Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Heb ff topic geopend aan de andere kant. Input is welkom
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ga nu stoeien met de matrassen!
goedemiddag

Splint, het waren gewone hoorns maar het waren er te weinig binnen de fanfare helaas.

Olijf, wat leuk eerste voor het huis. En olief went er vast aan. Je hoeft er ook niet perse in een keer een superhuis van te maken. Stukje bij beetje kan ook

Biebs, ik weet niet wat je geschreven had maar ik hoop dat jullie er samen uitkomen

TH, ik wil wel bloederige verhalen

Tonks, ik ga nu even naar de andere kant
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo, hèhè, ff rondje durp gedaan. Ook bij het huis geweest, we kunnen om 5 uur weer kijken. Oliefouders gaan dan ook ff mee. Gezellig met dochter en schoonzoon van bewoonster staan te kletsen en ff sigaretje gerookt in de tuin. Het huis is zonnig!
Olijf, het klinkt gewoon echt goed!

Is, moet ik ook nog foto's maken als ze aan het snijden zijn .

Lieve tetters, ik heb zo een vergadering op de pabo dus verdwijn even (heb tussen de middag al 2 borden pasta gegeten) en meld me daarna weer. Net al een rondje bieb - lege flessen en oude kranten wegbrengen - voederen katten broer gemaakt.

Tot later!
Ik ben nog op het werk.

drukdrukdruk..

tussendoor wel bijgelezen.

zere teen,leeg koud kantoor en joepie nieuw huis

mmm pasta TH daar heb ik ook wel zin aan.

het gaat bij mij preischotel uit de oven worden want de prei ligt albijna een week in de koelkast...
Olijf: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Spannend. Wanneer krijg je de sleutel? En opknappen, schilderen enzo kan toch in etappes?

Ratteke: ff een opmerking van de dekbedden-was-expert nummer 1 : Ik heb ook een donzen dekbed en ik heb hem altijd gewoon in de wasmachine gestopt, nadat er op geplast was en op 30 graden gewassen. Daarna een poos in de droger met een tennisbal. Verder aan de lucht laten opdrogen en schudden maar. Hij is er altijd goed uitgekomen.

Het is inmiddels alweer een poosje geleden dat het gebeurt is

*even afkloppen, klop klop*, maar de laatste keer was nadat Streepy al overleden was, dus zij is het niet geweest en die arme tut kreeg altijd de schuld

Ben morgen onverwacht vrij. Die mevrouw waar ik dinsdags werk was vorige week op vakantie op Menorca en ligt daar nu in het ziekenhuis tsja. Erg voor haar, maar ook voor mij. Dit is al de 2e week dus dat ik daar niet heen ga en de woensdag is ook al weg gevallen vanwege die zeurpieten over ervaring en daar heb ik nog niets voor terug, dus financieel is dat balen.

Heb me nu voorgenomen om morgen de keuken eens een hele grote poetsbeurt te geven. Morgenvroeg gelijk op pad voor schoonmaakmiddelen enzo en dan hoppa soppen maar .
Olijfje is nu aan het kijken met Olief. Ik ben benieuwd hoor.

Wij eten niet echt spectaculair vanavond. Rode kool, krieltjes en een schnitzel.

Heb een tukkie gedaan. Ik heb vanaf 3 uur vannacht niet veel meer geslapen.
Nou spannend voor ze.

Wij eten spinazie met een gekookt eitje.

Kaatje heb ik met vuurrode wangen op de fiets gezet naar de huisarts. Daar aangekomen had de zetpil heel goed gewerkt. De dokter kon helemaal niet zien of ze een oorontsteking had want haar oor was te vies daar mag ik eventueel voor terugkomen als de oorpijn over is. Doosje zetpillen gekocht die je langer mag gebruiken dan 2 dagen en ze kan weer gewoon vooruit. En ze kan een beetje dovig zijn maar dat had ik al gemerkt ja

Net nog even ecoline gekocht bij zo'n hobbywinkel en nog wat meukjes om te knutselen. Galmt het opeens door de winkel: 'MAMA, IK MOET POEPEN' 3x raden wie dat nou was

Balen Slof. Maar ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dat thuiszroggebeuren echt helpt want je werkt veel te weinig uren en met al dat afzeggebeuren schiet t helemaal neit op natuurlijk. Schiet het al een beetje op met leuk werk vinden?

Biebs: ik mis ook elke keer jouw berichten!

TH: brrrr die nagel sla ik graag even over... Ik kan er echt niet tegen tegen enge nagelverhalen. Doe mij dan maar een slijmprop/hechtingenverhaal maar nagels? brrrrrr
Het Viva forum is papaja.
Oh Rat, ik zou eventueel met een klein dopje dettol wassen om alle geurtjes weg te krijgen.

En balen dat je niet geslapen hebt

Ik ook niet door Kaatje die bezig was maar dat is gelukkig heel wat anders.
Zo, hèhè, daar zijn we weer. Pfff, ben gesloopt Nou, Olief is ook enthousiast aan het worden, Oliefouders waren enthousiast en Oliefbroer (want die was er ook nog bij) zei tegen Olief dat 'ie gek was als 'ie dit liet schieten Gelijk naar het gemeenstehuis gereden daarna voor uittreksel GBA. Komen we thuis, blijk ik niet op het formulier voor te komen dus morgen nieuwe halen. Net gebeld met gemeentehuis en nieuwe wordt klaargelegd.

Man, wat een dag zeg

Ga nu ff koken (gelukkig makkelijk spaghetti) en dan ff rustig op de bank.

maar goed, zoals het er naar uitziet gaan we dus verhuizen Morgen gaat mijn schoonvader mee met het gesprek met de woningbouw want die heeft ook nogal wat haar op zijn tanden want we willen er nog e.e.a. uitslepen
Ik heb interslet! Maar heel traag. Dus ik ga niet bijlezen.

Iemand een lijstje met bijzonderheden? Olijf, heb je het huis?
Olijf

Ik heb vanmiddag trouwens ook alvast een cadeautje voor sinterklaas/kerst/verjaardag van Kaatje gekocht.

Ik vond het er al sinds ze een baby is zooo leuk uitzien...

Het prinses op de erwt spel

En het blijkt vast een ontzettend stom en saai spel te zijn... maar het ziet er zó leuk uit.
Hoi pipeloi!

Even kijken wat ik heb onthouden....

Huisje van Olijf! Doen! Leuk!

TH die aftelt tot haar teen geknipt wordt.

Bieb en Splinter die allebei niezoonzin hadden in werken vandaag.

Tonks die al lekker in de klaaskadoos zit.

Verders weet ik het niet meer, en ik heb vandaag een soort zanikende hoofdpijn. Die wel af en toe te onderdrukken is door profennetje. Maar dat kost me geloof ik weer mijn maag.

Daarom ga ik die nu beschermen met een lekkere dikke hamburger
Tonks, hier is een filmpje van een papa en dochter die vertellen hoe het spelletje gaat: filmpje.

Ziet er leuk uit! Vooral dat je samen of tegen elkaar kunt spelen.

En die blik van het meisje als ze alles op elkaar heeft gestapeld

En hier nog een review.
quote:NymphadoraTonks schreef op 18 oktober 2010 @ 17:34:

Balen Slof. Maar ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dat thuiszroggebeuren echt helpt want je werkt veel te weinig uren en met al dat afzeggebeuren schiet t helemaal neit op natuurlijk. Schiet het al een beetje op met leuk werk vinden? Neuh, solliciteer me suf, maar krijg alleen maar afwijzingen. Ik denk dat leeftijd een rol speelt en het feit dat ik er 3 jaar uit ben geweest
Olijf; Fijn dat jullie nieuwe matrassen er zijn!

Gaaf zeg van het huis!!!

Slof, wat balen dat je te weinig uren kunt maken, hopelijk heb je snel ander werk!

Cisje haaai!!!

Tonks dat spel ziet er inderdaad supercool uit

Pants hopelijk zakt je hoofdpijn snel Lekker hamburger!
Ik ga morgen maar weer eens ff jurkje wisselen. Elke keer als ik die hond zie: denk ik: wie is dat nou weer . Foto van een poezebeest past toch beter bij mij
Had ik ook al met je ava, Slof. Balen dat je niks kunt vinden.

Hoi Bor!
Tonks, het worden geen enge nagelverhalen hoor: die nagel heb ik jaaaren niet meer . En Pants, ik hoop nog wel wat teen over te houden . Sterkte met die hoofdpijn!

Olijf, jullie gaan verhuizen

Nu eerst naar huis
Borrie en Slofje! Bor, geen last meer gekregen van de wandeling? En Slof, ik hoop dat je snel iets vindt
Ik moet altijd aan nieuwe avas wennen, maar ik vind op de een of andere manier een kat ook beter bij je passen

Breuh, moet nog ff een wasje ophangen, mijn duo buiten hun groenteschotel serveren en tevens opsluiten, en de vaatwasser inruimen Ga maar eens kijken in wat voor recordtijd ik dat kan zometeen kan ik daarna lekker bankhangen bij de houtkachel want brrrrrrr
Nee niet echt, beetje erg moe maar das niks nieuws

ik lig al op de bank...beetje futloos.

Laterrrr
ut ouwe slofje is weer terug PoezenJurkje past inderdaad beter (bij mij).

Ik zit helemaal klaar voor Grey's A. Bewust niet op internet naar de afloop gezocht, zo blijft het spannend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven