Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

hoi maisjes

Arme Kaatje

gaat het nu weer wat beter nu alles er uit is?

En Toulouze...houdt die het ook weer binnen?

ik ga zo maar es even doezen...

Ben een beetje depri...hoop het met veel heet water kwijt te raken.
oh en het plassen van Mac

klinkt niet oke..
wat een rust hier zeg....

Wij hebben straks een verjaardagsfeestje waar ik geen zak zin an heb
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, is het zo'n zondag, Bieb?

Misschien wordt dat feestje ineens onverwacht leuk. Hoop ik in elk geval voor je.

Wat wel leuk is om te vertellen, is dat ik toen ik vrijdag in de kroeg stond (en heel niet dronken was ) een versierpoging onderging van een kunstenaar die mij heel graag wilde schilderen, en dan vooral in die jurk die ik aan had. Dat was jouw donkerblauwe zwarte jurk met de ronde motieven.

Is kennelijk nogal een artist-magnet

Ik ga zo de stad in om een feestbloeze te vinden voor de bruiloft van dinsdag. Tot later!
Kutbovenburen. Kinderen hollen al de hele dag door het huis, terwijl het extreem gehorig is. Houten vloeren, jaren dertig.

Dat is dus iets wat niet kan, als je in zo'n appartement woont, je kinderen door het huis laten hollen.

Tokkies.
Hey tetterettes, ik doe ook rustig aan vandaag (al moeten wij zo ook nog naar een verjaardag): ik heb wel erg enthousiast genoten van de drank gisteravond . Geen kater, wel errugg sloom vandaag, gelukkig geen last van boven mijn hoofd rennende kinders .

Ratteke, wat rot van Maculata . De da lijkt een goed idee als ze nu ook op het donzen dekbed gaat plassen. K*t meis.

Tonks, Kaatje is echt een net meisje, maar wel balen dat ze ziek is. Oorpijn verdient ook een . En man is wel helemaal into True Blood, serie staat op de harde schijf.

Bieb, heeft het hete water een beetje geholpen? En kan je het feestje niet gewoon even laten voor wat het is omdat je nog aan het herstellen bent? Dat gaat misschien beter als je lekker onder een dekentje op de bank hangt .

Ik ga me ook maar een doezen denk ik, dat helpt ook vast tegen de duffigheid
I'm back!

Fijn dat jullie het redelijk rustig hebben gehouden. Of zitten jullie ook zo mee te leven op alle katten / kittens topics die nu bezig zijn?

Fantje, je hebt het echt naar je zin hè, op je nieuwe werk. Heerlijk meid. Leuke dingen aan het doen, goede begeleiding en ook nog cursussen erbij.

Hoe ist met je vermoeidheid en je knie? Ben je al een beetje aan het nadenken over een bezoekje aan de HA?

Oh, en natuurlijk gefeliciteerd met Tommels!

En is Toulouse weer opgeknapt? Misschien iets verkeerds gegeten? Een scheve haarbal die in de weg zat?

TH (ik zal een beetje fluisteren tegen je), wat heb je gedaan met je haar? Groen geverfd? Nee toch, hoop van niet!

Fijn dat je al iets hebt gehoord van je leidinggevende. Gelukkig.

Panta, jij kroegtijgerT! Heb je het aantal katers in huis weer wat gereduceerd?

Olijf, wanneer krijg je iets te horen van het huis?

Fido en z´n sok

Fran . Leuk dat het zo leuk is daar! Ga straks je blog lezen.

En ook jouw verhaal Tonks, klinkt nog niet echt goed, van wat ik zo hier oppik....

Is Kaatje nog ziek? Sielug.

Ratje, klinkt toch wel een beetje fout hoor, van Mac..... Hoe gedraagt ze zich verder?

Bieb, al een beetje opgeknapt? Misschien is het inderdaad wel een beetje vroeg om nu al een een feestje te gaan. Veel herrie of gekakel, lijkt me nog niet erg fijn als je niet helemaal fit bent.
Oww, ik ben ook moei. M´n ogen vallen bijna dicht. En man en ik hebben nog wel de luxe versie van bandcamp gehouden. Niet in de ijskoude, vieze, kampeerachtige blokhutten met stapelbedden geslapen met een apart toiletgebouw buiten, maar lekker een hotelletje geboekt in de buurt van het verblijf. En dus ook gewoon op tijd naar bed ipv pas om 5 uur, zoals een aantal anderen.

Wel veel getoeterd. Vrijdagavond eerst een concert, veel stress, want door de enorme files was het halve orkest veel te laat. En we speelden in een kerk met een akoestiek als in een enorme kathedraal: elk geluid echoode 6 keer terug. Fijn spelen nee. Zaterdag in totaal zo´n 8 uur gerepeteerd en vanochtend ook nog dik 2 uur. Toen spullen verzamelen, lunchen en lekker naar huis.

Misschien was die dubbele whiskey gisteravond toch niet zo´n goed plan.

Ik denk dat mijn oogjes nog eventjes dicht gaan.

Oh, met Sil was er niks aan de hand. Waarschijnlijk had hij zijn bekje gestoten (klopt) en was zijn lip wat dik, waardoor hij er met zijn hoektand in prikte. Was alleen geïrriteerd en niet kapot. De DA vond wel dat hij enorme slag hoektanden had. Onze tijger. En dat hij een goed huis had getroffen. Wat ik dan weer opvatte als dat we wel erg bezorgd zijn om met zoiets naar hem toe te komen. Nou ja, liever een keer te veel dan te laat.
Ha dames!

Hier ook een wat brakkig dagje. Gisteren veel te laat naar bed gegaan, we gingen allemaal leuke muziek draaien op de pjoet en muziek opzoeken en we hebben zelfs nog midden in de kamer gedanst, verbaasd gadegeslagen door de Poekels (ze gingen wel heel hard knorren )

Fantje, gefeliciteerd met Tommels!! Klinkt weer zalig al je baksels!

Ratje, misschien heeft Mac een blaasontsteking?? Wel naar dat ze nu precies op je donzen dekbed heeft gepiest.

Tonkie, beterschap voor Kaatje! Arm ding, maar wat is ze toch netjes opgevoed

Splinter, welcome back! Leuk weekend gehad?? Wat speel jij nu ook alweer voor instrument, ben het ff kwijt.

Panta om de artist-magnet

Puk heeft trouwens een prutoogje en is wat nieserig. Zodra het kouder wordt, krijgt hij daar weer last van. Komt omdat hij, toen we hem net hadden, zo vreselijk verkouden is geweest (echt heel zielig, hij kon alleen maar met z'n bekkie open ademen) en dat blijft een wat zwakke plek in de herfst/winter. Heb gelijk metacam naar binnen gegooid. Morgen misschien ff zalfje halen voor z'n oogjes. Hij voelt zich verder wel ok.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Die Sil

Maar fijn dat alles verder ok was.
Ook lekker trouwens, ik logde net in bij Beter Bed om te kijken hoe laat ze morgen ongeveer komen: herkent de site ons ordernummer niet en de klantenservice is morgen pas weer bereikbaar
haaaaaaaaai

ik was weer thuis

Splint, wat leuk dat jij zo enthousiast musiceert. Dat deed ik in mijn hometown ook nog

En tonks, Kaatje is een slim meisje

Olijf, das ook fijn. Dan zou ik meteen om 8.00 die klantenservice bellen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ze zijn pas om half 9 weer geopend

Het enige wat vandaag te bereiken is, is de telefonische bestellijn. Kan natuurlijk even daarheen bellen en kijken of ze me daar misschien kunnen helpen, you never know.
Daar wordt je niet blij van Olijfje. Ik hoop dat het bed morgen toch komt. Op een beetje gristeluk tijdstip.

Is Kaatje al weer wat beter Tonks? Wel knap dat ze zelf naar de wc gaat om over te geven. Kunnen de katten hier een voorbeeld aan nemen

Mac.... tjsa, wat zal ik er eens van zeggen. Blaasontsteking heeft ze net gehad en haar nierwaarden waren in orde. Dan zou ze binnen 14 dagen weer een nieuwe hebben.

Maar dat het niet goed gaat is duidelijk. Ze plast steeds vaker naast de bak. Als ze nou een stapje verder naar binnen zou doen is er niks aan de hand.

Dat plassen op bed, oh wat vind ik dat erg. En op haar slaapkussen, en dan niet een keer maar volgens mij al 3 keer.

Gelukkig stinkt het niet omdat ze zoveel drinkt. Het is erg verdunt zeg maa. Maar Medusa doet dat ook en die pist dan weer niet naast de bak.

Je kan hier toch bijna niks aan doen? Wat kan de da er aan doen? Ik heb echt geen idee namelijk.

Sterkte vandaag nog voor alle brakke zuiperTs onder ons. Ik ben netjes op tijd en zonder drank naar bed gegaan. Fris en fruitig weer wakker geworden.
Bestellijn heeft nog geprobeerd me te helpen maar ook daar konden ze niks vinden met mijn ordernummer. Ik weet wel dat de bezorgtijd vanaf 8 uur is. Morgen dus maar enigszins aanspreekbaar in de kamer zitten en om half 9 gelijk de klantenservice bellen.

Pff Ratje, wat naar nou weer van Mac. Ik weet zo ook even niet wat je hier nou mee moet. Kan me voorstellen dat je er van baalt.
Volgens mij staat een dekbed van dons wel op het lekker om op te plassen lijstje Rat.

Maar het is natuurlijk al een oud besje.

Mijn moeder komt zo de bestelling van bij de McDonalds thuis afleveren Kaatje voelt zich nog steeds niet lekker. Het is wel heeeel rustig zo hoor Het is Doraweekend op tv en veel meer dan een beetje op de bank hangen gebeurt er nu toch niet. Danoontjes eet ze, water en limonade wil ze drinken en verder niets. Ga zo maar even douchen en aankleden

Olijf ik hoop dat je morgenochtend de bezorgers al aan je deur hebt. Dan ben je niet voor niets zo vroeg opgestaan.

Pan, ik denk dat wij alleen maar blij kunnen zijn dat we geen buren zijn Kaatje maakt echt een hoop herrie en klost ook wel eens op hakken door het huis in een prinsessenjurk maar een niet zo'n koninklijk keelgeluid. Ik vind het heel jammer voor de buren maar ik kan er ook niets aan doen dat dit kartonnen doosjes zijn. Rekening met de buren houd ik door de muziek niet te hard te zetten maar Kaatje heeft helaas geen volumeknop of pauzestand. Maar hoe oud zijn die kinderen eigenlijk?
Het Viva forum is papaja.
quote:Olijfje_ schreef op 17 oktober 2010 @ 15:55:

Die Sil [afbeelding]

Maar fijn dat alles verder ok was.

Nou, daar lijkt het wel een beetje op.

* mijn stoere vent *

Ik denk dat die bezorgers echt wel gewend zijn dat ze niet al te heldere mensen treffen, zo vroeg in de ochtend. Je hoeft ze geen koffie aan te bieden hoor, ze zijn zo weer weg. Wel fijn dat ze eindelijk komen! Vind ik ook wel altijd soort van spannend, zoiets nieuws. Omdat het belangrijk spul is en je niet elk jaar een nieuwe matras koopt.

Oh ja, ik speel deze:

Leuk dat jij ook muziek maakte Its! Wat deed je?

Ratje, zou het niet kunnen dat de blaasontsteking niet helemaal genezen is en nu nog zit te klieren? Op bed plassen lijkt me ook heel naar. Nog een (mwah, klein) gelukje dat het zo verdund is. Maar toch, voor haar niet leuk waarschijnlijk en voor jou ook niet!
Rat ik zou ook ontzettend balen van bedplassers.
Wat leuk Splint!

Fijn dat je het toch nog een beetje luxe hebt weten te maken. Je bent weer wakker van je schoonheidsslaapje?
Vanmiddag hebben we nog even naar Pluk van de petteflet gekeken.

Wat een leuke film is dat zeg. Ik vind het zelf helemaal leuk om te zien hoe Aagje en de stampertjes eruit zien. En het torenkamertje.
Nee, ik ga echt niet helemaal opgeprikt de matrassen in ontvangst nemen (stel dat ze idd al om 8 uur voor de deur staan), dan is het afleveren, tekenen en ophoepelen De bankbezorgers heb ik toen wel koffie aangeboden omdat dat zo'n heisa voor ze was en ze bovendien zich op de Poekels stortten
Hoezo niet opgeprikt?

Néééé Tonks!
pluk van de petteflet is een hele gave film Tonks

Ik heb bij een fanfare gespeeld splint, eerst Hoorn en toen die eruit moesten ben ik over gestapt op trompet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Schoonheidsslaapje is nog nie gedaan. M´n oogleden hangen nu zo ongeveer onder mijn neus.

Ik was even aan de andere kant, gruwelverhalen aan het lezen. En me boos aan het maken.

Nu moet ik er nog uit om boodschappen te halen. Dat kan tot 19u, dus ik moet maar eens in beweging komen. Bleh.

Ik zie jou lekker saampies op de bank zitten, Tonks. Misschien even Buuf laten zien hoe leuk het is? Kan ze dat ook doorgeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven