TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
donderdag 24 januari 2013 om 19:21
donderdag 24 januari 2013 om 22:21
WAT IS EEN KNIPJESBORD???
Echo was echt heel bizar, ben er nogal ondersteboven van... Toen we aankwamen, kwamen er net twee mensen de echokamer uit en CCman herkende de vrouw als het nichtje van een vriend. Even mee staan praten en zij was 10 weken zij ze. ze liet de echofoto's zien en het kind leek alleen stompjes te hebben ipv armen en benen. Was een foto van bovenaf, dus misschien zaten ze voor het rompje ofzo...dus ik me al voorbereiden op een soort knuffelbeer-zonder-berenoortjes met stompjes als armen en benen, bleek het echt een compleet mensje! Ik zag zelfs voetjes en teentjes, bizar!!!!!!! Hij bewoog als een dolle, zwaaide met zijn armen en sprong een beetje op en neer...rare ervaring, het hele zwangerzijn wordt er wel wat echter op
Echo was echt heel bizar, ben er nogal ondersteboven van... Toen we aankwamen, kwamen er net twee mensen de echokamer uit en CCman herkende de vrouw als het nichtje van een vriend. Even mee staan praten en zij was 10 weken zij ze. ze liet de echofoto's zien en het kind leek alleen stompjes te hebben ipv armen en benen. Was een foto van bovenaf, dus misschien zaten ze voor het rompje ofzo...dus ik me al voorbereiden op een soort knuffelbeer-zonder-berenoortjes met stompjes als armen en benen, bleek het echt een compleet mensje! Ik zag zelfs voetjes en teentjes, bizar!!!!!!! Hij bewoog als een dolle, zwaaide met zijn armen en sprong een beetje op en neer...rare ervaring, het hele zwangerzijn wordt er wel wat echter op
donderdag 24 januari 2013 om 22:31
Nee...hij vond het niet bizarder of anders dan waarop hij zich had voorbereid... Ik had me ook wel voorbereid op een gekke ervaring, maar dat het zo zou zijn had ik dan weer niet gedacht! ik moest bijna huilen, maar niet gedaan...
Ok, we're off to bed here, morgen geen zwangergeleuter meer hierzo
maar wat is nou een knipjesbord??????
Ok, we're off to bed here, morgen geen zwangergeleuter meer hierzo
vrijdag 25 januari 2013 om 09:51
Morguuuh...
Vandaag wordt een druk dagje, sporten, nagelknipper kopen, auto soort van poetsen, weekendtas inpakken, duimen dat loon op rekening staat, tanken, geld pinnen, boodschapjes doen, nagels verzorgen, die worden nu wel erg lang....
Uh, en waarschijnlijk vergeet ik nu de helft...
Morgen vroeg weg en zondag pas weer terug. Ik denk in de late middag.
Gister was leuk, maar gewoon leuk. Ik heb me netjes gedragen...
Vandaag wordt een druk dagje, sporten, nagelknipper kopen, auto soort van poetsen, weekendtas inpakken, duimen dat loon op rekening staat, tanken, geld pinnen, boodschapjes doen, nagels verzorgen, die worden nu wel erg lang....
Uh, en waarschijnlijk vergeet ik nu de helft...
Morgen vroeg weg en zondag pas weer terug. Ik denk in de late middag.
Gister was leuk, maar gewoon leuk. Ik heb me netjes gedragen...