Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

hoihoi

bijgelezen!

Pff..eh... Kweetniemeer.

nog steeds flutgevoel

drukke dag gehad,verjaardag en nog even motorclub.

Vanavond patatjes gegeten en Love Actually an het kijken.

MO is net de deur uit naar zijn eigen huis en ik laat even een traantje bij de film.

Dat ik me zo waardeloos voel kwam doordat ********* (dit haal ik later weer weg....genant genant....)

hij had wel door dat hij me kwetste maar hork als hij is.

Vanavond op de bank deed hij erg zijn best met lief en knuffelig doen maar neh... Kras op mn hart en ego.

/einde klaagzang/
Alle reacties Link kopieren
Hè Biebje, wat vervelend weer! Waarom doet hij dat toch? Heeft hij ook last van pms ofzo? Het is echt wel een hork zo af en toe.

* kuch * Heb je er iets van gezegd?

Pff, wanneer zie je hem weer? Wil je er iets mee gaan doen?

En ik vind het ook wel rot dat je het gênant vindt. Ik snap dat wel hoor, maar HIJ is degene die raar doet. Niet jij. Dus voor ons moet je je echt niet generen. Kom hier
Ik kwam nog even kijken hier en ik ben precies op tijd om Bieb een stevige knuffel te geven en . Wil verder niet te veel schrijven omdat je je eigen tekst zo weer weg haalt.

En verder kom ik even welterusten zeggen voor iedereen! Morgen gaat de knop weer om lieve tetters.
Spannend Ratje!! Lekker slapen alvast en hoop dat het goed komt met je dekbedje Balen hoor..

Tonks, beterschap met Kaatje, hoop dat ze snel op knapt .. ben heel benieuwd hoe het met je gesprek gegaan is, maar snap volkomen dat je dat hier niet neerzet, hoop in ieder geval dat het is meegevallen!

Fijn dat Mystique weer thuis is.. hopelijk blijft ze ook nu Mojo een nieuw huisje gevonden heeft

Splinter ziet er goed uit joh die foto! Heerlijk!

Wij zijn druk bezig geweest met het tuinhuisje, nu nog afwerken en schilderen en dan kunnen we de zooi weer terug zetten

Vriend moet nog een weekje werken, dan hebben we vakantie.. we zijn van plan druk te gaan klussen, en misschien gaan we nog een weekendje weg, maar dat weet ik nog niet zeker

Vanmiddag lekker poosje gelopen buiten, in een bos, ging best goed, fijn dus

Draadjesvlees is superlekker, heb hier wel 3 of 4 römertopfs in allerlei maten staan haha Gebruik ik best vaak!
Och Bieb, wat naar voor je!!

Vind het echt rot dat je je zo voelt .. weet Mo dat? En heb je het er over gehad?

Lekker slapen Th!
ik heb gevraagd wat er was

"niks"

echt niet?

"nee,echt niet. waarom mj********"

(nee duh...ik ook niet maar dit viel wel heel erg op.)
draadjesvlees kan deze vleesloze niet over meepraten.

fijn dat bandcamp geslaagd was Splint

en heel verstandig van geboekt hotelletje

en lekker dat tuinhuis opgerommeld is!

TH morgen weer studie?
Dikke voor Bieb. MO heeft soms idd horkerigheid uitgevonden hè. En echt subtiel brengen doet hij ook niet. Mánnen (soms dan)!!!!!!!!!!

Ga je morgen weer werken? Hoe voel je je nu?

Hey Bor, lekker dat je ff hebt kunnen wandelen vanmiddag!

Olief ligt hier pruttelend in bed. Is alleen niet altijd te zeggen of het door allergie of verkoudheid komt. Nou ja, de snottebellen zijn hetzelfde Heb net voor zuster gespeeld en een kopje thee gebracht *klopt zichzelf op haar bol*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Pfff ja.. dan heeft het ook geen zin om door te gaan zagen inderdaad, als er niks uit komt.. maar snap wel dat jij je daar onzeker door voelt.. Hoop dat het snel minder word dat gevoel!

(valt het op dat ik ook niet zo goed weet wat ik met dit soort dingen aan moet en dus wat ik moet zeggen )
Nja, daar kun je toch ook niks mee Bieb?

Niet om te drammen hoor, maar heb je ook gezegd dat je je er klote door voelt?

TH en Bor

Welke knop gaat morgen om, TH? Dat je weer mee tettert? Of juist niet?

* hoopt op het eerste *

Bor, lekker bezig zeg! Het leuke aan klussen is wel dat je het resultaat zo goed kunt zien. (Bieb, opgerommeld )

Hier was het heel zonnig vandaag (man heeft zelfs een tijd met korte mouwen op het balkon gezeten...), is dat voor jou dan niet juist lastig?

Oh en je bent nog römertopf-expert ook! Heerlijk! Gebruik je ze alleen voor vlees of ook voor andere gerechten?
Och Olief ook niet helemaal ok.. Wel fijn dat jij dan kopjes thee brengt
Nee Bor, dat valt me niet op. En dat is niet sarcastisch bedoeld!

