Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
zaterdag 16 oktober 2010 om 08:25
zaterdag 16 oktober 2010 om 10:22
Nou dat krijg je met dat onfatsoenlijke gezuip....
Als straf van de Here schrok ik mezelf net woest wakker, en dacht ik: Aaaaaaahhhhhh ik ben veel te laat voor m'n werk!!!
Pas na minuten kwam het besef dat het zaterdag is.....
Ik zal nooit meer drinken
Als straf van de Here schrok ik mezelf net woest wakker, en dacht ik: Aaaaaaahhhhhh ik ben veel te laat voor m'n werk!!!
Pas na minuten kwam het besef dat het zaterdag is.....
zaterdag 16 oktober 2010 om 11:26
ik weer frizz en fruitig.
Wat heet water en citroendouchespul al niet kan doen
ik heb geloof ik vandaag voor het eerst deze week geen hoofdpijn
alleen pijn in nek...kan niet naar links kijken.
Najaa kan ook niet alleaal gelijk goed zijn he.
Dusse Panta het was gezzzwellig gisteravond?!
Dat laatste glaasje zeker weer net niet moeten nemen he
Wat heet water en citroendouchespul al niet kan doen
ik heb geloof ik vandaag voor het eerst deze week geen hoofdpijn
alleen pijn in nek...kan niet naar links kijken.
Najaa kan ook niet alleaal gelijk goed zijn he.
Dusse Panta het was gezzzwellig gisteravond?!
Dat laatste glaasje zeker weer net niet moeten nemen he
zaterdag 16 oktober 2010 om 12:26
Klinkt eigenlijk best lekker om een gebakken eitje te gaan eten.
Wij hebben het hele ochtendprogramma al afgewerkt met hier en daar een gillende en/of brullende Kaatje
En ik had haar stoeltje op de tafel gezet tijdens het stofzuigen. Zat het monster dus op de tafel 'lief te zijn want ik zit toch netjes op mijn stoeltje'.
We gaan Mojo zo naar zijn nieuwe adresje brengen. En daarna naar de manege toe.
Rat: Dat doet Kaatje nou nooooooooit. Spannend dat je al bijna brilloos door het leven kan gaan. Heerlijk!
Pan: Jaaajaaa van dat niet meer drinken en wel heel grappig dat je zo in de stress schoot op zaterdag
Bieb: fijn dat je je weer wat beter voelt alleen jammer van je nek nu weer.
Wij hebben het hele ochtendprogramma al afgewerkt met hier en daar een gillende en/of brullende Kaatje
En ik had haar stoeltje op de tafel gezet tijdens het stofzuigen. Zat het monster dus op de tafel 'lief te zijn want ik zit toch netjes op mijn stoeltje'.
We gaan Mojo zo naar zijn nieuwe adresje brengen. En daarna naar de manege toe.
Rat: Dat doet Kaatje nou nooooooooit. Spannend dat je al bijna brilloos door het leven kan gaan. Heerlijk!
Pan: Jaaajaaa van dat niet meer drinken en wel heel grappig dat je zo in de stress schoot op zaterdag
Bieb: fijn dat je je weer wat beter voelt alleen jammer van je nek nu weer.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 16 oktober 2010 om 12:39
opgewarmde pizza is echt lekker
Kaatje
ik snap dat je veel met haar te stellen hebt maar vind haar bijzonder grappig en gevat.
hier is de staubzauger ook al door de benedenverdieping gegaan..alleen boven moet nog.
Straks komt mijn moeder me helpen met de tuin maar het waait zo vreselijk..
Maar vast even guacemole maken voor het avondeten...we eten met de hele family Mexicaans bij zus.
Kaatje
ik snap dat je veel met haar te stellen hebt maar vind haar bijzonder grappig en gevat.
hier is de staubzauger ook al door de benedenverdieping gegaan..alleen boven moet nog.
Straks komt mijn moeder me helpen met de tuin maar het waait zo vreselijk..
Maar vast even guacemole maken voor het avondeten...we eten met de hele family Mexicaans bij zus.
zaterdag 16 oktober 2010 om 13:04
Hahahaha, die Kaatje!! Wat Bieb zegt, je zal haar vast af en toe achter het behang willen plakken maar wat een portret is het zeg. Ik zie haar helemaal zitten op haar stoeltje
Wat jammer dat Mojo weggaat, maar misschien duikt Mystique daardoor weer vaker op?
Panta, hoest met al je katers?
Zooo, wat was ik ineens beroerd gisteravond! Duizelig, trillerig, misselijk, pijn in mijn maag. Ik had 1 glaasje Baileys op en vermoed dat dat helemaal verkeerd gevallen is ofzo. Ben dus maar vroeg in bed gaan liggen. Nu weer ok.
Wat jammer dat Mojo weggaat, maar misschien duikt Mystique daardoor weer vaker op?
Panta, hoest met al je katers?
Zooo, wat was ik ineens beroerd gisteravond! Duizelig, trillerig, misselijk, pijn in mijn maag. Ik had 1 glaasje Baileys op en vermoed dat dat helemaal verkeerd gevallen is ofzo. Ben dus maar vroeg in bed gaan liggen. Nu weer ok.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 16 oktober 2010 om 13:22
Vanochtend zat Fido trouwens heel irritant te doen voor de slaapkamerdeur (miew? miew? mieeeeew? -> en hij heeft normaal een zware stem dus dat is geen gehoor). Ik wilde dus iets tegen de slaapkamerdeur gooien om hem op te laten houden. Had alleen een sok binnen handbereik dus gooide die maar. Tja, weinig effect natuurlijk Even later hoorde ik 'snuf? snuuuuf?' voor de deur (Puk) en zag ik mijn sok onder de deur door verdwijnen
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 16 oktober 2010 om 16:30
meisjes. Het is rustigjes hier. Zal wel iets met katers en poetsen te maken hebben . Ik was ook al afwezig, net mijn schoonzus bezocht en even lekker een rondje gelopen. Nu op weg naar huis, nog even opfrissen en dan eten met het softbalteam.
Tonks, ik heb eea met verbijstering gelezen en ik blijf erbij dat je het goed doet. Buurvrouw is een rare muts :no..
Pants en Bieb, sterkte met kater en nek en Olijf vanwege die sok.
Ik heb slaap en ga even een dutje doen . Hoef niet zelf te rijden
Tonks, ik heb eea met verbijstering gelezen en ik blijf erbij dat je het goed doet. Buurvrouw is een rare muts :no..
Pants en Bieb, sterkte met kater en nek en Olijf vanwege die sok.
Ik heb slaap en ga even een dutje doen . Hoef niet zelf te rijden