Vlinderjaloezie

19-06-2012 18:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn ons huis aan het verbouwen en we zijn nu bijna klaar met de bovenverdieping. Nu zagen we laatst bij een grote bouwmarkt vlinderjaloezieen (Sorry, ik weet niet hoe ik een 'e' met puntjes krijg op de pad.)

Die lijken ons heel praktisch, maar blijven ze ook mooi? Je kunt ze wel afnemen met een plumeau, maar verder kun je er weinig mee (wat schoonmaken betreft).

Heeft er iemand ervaringen met vlinderjaloezien? Zijn ze mooi en blijven ze dat ook of kunnen we beter voor een andere oplossing gaan? Alvast bedankt voor de tips!
Ik dacht dat je jaloers was op vlinders
Haha nee, gelukkig niet
quote:purnodepurno schreef op 19 juni 2012 @ 18:12:

Ik dacht dat je jaloers was op vlinders Gelukkig ben ik niet de enige. Andere optie in mijn hoofd was dat ze jaloers was op een forummer die Vlinder heet.
En ik maar denken dat ik een superduidelijke topictitel had :p
ben blij dat ik niet de enige ben met rare gedachte bij deze topictitel haha

ontopic: sorry, geen ervaring met vlinderjaloezieen
I always tell the truth, even when I lie

Ik dacht dat je jaloers was op vlinders Dacht ik ook! en: 'Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn'
Ik dacht: er zijn vlinders bij jou in de tuin, en die zijn jaloers op elkaar. (proberen elkaar weg te duwen bij een druppel zoetigheid of zo...)
helaas geen ervaring trouwens

Ik dacht dat je jaloers was op vlinders Ik ook....snapte er niks van....
Haha, ik dacht ook aan jaloezie op het hebben van vlinders in de buik.. Maar had zo snel niet gezien dat dit bij het thuis-topic stond..
Ik had er nog niet van gehoord.

Dit is in elk geval een plaatje.

Schoonmaken lijkt mij inderdaad niet zo handig.

En da's toch wel van belang...
ik heb even gegoocheld... er zijn dus ook jloerse vlinders bij de Gamma. Een herrie dat ze maken.
Of dat je verliefd was op onbereikbaar iemand, vlinders in je buik en jaloers
Dacht altijd dat ik een levendige fantasie had maar jullie kunnen er ook wat van

Zal de volgende keer wat beter nadenken over mijn topictitel
quote:holyhell schreef op 19 juni 2012 @ 18:35:

ik heb even gegoocheld... er zijn dus ook jloerse vlinders bij de Gamma. Een herrie dat ze maken.
quote:webs schreef op 19 juni 2012 @ 18:36:

Dacht altijd dat ik een levendige fantasie had maar jullie kunnen er ook wat van

Zal de volgende keer wat beter nadenken over mijn topictitel ergste is nog dat je topictitel precies noemt waar je topic overgaat:) Kun je er geen smeuig verhaal van maken?
Is dit trouwens het 'plebsje websje'?
Heb er trouwens ook geen ervaring mee.. Wist ook niet wat ik me erbij voor moest stellen, maar ziet er wel leuk uit!!
Kom op, laat die 'luxaflex' zitten en vertel ons over die verdomde vlinders.
De enige vlinders die ik in mijn buik voel zijn voor de man met wie ik eind juli ga trouwen. Helaas geen smuige verhalen hier over vervelende exen, boosaardige buurvrouwen of enge schoonmoeders

De enige vlinders waar ik echt over denk zijn vlinderjaloezie-en
Saai hoor!

Alvast van harte gefeliciteerd!!!

Dat zijn de beste vlinders die je kunt hebben.
quote:Friezin71 schreef op 19 juni 2012 @ 18:39:

[...]

ergste is nog dat je topictitel precies noemt waar je topic overgaat:) Kun je er geen smeuig verhaal van maken? Ja, da's weer eens wat anders dan een weggehaalde OP.
Ik heb ze, door het hele huis, zwart, plisseegordijnen dus. Prachtig spul. Super makkelijk schoon te houden, en ik ben een pietje precies.

Gewoon onderhoud is heel af en toe de stofzuiger erlangs (of simpeleven paar keer op en weer trekken om het stof er af te "kloppen" ) Groot onderhoud, één keer per jaar hier, afhalen, platleggen en een vochtige doek eroverheen. Meer is het niet.

Ze gaan hier wel weg, simpel omdat ik loop te pulken met al die touwtjes om de handel netjes horizontaal op te trekken en ik dat beu ben.

Neem geen bouwmarktkwaliteit want die vergaan snel op de scherpe kanten, die worden door de zon gewoon verteerd.

Die wij hebben zijn van Verosol, niet kapot te krijgen, nog steeds pikzwart, alleen jammer dat de zwarte touwtjes verkleuren en ze niet meer fatsoenlijk recht optrekken dus.

(en, die duo-plissees, die je van onder naar boven en vice-versa kan trekken vind ik echt van die ziekenhuis gevallen, die komen er hier niet in.
Ik haal mijn OP niet weg, anders weet ik nog niet wat ik wilde weten. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken courage_!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven