Vlinderjaloezie
dinsdag 19 juni 2012 om 18:01
We zijn ons huis aan het verbouwen en we zijn nu bijna klaar met de bovenverdieping. Nu zagen we laatst bij een grote bouwmarkt vlinderjaloezieen (Sorry, ik weet niet hoe ik een 'e' met puntjes krijg op de pad.)
Die lijken ons heel praktisch, maar blijven ze ook mooi? Je kunt ze wel afnemen met een plumeau, maar verder kun je er weinig mee (wat schoonmaken betreft).
Heeft er iemand ervaringen met vlinderjaloezien? Zijn ze mooi en blijven ze dat ook of kunnen we beter voor een andere oplossing gaan? Alvast bedankt voor de tips!
Die lijken ons heel praktisch, maar blijven ze ook mooi? Je kunt ze wel afnemen met een plumeau, maar verder kun je er weinig mee (wat schoonmaken betreft).
Heeft er iemand ervaringen met vlinderjaloezien? Zijn ze mooi en blijven ze dat ook of kunnen we beter voor een andere oplossing gaan? Alvast bedankt voor de tips!
dinsdag 19 juni 2012 om 20:51
Bedankt voor de info thaorchid! Fijn om te weten dat ze toch wel goed schoon te houden zijn. Zelf ben ik niet zo'n pietje precies maar toch goed dat het schoon te houden is. Vlinderjaloezie blijft een optie dus... Dank!
Hopelijk wordt het bij jullie ook mooi met jullie houten of metalen (nogal een verschil) luxaflexen
Hopelijk wordt het bij jullie ook mooi met jullie houten of metalen (nogal een verschil) luxaflexen
dinsdag 19 juni 2012 om 21:05