TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
dinsdag 19 maart 2013 om 21:21
We hebben net een deel van de stal leeggemaakt. De koeien moeten verhuizen en dan kunnen de ezels in hun oude verblijf. Man heeft in de afgelopen jaren heel wat verzameld in de stal, want er stonden toch geen dieren meer in Hij zei net zelf wat ik al dacht:"het is maar goed dat de ezels komen, want nu moet ik wel gaan opruimen".
woensdag 20 maart 2013 om 00:16
woensdag 20 maart 2013 om 06:33
quote:missy_Acy schreef op 19 maart 2013 @ 18:19:
Volgens mij krijg ik koorts
Ah kasian Missy! Aangestoken door het grut? Vin kan ze niet een dagje van je overnemen zodat jij even met een dekentje op de bank kan?
Ik heb daarnet het topic "Waarom ik weduwe wilde worden" gelezen. Ook een confrontatie met een naderende dood, maar zo prachtig vormgegeven, de laatste maanden, en ook zo prachtig beschreven. Van Karin Spaink. Aanrader als je even tijd hebt, het is een artikel, niet heel erg lang. Bij mij staat-ie nu bij de favorieten. Kijk maar wat je ermee doet en wat je ervan vindt.
Volgens mij krijg ik koorts
Ah kasian Missy! Aangestoken door het grut? Vin kan ze niet een dagje van je overnemen zodat jij even met een dekentje op de bank kan?
Ik heb daarnet het topic "Waarom ik weduwe wilde worden" gelezen. Ook een confrontatie met een naderende dood, maar zo prachtig vormgegeven, de laatste maanden, en ook zo prachtig beschreven. Van Karin Spaink. Aanrader als je even tijd hebt, het is een artikel, niet heel erg lang. Bij mij staat-ie nu bij de favorieten. Kijk maar wat je ermee doet en wat je ervan vindt.
woensdag 20 maart 2013 om 15:13
Zo bespreking gehad en dat is flink opgeschoten, daarnaast 1 hc geleerd en nu het (op 1 na ) laatste onderdeel van mijn ambitieuze planning..
Maar ik loop een beetje vast en had niet de lunch die ik wilde omdat vriend de kaas samen met het brood de vriezer in heeft gedaan..
Maar ik loop een beetje vast en had niet de lunch die ik wilde omdat vriend de kaas samen met het brood de vriezer in heeft gedaan..
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 20 maart 2013 om 15:50
quote:ccbloom schreef op 20 maart 2013 @ 15:23:
Ben niet aant werk, Neweve, ik bedoelde de studie...
Studie is ook werken
Apa, hier sneeuwt het al een tijdje. Bomen zijn zelfs weer een beetje wit maar verder blijft het (nog) niet liggen..
Laatste opdracht nog een keer doorlezen en dan inleveren die hap..
Ben niet aant werk, Neweve, ik bedoelde de studie...
Studie is ook werken
Apa, hier sneeuwt het al een tijdje. Bomen zijn zelfs weer een beetje wit maar verder blijft het (nog) niet liggen..
Laatste opdracht nog een keer doorlezen en dan inleveren die hap..
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.