Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 19 december 2012 om 17:31
Altijd weer leuk zo'n onderwerp en er met z'n allen op springen.
Kinderen met obesitas zijn volgens mij zo veel meer een probleem dan 1 jongetje met 'ondervoeding', maar lekker met z'n allen afgeven op zo'n moeder, want iedereen doet het zelf natuurlijk perfect....
Eh, heppie nieuwe topique trouwens, ik word gek van die verplaatsingen, was het strandhuis alweer kwijt.
Kinderen met obesitas zijn volgens mij zo veel meer een probleem dan 1 jongetje met 'ondervoeding', maar lekker met z'n allen afgeven op zo'n moeder, want iedereen doet het zelf natuurlijk perfect....
Eh, heppie nieuwe topique trouwens, ik word gek van die verplaatsingen, was het strandhuis alweer kwijt.
woensdag 19 december 2012 om 17:32
quote:tzippa2 schreef op 19 december 2012 @ 17:31:
Kinderen met obesitas zijn volgens mij zo veel meer een probleem, dan 1 jongetje met 'ondervoeding', maar lekker met z'n allen afgeven op zo'n moeder, want iedereen doet het zelf natuurlijk perfect....
Kinderen met obesitas zijn volgens mij zo veel meer een probleem, dan 1 jongetje met 'ondervoeding', maar lekker met z'n allen afgeven op zo'n moeder, want iedereen doet het zelf natuurlijk perfect....
woensdag 19 december 2012 om 17:34
Yesssss! Totale opluchting hier!!
Jahoehoe!! Het valt gelukkig alles mee!! Het blijkt dat zijn darmen vrij laag in de buik liggen en ook nog compact zijn. Dus als er in de dikke darm iets aan de hand is, is de kans groot dat de dunne darm ook mee gaat doen. Dat is dus gebeurd.
Als je boven de 30 komt (!) worden je darmen wat poreuser. Mocht je stoelgang dan niet zo lekker lopen, en je gaat zitten persen, krijg je uitstulpingen. Daar kan dan ontlasting in gaan zitten dat dan weer kan ontsteken. Bij Macho was het alleen een huge ontsteking, en tijdens de endoscopie liep het pus er in stralen uit (aldus de arts). Dat veroorzaakt veel pijn. Hij heeft nu pillen waarvan ze eigenlijk niet eens zeker weten of die wel aanslaan, en als wel, dan pas over een week of twee. Pijnvrij zal ie nog even niet zijn, maar er zit nu tenminste schot in. God, wat was dat spannend allemaal....
Wel grappig dat ie een soort leerobject voor de arts was.
Jahoehoe!! Het valt gelukkig alles mee!! Het blijkt dat zijn darmen vrij laag in de buik liggen en ook nog compact zijn. Dus als er in de dikke darm iets aan de hand is, is de kans groot dat de dunne darm ook mee gaat doen. Dat is dus gebeurd.
Als je boven de 30 komt (!) worden je darmen wat poreuser. Mocht je stoelgang dan niet zo lekker lopen, en je gaat zitten persen, krijg je uitstulpingen. Daar kan dan ontlasting in gaan zitten dat dan weer kan ontsteken. Bij Macho was het alleen een huge ontsteking, en tijdens de endoscopie liep het pus er in stralen uit (aldus de arts). Dat veroorzaakt veel pijn. Hij heeft nu pillen waarvan ze eigenlijk niet eens zeker weten of die wel aanslaan, en als wel, dan pas over een week of twee. Pijnvrij zal ie nog even niet zijn, maar er zit nu tenminste schot in. God, wat was dat spannend allemaal....
Wel grappig dat ie een soort leerobject voor de arts was.
woensdag 19 december 2012 om 17:40
Maar die pillen zijn ontstekingsremmend en pijnstillend?
Ik heb zelf ooit een spoedoperatie gehad wegens een abces en dat was echt heel erg pijnlijk, je maakt je toch zorgen als er zo'n groot gezwel op een echo zichtbaar wordt en iedereen in paniek raakt.
Toen ik hoorde dat het geen kanker was, was ik zo blij (ik was 15)
Ik heb zelf ooit een spoedoperatie gehad wegens een abces en dat was echt heel erg pijnlijk, je maakt je toch zorgen als er zo'n groot gezwel op een echo zichtbaar wordt en iedereen in paniek raakt.
Toen ik hoorde dat het geen kanker was, was ik zo blij (ik was 15)