Hier gaat de reis richting dromenland ook bijna beginnen. Mijn ogen hangen nog steeds half omlaag en gaan alleen nog goed open als ik mijn wenkbrauwen héél hoog optrek.

Maar ik mag eerst nog mijn allerlaatste slokjes Amarguinha opdrinken en daar geniet ik ernstig van.

Slaap lekker alvast voor de slaperts!
ja morgen weer werken..helemaal geen zin aan.

Maar ik ben weer fit genoeg dus schop onder hol en aan de gang.

Als MO ook maar eens zou zeggen dat ie gek op me is zou ik een hoop horkerigheid kunnen verdragen maar er komt geen woord uit die flapdrol.

En de laatste keer dat ik iets forceerde....najaa dat was die breuk in augustus.

Soms denk ik echt dat ik beter af ben zonder maar mijn hart zegt anders.

Waar is Olief allergisch voor dan zuster Olijf?

En Bor.. Daar hoef je ook niks zinnigs op te zeggen.

Is ook een beetje raar dat ik het schrijf maar ik moet er even ergens mee naar toe...en ja..hier dus
Ach, zuster Olijf..... dat niet leuk voor Olief.

Wel jouw verzorging, maar niet zijn snotterneus.
en nee Splint...niet hardop gezegd maar ik was er helemaal naar van en dat heeft hij zeker gemerkt.

Ik sloeg helemaal dicht.
Ja, das voor mij juist lastig ja (maar ik draag nooit korte mouwen ) Maar soms ga ik dus gewoon even een frisse neus halen, en dan zie ik wel waar het schip strandt, maar dat lijkt nogal mee te vallen vandaag dus das mooi!

Nou inderdaad, dat tuinhuis hebben we ooit aan de buitenkant opgeknapt want dat zag er niet uit, en vervolgens stond er zo'n hoop zooi binnen dat we dachten nou laat maar ff Dus dit is wel "dankbaar" opknapwerk inderdaad

Römertopfs gebruik ik inderdaad meestal alleen voor vleesgerechten heb wel zon heel fout jaren 70 kookboekje, en je schijnt er echt alles in te kunnen maken lol

Heb er officieel ook 1 voor vis, want als dat ding eenmaal naar vis smaakt wil je er ook niks anders meer in maken, tenminste ik niet denk ik.. maar moet nog definitief besluiten welke dat gaat worden
Jij ook lekker slapen Splinter

Bieb, das ook weer zo dat ik daar niks zinnigs op hoef te zeggen tuuk

Maar ik zou het wèl willen
Bieb, zo waardeloos als verstand en gevoel niet lekker op één lijn zitten.... Ik weet ook niet zo goed wat je daar nou mee moet. Als je naar het één luistert, gaat het ander protesteren. Maar als je erachter komt dat die waardering toch heel belangrijk is voor je (wat volkomen normaal is), dan zijn de consequenties ook niet echt leuk. Tenzij hij wil veranderen.

Kruip lekker in je bedje zo, poezels erbij, die gewoon onvoorwaardelijk bij je zijn en tegen je aankruipen. En laat MOdeH maar even in zijn sop gaarkoken.

Bor, heerlijk dat het dan meeviel vandaag. Het was ook een heerlijke dag, het rook ook zo lekker buiten.

En zo´n jaren ´70 boekje heb ik ook nog ergens. Dankzij man (die nogal wat ouder is dan ik). Uh, gebruikte jij het al zelf in de jaren ´70?

* bedenkt zich ineens dat ik er vanuit ga dat je van onze leeftijd bent, maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet *
Oh ja, ik ga slapen.

Truste allemaal! Morgen weer met een lekker gevoel opstaan!

* kuch *
Ik ben nog hèèl eventjes 29

Dus boekie is ouder dan ik lol
En jij ook!! Van dat opstaan Truste!
volgens mij is Borrie een pietsje jonger dan wij Splint.

...meiden dank voor de lieve opbeurende woorden!

Ik heb een valeriaantje genomen en lig met Monster in bed

Goed zo Bieb, even lief zijn voor jezelf. Ik weet even geen goede raad over MO. Misschien eens een briefje schrijven en dat aan hem laten lezen? Dan kan je rustig kauwen op wat je wil zeggen en is het minder confronterend voor hem?

Olief is trouwens allergisch voor katten ( ) en stof. En tja, dat is beide aanwezig hier . Hij heeft er verder geen medicijnen voor (soms van die allergietabletjes van het Kruidvat) en meestal heeft 'ie er ook niet erg veel last van maar vanavond snotterde er nieste hij er dus lustig op los. Kan morgen dus weer over zijn of hij wordt toch verkouden. Zou niet zo gek zijn want volgens mij is half Nederland aan de snotter.

Sprak trouwens daarstraks mijn ouders nog ff, die zijn op vakantie in Frankrijk en kunnen overal maar mondjesmaat tanken door de stakingen daar. Die hebben vandaag dus een rondje bezinepompen gedaan en hebben nu weer een volle tank
Slaap lekker liefjes en morgenochtend kom ik hier wrsl VROEG binnenvallen

Ik ga dus ook maar eens richting bedje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven