Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

gvd ik dacht ff nog meer leuke plaatjes te kunnen plaatsen en googlede op rabbit-eye-test. Niet doen dus .
Alle reacties Link kopieren
slof wat rot

Rat Zoooo wat klinkt dat goed!!!!! Ik wil ook ook ook Ben heel blij voor je dat het zo meeviel : )
Het Viva forum is papaja.
Ik lees hier nog wel heeeuul vaak hoor!

bye ladies!
Ben weer uit bed. Ik heb niet echt geslapen, maar wel lekker gelegen. Nu heb ik best last hoor! Net alsof er wat achter mijn lens zit, een stofje of zand ofzo. Ik ben nu hevig aan het tranen. K heeft net pijnstiller en antibiotica er in gedaan maar dat helpt niet.

Ik kan aardig zien nu. Ondanks de tranen. Of misschien juist door de tranen. Maar mijn geliefde Hidden object games kan ik ff niet doen. Baal ik wel van want ik heb net een stuk of 5 nieuwe spelletjes gedownload...

Die plaatjes!!!! Wat ontzettend leuk! Vooral die voor de hond. Ik zal ze eens aan Tara laten zien.

De rest kan ik haast niet lezen. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Geen vervelende dingen gebeurd toch? Ik ga zo toch een poging wagen om alles te lezne.
Ratteke wat fijn van je traan ogen

haha,nee hoor maar fijn dat de ingreep meeviel en nu maar wachten tot alles helder wordt om je heen!!

En Tonks,wil je die k#thond bij je houden?!!!!

dat kreng beet me net!
2x wat veel..... helemaal omdat Ratteke toch al dubbel ziet
*Moederlijke modus open*: Ratteke: doe jij eens even voorzichtig!!!! en geef dat oog wat rust!!

Wij lopen echt niet weg hoor en zijn hier morgen ook nog!
quote:biebelien schreef op 21 oktober 2010 @ 17:05:

2x wat veel..... helemaal omdat Ratteke toch al dubbel ziet
Hé, ik zie dubbel! Wat, ik bén dubbel!

Mooi plaatje slof
TH niet alleen studie... ook werk. Over anderhalve weer drie schoolexamens die afgenomen moeten worden en die ik moet maken.... verder nog nakijkwerk en inderdaad veeeeeel studie. Zit nu in de laatste loodjesfase... en die loodjes zijn zwaar :-s

Rat naar bed, hop! Naar je holletje... wij blijven hier wel op je wachten.
ratteke, huppakee je bed in

Slof

ik breek weer uit, want hoofdpijn, dus ik ga even rustig aan doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Ratteke schreef op 21 oktober 2010 @ 14:37:

Dat ruikt een beetje. en dan ben je klaar.

Ik ben blij!!!!

Omg Hahaha wat heerlijk dat het achter de rug is en wat fijn dat het mee viel!

Stelt me echt gerust
hoihoi

bij mijn moeder gekookte bieten gegeten met een vega gehaktbal

en nu weer thuis mn uitgroei in de verf.

Ik was van plan bij paps koffie te drinken maar er bleek een muzikale avond te zijn voor de bewoners dus pap vermaakt zich zonder mij.

Dan ga ik later wel..

Waar is iedereen?
Ik zit nog achter de laptop voor de studie... dit afronden en dan zwaai ik af... zit er nu al 11 uur achter... Dadelijk lekker serietjes kijken met mijn lieve Bengelaar
Ik zit nog heel ongehoorzaam op de bank tv te kijken. En wonder, oh wonder, ik kan de ondertiteling lezen!!!!:cheer: dat heb ik écht jaaaaaren niet kunnen oden.Het forum is wat moeilijker, de witte achtergrond is iets te fel voor mijn ogennog.

Ondertiteling is nog wel wat wazig maar he, ik klaag niet. En het gaat nu alleen maar beter worden. Na mijn tukje van vanmiddag had ik wel veel last. Na de pijnstillende druppels is dat nu ookhelemaal weg.

Bor, Male, het valt me echt 1000000 procent mee. Ik had na de verhalen van mijn collega echt heel veel pijn verwacht maar ddaar merk ik niks van. Jullie kunnen het met een gerust hart laten doen. iedereen trouwens die dit leest. Ik heb de PKR methode gehad.

Ik heb n alleen wat moeie ogen. Maar dat kan ook komen omdat ik wel op de ds kan spelen.... En dat heb ik bij gebrek aan mijn geliefde spelletjes maar gedaan.

Bieb, je hebt lekker gegeten. Bietjes met een bal. Hmmm. binnenkort ook maar maken.

Bengelie, succes met de lessen en zo.

Nu ga ik weer house kijken.
borrie ik ga wel met je mee, ik vind het wel heel interessant. Ik hou je hand wel vast terwijl ik kijk hoe ze dat precies doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 21 oktober 2010 @ 20:55:

borrie ik ga wel met je mee, ik vind het wel heel interessant. Ik hou je hand wel vast terwijl ik kijk hoe ze dat precies doen
ik ben weg Mijn PC doet raar en heeft uuuuuuuuuuren nodig om te laden en uuuuuuuuuuuuuuuuren om maar ook 1 pagina te laden, dus ik probeer het morgen opnieuw. Dag meisjes en slaap lekker
Slaap lekker Slofje, ik ga ook naar bed. Ik zal ook wel moeten want K wil slapen

Tot morgen!
Ik heb gezellig een biertje gedaan met wat medestudenten om de vakantie in te luiden . Nu nog even veilig thuis zien te komen. Tot later!
Hoi dames! Ik heb ooit eens even meegeschreven en weet daarom dat jullie veel katten-ervaring hebben.

Mijn buitenkat wil ik een halsbandje met verlichting omdoen, zodat ik haar beter kan lokaliseren in het donker. Ik heb gehoord van Visiglo, maar dat lijkt alleen voor honden te zijn, hebben jullie een goede tip?

bedankt alvast en mijn excuses voor het inbreken in jullie topic :-)
Oh gats Slof ik moest natuurlijk ook ff kijken.. en das inderdaad geen zoekopdracht die voor herhaling vatbaar is..

Oh haha Die bobotie gisteren Dat was een pak van knorr uit de aanbieding, best te doen trouwens!

Kan de laatste tijd nogal last hebben van melkprodukten en dees was met creme fraiche, maar ging prima (al zegt dat niks)

Ik heb wel een officieel recept ergens, kan ik wel over typen als je wil?

Borrie is trouwens zuidafrikaans voor kurkuma
was vergeten op verzenden te klikken lol
quote:itsme26 schreef op 21 oktober 2010 @ 20:55:

Oh gets ja das nog wel het ergste denk ik dat ik het zelluf niet kan zien lol. Vind dingen stùkken minder eng als ik er met mijn neus bovenop kan zitten lol

Maar jij mag mijn hand vasthouden hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven