Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
zaterdag 16 oktober 2010 om 17:28
Het is hier heerlijk warm en zonnig. Alles is goed gegaan. We zitten nu 400 km van Johannesburg af. Vanmiddag even twee uurtjes geslapen en nu beetje met de beesten van het guesthouse aan het spelen, chips eten, route verder uitstippelen en zo gaan we vleesh eten
Daarna ga ik bloggen
Tonks, ik heb gelezen en veel aan je gedacht. Dikke knuf, ook van E.
Bieb, beterschap. Eet je wel je vitamientjes?
TH ik hoop voor jou dat oud leidinggevende nog een keer belt om eea goed af te kunnen sluiten
Splinter, veel plezier
Daarna ga ik bloggen
Tonks, ik heb gelezen en veel aan je gedacht. Dikke knuf, ook van E.
Bieb, beterschap. Eet je wel je vitamientjes?
TH ik hoop voor jou dat oud leidinggevende nog een keer belt om eea goed af te kunnen sluiten
Splinter, veel plezier
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:06
Tonks die kaatje
Pants, hoe voelen wij ons vanavond, alweer een beetje mens
Biebs, wat fijn dat je weer wat beter bent
Cis, ik zwaai even naar de andere kant van de wereld
En nu ren ik naar mijn bed, want hoofdpijn en morgen weer vroeg (maar het komt goed met me, dus geen zorgen)
Pants, hoe voelen wij ons vanavond, alweer een beetje mens
Biebs, wat fijn dat je weer wat beter bent
Cis, ik zwaai even naar de andere kant van de wereld
En nu ren ik naar mijn bed, want hoofdpijn en morgen weer vroeg (maar het komt goed met me, dus geen zorgen)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 17 oktober 2010 om 01:14
Soww, wat is het rustig hier! Ik ben net weer thuis van een ietwat saaie verjaardag Terugreis(je) was gezellig met volgepropte auto (één persoon moest in de kofferbak -> stationwagen gelukkig).
Cis, ik heb je blog gelezen, ziet er goed uit daar zeg. Ik vond de tekst van de website van waar jullie nu zitten ook erg schattig, zo leuk dat Afrikaans
Fantje, hoest nu met Toulouse? Is het kotsen al wat minder? Ik hoop het maar.
Cis, ik heb je blog gelezen, ziet er goed uit daar zeg. Ik vond de tekst van de website van waar jullie nu zitten ook erg schattig, zo leuk dat Afrikaans
Fantje, hoest nu met Toulouse? Is het kotsen al wat minder? Ik hoop het maar.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 17 oktober 2010 om 01:23
zondag 17 oktober 2010 om 01:44
Ollie, gefeliciteerd met Tommels! En dat wordt een gezellige en lekkere dag zo te lezen .
Francis, ik wil ook! Het is hier koud aan het worden, al heb ik alleen maar van de auto naar de voordeur hoeven lopen .
En het is echt even rustig hier...gelukkig maar want mijn drankhoofd had ook niet veel meer aangekund . Dat doorzakken is nu wel goed gelukt: waar is de spellingcheckfunctie .
Tot morgen dus!
Francis, ik wil ook! Het is hier koud aan het worden, al heb ik alleen maar van de auto naar de voordeur hoeven lopen .
En het is echt even rustig hier...gelukkig maar want mijn drankhoofd had ook niet veel meer aangekund . Dat doorzakken is nu wel goed gelukt: waar is de spellingcheckfunctie .
Tot morgen dus!
zondag 17 oktober 2010 om 02:43
Ik was voor 22 uur al naar bed gegaan met divine secrets en in slaap gevallen tot Kaatje wakker werd met oorpijn. Wilde bij mij in bed maar werd steeds weer wakker omdat ze zich niet lekker voelde. Onder luid protest een zetpil gegeven en nog wat geprobeerd met de neusspray maar dat mocht maar aan 1 kant even kijken hoe t tot maandag gaat en anders kan ik naar de dokter
Olijf ik moest echt lachen om je sokverhaal knappe kat om dat onder de deur door te krijgen
Frans, dankje. Ik ga morgen eh straks even kijken. Leuk!
Pan ik vond die stoommaaltijden nog redelijk weg te krijgen met een fles banaan/sinaasappel in zo'n glazen fles
Ollie ik hoop dat het goed blijft gaan met je aristokat!
Th leuk! Ik heb seizoen 3 gezien en alle boeken die er zijn gelezen/geluisterd. Boek 10 was echt behoorlijk afsluitend vond ik dus ben benieuwd of er nog delen gaan volgen Ben benieuwd wat hij vindt van seizoen 1
Het Viva forum is papaja.
zondag 17 oktober 2010 om 07:13
zondag 17 oktober 2010 om 09:49
Goeiemorgen allemaal. Ik hoop dat ik dit een beetje kan typen met Medusa op mijn borst. Ik lig lekker in bed met de lapslet en een kop koffie. Poes vindt het geweldig. Ik wat minder. Gelukkig is ze niet zo zwaar
Ik heb hier flinke problemen met Mac. Die is echt niet goed meer in haar hoofd. Ze plast nu steeds op bed en op haar slaapkussen. Vanochtend weer. Ik ben net wakker, ze komt naar me toe en gaat plassen! Ik heb haar van het bed afgegooid terwijl ze doorplaste.
Wat moet ik hier nu mee? Alle bakken zijn schoon. ze drinkt ook heel er veel. Medusa ook maar zij gaat nog gewoon op de bak.
Dit dekbed kan ik niet zelf wassen, het is mijn donzen dekbed. Grrrr.
Ik heb hier flinke problemen met Mac. Die is echt niet goed meer in haar hoofd. Ze plast nu steeds op bed en op haar slaapkussen. Vanochtend weer. Ik ben net wakker, ze komt naar me toe en gaat plassen! Ik heb haar van het bed afgegooid terwijl ze doorplaste.
Wat moet ik hier nu mee? Alle bakken zijn schoon. ze drinkt ook heel er veel. Medusa ook maar zij gaat nog gewoon op de bak.
Dit dekbed kan ik niet zelf wassen, het is mijn donzen dekbed. Grrrr.
zondag 17 oktober 2010 om 10:40
Rat: Ik zou even naar de dierenarts gaan morgen met Mac. Donzen dekbedden schijnen ook heerlijk te zijn om op te plassen voor katten. Maar rot is het wel.
Inderdaad, Fantje gefeliciteerd en het klinkt heeerlijk wat je allemaal hebt gemaakt.
Ik vind dat Kaatje toch behoorlijk goed opgevoed is Ze zit Dora te kijken onder een dekentje omdat ze niet lekker is en ineens rent ze hard van die bank af. Ze moest spugen en zo haalde ze nog net de wc die ze ook nog zelf heeft doorgetrokken. Goooeeed he. ben ik heel blij mee want kots ruimen is niet mijn favoriete bezigheid. Ze wilde vrijwel direct daarna een danoontje
Inderdaad, Fantje gefeliciteerd en het klinkt heeerlijk wat je allemaal hebt gemaakt.
Ik vind dat Kaatje toch behoorlijk goed opgevoed is Ze zit Dora te kijken onder een dekentje omdat ze niet lekker is en ineens rent ze hard van die bank af. Ze moest spugen en zo haalde ze nog net de wc die ze ook nog zelf heeft doorgetrokken. Goooeeed he. ben ik heel blij mee want kots ruimen is niet mijn favoriete bezigheid. Ze wilde vrijwel direct daarna een danoontje
Het Viva forum is papaja.