plaatje zoeken.
En poes ligt daar dus lekker op, maar kussen is nietvzo heel groot eigenlijk. Formaat opgerolde kat.
Kater wil daar nu toch echt bij gaan liggen, wat een gedraai en geduw! Liggen ze nu als broer en zus naast elkaar op 2 vierkante cm (bij wijze van)
En poes ligt daar dus lekker op, maar kussen is nietvzo heel groot eigenlijk. Formaat opgerolde kat.
Kater wil daar nu toch echt bij gaan liggen, wat een gedraai en geduw! Liggen ze nu als broer en zus naast elkaar op 2 vierkante cm (bij wijze van)
maandag 21 januari 2013 om 19:03
Zoiets dus.
Die leg ik dan óp een kussen, die zo groot is als het vak van de ikeakast. (crazycatlady-kast)
En dan een fleece-je erover...
http://www.zooplus.nl/sho ... ging/warmtekussens/321635
Die leg ik dan óp een kussen, die zo groot is als het vak van de ikeakast. (crazycatlady-kast)
En dan een fleece-je erover...
http://www.zooplus.nl/sho ... ging/warmtekussens/321635