Vlinderjaloezie

19-06-2012 18:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn ons huis aan het verbouwen en we zijn nu bijna klaar met de bovenverdieping. Nu zagen we laatst bij een grote bouwmarkt vlinderjaloezieen (Sorry, ik weet niet hoe ik een 'e' met puntjes krijg op de pad.)

Die lijken ons heel praktisch, maar blijven ze ook mooi? Je kunt ze wel afnemen met een plumeau, maar verder kun je er weinig mee (wat schoonmaken betreft).

Heeft er iemand ervaringen met vlinderjaloezien? Zijn ze mooi en blijven ze dat ook of kunnen we beter voor een andere oplossing gaan? Alvast bedankt voor de tips!
Mal mens, heb ik dan in elk geval niet voor niks die hele heisa getikt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de info thaorchid! Fijn om te weten dat ze toch wel goed schoon te houden zijn. Zelf ben ik niet zo'n pietje precies maar toch goed dat het schoon te houden is. Vlinderjaloezie blijft een optie dus... Dank!

Hopelijk wordt het bij jullie ook mooi met jullie houten of metalen (nogal een verschil) luxaflexen
Hihihi, dat had je dus nog gelezen, haalde het weg omdat dat totaal off-topic was

Maar, op zich zijn Plisseegordijnen (want zo heten ze officieel) wel heel erg mooi, én makkelijk.

Zorg trouwens wel voor een metal-look achterkant, die houdt de warmte tegen in de zomer en isoleert in de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven