TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
woensdag 6 maart 2013 om 18:46
Yez hij is leuk. Ik heb ooit een vergelijkbaar lijstje gezien daarop stond: wordt een leraar, maak een meerkeuzetoets en maak alle antwoorden C (behalve eentje).
Je hebt ze al getest apa dat is dus niet meer nodig. En nu dan kan ik me nieuwe schoenen niet verder uittesten. Maar ze zaten vandaag wel lekker
Peacy, je moet ook echt eerder aan de bel trekken als het mis gaat. Je thuissituatie vraagt een hoop aandacht maar je moet je studie niet vergeten.
Je hebt ze al getest apa dat is dus niet meer nodig. En nu dan kan ik me nieuwe schoenen niet verder uittesten. Maar ze zaten vandaag wel lekker
Peacy, je moet ook echt eerder aan de bel trekken als het mis gaat. Je thuissituatie vraagt een hoop aandacht maar je moet je studie niet vergeten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 6 maart 2013 om 22:07
Oja, peacy. Ik heb eroved nagedacht, volgens mij is het een onderdeel van studeren dat je constant een to do lijst hebt. Hier zullen ook minder leuke dingen op staan. Ik geniet enorm van leren, of naja van dingen weten dus ik heb het over om me door een berg te werken. Probeer jij ook een duidelijke motivatie voor jou te vinden?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 6 maart 2013 om 22:35
Mijn motivatie:
Dat ik echt op mn plek zit. Heb alles op een rij gezet. Werken met kinderen is wat ik het liefst dod. Daar waar andere mensen sommige kinderen als moeilijk ervaren, vind ik die het leukst. Ik heb niks met normale kinderen (nouja, laat ik t zo zeggen, ik heb er alles mee, maar vind t net niet zo leuk).
De moeilijkere (gedrag, achterstand in ontwikkeling etc) trek ik ook echt aan.
Dat vind ik leuk, die groep helpen.
Mijn Slber zei ook dat ik echt kennis heb, weet waar ik over praat en gericht op t kind denk.
Dat was extra motivatie, die had ik echt even nodig.
Dat ik echt op mn plek zit. Heb alles op een rij gezet. Werken met kinderen is wat ik het liefst dod. Daar waar andere mensen sommige kinderen als moeilijk ervaren, vind ik die het leukst. Ik heb niks met normale kinderen (nouja, laat ik t zo zeggen, ik heb er alles mee, maar vind t net niet zo leuk).
De moeilijkere (gedrag, achterstand in ontwikkeling etc) trek ik ook echt aan.
Dat vind ik leuk, die groep helpen.
Mijn Slber zei ook dat ik echt kennis heb, weet waar ik over praat en gericht op t kind denk.
Dat was extra motivatie, die had ik echt even nodig.