TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 21 maart 2013 om 09:14
Motnong.
Ik had gisteravond al geen best humeur en dat werd er niet beter op. Ik bracht mijn moeder naar huis (45 min rijden) en op de terugweg kwam ik in een 'file' terecht. We stonden een uur stil op de A2:
Ongeval na politie-achtervolging A2
Toegevoegd: woensdag 20 mrt 2013, 22:14
Update: woensdag 20 mrt 2013, 22:22
De A2 Den Bosch - Eindhoven is enige tijd afgesloten geweest na een ongeluk tijdens een politie-achtervolging. Agenten probeerden een automobilist te laten stoppen die veel te hard reed. De man is tijdens die achtervolging tegen een andere auto gereden.
Een inzittende van de aangereden auto is lichtgewond geraakt. Na de aanrijding ontstond een file ter hoogte van Best-West. De hulpdiensten hebben een hoogzwangere vrouw, die in die file stond, naar het ziekenhuis begeleid.
De hardrijder is door de politie aangehouden.
Gelukkig geen ernstige gewonden! Wat een eikel Iemand aanrijden omdat ie zelf te hard reed en niet wilde stoppen voor de politie. En er was bijna een baby geboren in de file
Ik moet straks naar de internist voor de uitslagen van mijn bloedonderzoek. Ben benieuwd of er iets uit is gekomen.
Hier trouwens ook een blauwe lucht, dus ik hoop op beter weer
Missy: beterschap voor jullie
Voor de rest een en een fijne dag allemaal!
Ik had gisteravond al geen best humeur en dat werd er niet beter op. Ik bracht mijn moeder naar huis (45 min rijden) en op de terugweg kwam ik in een 'file' terecht. We stonden een uur stil op de A2:
Ongeval na politie-achtervolging A2
Toegevoegd: woensdag 20 mrt 2013, 22:14
Update: woensdag 20 mrt 2013, 22:22
De A2 Den Bosch - Eindhoven is enige tijd afgesloten geweest na een ongeluk tijdens een politie-achtervolging. Agenten probeerden een automobilist te laten stoppen die veel te hard reed. De man is tijdens die achtervolging tegen een andere auto gereden.
Een inzittende van de aangereden auto is lichtgewond geraakt. Na de aanrijding ontstond een file ter hoogte van Best-West. De hulpdiensten hebben een hoogzwangere vrouw, die in die file stond, naar het ziekenhuis begeleid.
De hardrijder is door de politie aangehouden.
Gelukkig geen ernstige gewonden! Wat een eikel Iemand aanrijden omdat ie zelf te hard reed en niet wilde stoppen voor de politie. En er was bijna een baby geboren in de file
Ik moet straks naar de internist voor de uitslagen van mijn bloedonderzoek. Ben benieuwd of er iets uit is gekomen.
Hier trouwens ook een blauwe lucht, dus ik hoop op beter weer
Missy: beterschap voor jullie
Voor de rest een en een fijne dag allemaal!
donderdag 21 maart 2013 om 09:48
donderdag 21 maart 2013 om 13:30
Peacy:
Ik ben weer thuis. Moet volgende week terug voor vervolgonderzoek. Hij heeft een vermoeden, maar dat is niet duidelijk uit de bloedtest naar voren gekomen. Hij denkt aan Acromegalie Daar dacht hij al aan toen hij me de vorige keer voor 't eerst zag. Ik heb bepaalde plooien in mijn gezicht en dikke hoe-noem-je-dat-deel-onder-je-duim?
Hij vroeg me de vorige keer al of mijn handen/voeten/tong gegroeid waren? Ik dacht van niet, maar toen ik onze trouwfoto's zag had ik toch het idee dat ik enorme handen heb. Nou moet ik volgende week oude foto's van mezelf meebrengen en gaan ze een onderzoek doen met een bloedtest. Ze nemen bloed af, dan spuit de dokter iets in en nemen ze later weer bloed af. Als het goed is reageert mijn groeihormoon daarop geloof ik.
Weet ff niet wat ik er van moet denken.
Ik ben weer thuis. Moet volgende week terug voor vervolgonderzoek. Hij heeft een vermoeden, maar dat is niet duidelijk uit de bloedtest naar voren gekomen. Hij denkt aan Acromegalie Daar dacht hij al aan toen hij me de vorige keer voor 't eerst zag. Ik heb bepaalde plooien in mijn gezicht en dikke hoe-noem-je-dat-deel-onder-je-duim?
Hij vroeg me de vorige keer al of mijn handen/voeten/tong gegroeid waren? Ik dacht van niet, maar toen ik onze trouwfoto's zag had ik toch het idee dat ik enorme handen heb. Nou moet ik volgende week oude foto's van mezelf meebrengen en gaan ze een onderzoek doen met een bloedtest. Ze nemen bloed af, dan spuit de dokter iets in en nemen ze later weer bloed af. Als het goed is reageert mijn groeihormoon daarop geloof ik.
Weet ff niet wat ik er van moet denken.
donderdag 21 maart 2013 om 13:36
Peacy
Yv, acromegalie is een hormoondingetje toch (verder niet veel over gehoord)?
Heb je nog zo'n hand/voetafdruk van jezelf van vroeger die kunnen ze misschien makkelijker vergelijken? Herken jij je in de symptomen die genoemd staan?
Ik ga vanavond denk ik pannenkoeken bakken, daar heb ik wel zin in.
Heb je nog zo'n hand/voetafdruk van jezelf van vroeger die kunnen ze misschien makkelijker vergelijken? Herken jij je in de symptomen die genoemd staan?
Ik ga vanavond denk ik pannenkoeken bakken, daar heb ik wel zin in.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 21 maart 2013 om 13:38
FF een positief dingetje van mijn kant. Heb lief met cash 'zakgeld' de stad in gestuurd. Met de opdracht maar een mooie en kwalitatief goeie trui te kopen. Hij moest toch voor een gesprek met de bedrijfsarts in de stad zijn, dan maakt ie er maar meteen een shopuitje van
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 21 maart 2013 om 13:41
donderdag 21 maart 2013 om 13:43
quote:neweve schreef op 21 maart 2013 @ 13:36:
Acromegalie wordt veroorzaakt door een hormoonproducerend gezwel aan de hypofyse, waardoor een teveel aan groeihormoon wordt aangemaakt.
Heb je nog zo'n hand/voetafdruk van jezelf van vroeger die kunnen ze misschien makkelijker vergelijken?
Bedoel je van toen ik een baby was? Volgens mij heb ik van geen één leeftijd afdrukken.
Herken jij je in de symptomen die genoemd staan?
Ja.
Acromegalie wordt veroorzaakt door een hormoonproducerend gezwel aan de hypofyse, waardoor een teveel aan groeihormoon wordt aangemaakt.
Heb je nog zo'n hand/voetafdruk van jezelf van vroeger die kunnen ze misschien makkelijker vergelijken?
Bedoel je van toen ik een baby was? Volgens mij heb ik van geen één leeftijd afdrukken.
Herken jij je in de symptomen die genoemd staan?
Ja.
donderdag 21 maart 2013 om 13:44
quote:Yvonne77 schreef op 21 maart 2013 @ 13:41:
[...]
Het voelt dubbel. Aan de ene kant wil je horen dat er niks aan de hand is. Aan de andere kant heb ik een berg klachten die toch ergens vandaan moeten komen.En dat gevoel is heel normaal.
[...]
Het voelt dubbel. Aan de ene kant wil je horen dat er niks aan de hand is. Aan de andere kant heb ik een berg klachten die toch ergens vandaan moeten komen.En dat gevoel is heel normaal.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.