TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
maandag 4 maart 2013 om 21:54
Tja Peacy, dat zijn de geneugten van ons vrouwzijn Toen ik zwanger was heb ik een periode gehad dat ik overal om moest huilen. Ik kon niet veel meer dan tv kijken en ik keek o.a. naar Animal Planet, daar komen veel van die Animal Police-programma's. Daar keek ik dan naar samen met mijn hond en maar janken om al die zielige dieren. Verder huilde ik ook elke dag drie kwartier bij Oprah om alles wat leuk, lief, zielig, etc... was. Tja hormonen......
maandag 4 maart 2013 om 22:15
Toen ik zwanger was jankte ik om reclames. Ik slik lekker niks! En heb een hele nauwkeurige cyclus terug gekregen. Alleen wat bedenken tegen m'n PMS.
Even iets ander: ik slaap in een shirt en met sokken aan. Verder niets. Nu trek ik DP heel netjes elke avond een pyama aan. En als ik ga kijken snachts heeft ze haar pyamabroek en onderbroek uit en sokken uit de mand gepakt en aan.
Hoe bedoel je een mini-me?
Even iets ander: ik slaap in een shirt en met sokken aan. Verder niets. Nu trek ik DP heel netjes elke avond een pyama aan. En als ik ga kijken snachts heeft ze haar pyamabroek en onderbroek uit en sokken uit de mand gepakt en aan.
maandag 4 maart 2013 om 22:18
quote:missy_Acy schreef op 04 maart 2013 @ 22:15:
Grappig.
Wat ik alleen niet begrijp is dat je zo kunt slapen Ik draag een onderbroek, een hemd, een pyjama en sokken. Daarbij een winterdekbed en een kruik, anders doe ik geen oog dicht van de kou. Ik las hier laatst in een topic dat veel mensen bloot slapen Dat zou ik echt niet kunnen, veels te koud!
Grappig.
Wat ik alleen niet begrijp is dat je zo kunt slapen Ik draag een onderbroek, een hemd, een pyjama en sokken. Daarbij een winterdekbed en een kruik, anders doe ik geen oog dicht van de kou. Ik las hier laatst in een topic dat veel mensen bloot slapen Dat zou ik echt niet kunnen, veels te koud!
maandag 4 maart 2013 om 22:26
dinsdag 5 maart 2013 om 00:06
quote:missy_Acy schreef op 04 maart 2013 @ 22:26:
Ja. Met de ugly meter hadden we precies dezelfde score. Hahahahahaha. Bizar, een dochter. Ik hoop wel dat ze een nerd wordt trouwens. Dat ze niet dezelfde dingen gaat doen als ik deed toen ik tiener was. Had wel 1000000x m'n nek kunnen breken ofzo.
Je weet dat dochters erger worden als moeders he?
Zo'n 10x ofzo
Ja. Met de ugly meter hadden we precies dezelfde score. Hahahahahaha. Bizar, een dochter. Ik hoop wel dat ze een nerd wordt trouwens. Dat ze niet dezelfde dingen gaat doen als ik deed toen ik tiener was. Had wel 1000000x m'n nek kunnen breken ofzo.
Je weet dat dochters erger worden als moeders he?
Zo'n 10x ofzo