Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
donderdag 21 oktober 2010 om 16:45
Ben weer uit bed. Ik heb niet echt geslapen, maar wel lekker gelegen. Nu heb ik best last hoor! Net alsof er wat achter mijn lens zit, een stofje of zand ofzo. Ik ben nu hevig aan het tranen. K heeft net pijnstiller en antibiotica er in gedaan maar dat helpt niet.
Ik kan aardig zien nu. Ondanks de tranen. Of misschien juist door de tranen. Maar mijn geliefde Hidden object games kan ik ff niet doen. Baal ik wel van want ik heb net een stuk of 5 nieuwe spelletjes gedownload...
Die plaatjes!!!! Wat ontzettend leuk! Vooral die voor de hond. Ik zal ze eens aan Tara laten zien.
De rest kan ik haast niet lezen. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Geen vervelende dingen gebeurd toch? Ik ga zo toch een poging wagen om alles te lezne.
Ik kan aardig zien nu. Ondanks de tranen. Of misschien juist door de tranen. Maar mijn geliefde Hidden object games kan ik ff niet doen. Baal ik wel van want ik heb net een stuk of 5 nieuwe spelletjes gedownload...
Die plaatjes!!!! Wat ontzettend leuk! Vooral die voor de hond. Ik zal ze eens aan Tara laten zien.
De rest kan ik haast niet lezen. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Geen vervelende dingen gebeurd toch? Ik ga zo toch een poging wagen om alles te lezne.
donderdag 21 oktober 2010 om 18:23
TH niet alleen studie... ook werk. Over anderhalve weer drie schoolexamens die afgenomen moeten worden en die ik moet maken.... verder nog nakijkwerk en inderdaad veeeeeel studie. Zit nu in de laatste loodjesfase... en die loodjes zijn zwaar :-s
Rat naar bed, hop! Naar je holletje... wij blijven hier wel op je wachten.
Rat naar bed, hop! Naar je holletje... wij blijven hier wel op je wachten.
donderdag 21 oktober 2010 om 20:43
donderdag 21 oktober 2010 om 20:50
Ik zit nog heel ongehoorzaam op de bank tv te kijken. En wonder, oh wonder, ik kan de ondertiteling lezen!!!!:cheer: dat heb ik écht jaaaaaren niet kunnen oden.Het forum is wat moeilijker, de witte achtergrond is iets te fel voor mijn ogennog.
Ondertiteling is nog wel wat wazig maar he, ik klaag niet. En het gaat nu alleen maar beter worden. Na mijn tukje van vanmiddag had ik wel veel last. Na de pijnstillende druppels is dat nu ookhelemaal weg.
Bor, Male, het valt me echt 1000000 procent mee. Ik had na de verhalen van mijn collega echt heel veel pijn verwacht maar ddaar merk ik niks van. Jullie kunnen het met een gerust hart laten doen. iedereen trouwens die dit leest. Ik heb de PKR methode gehad.
Ik heb n alleen wat moeie ogen. Maar dat kan ook komen omdat ik wel op de ds kan spelen.... En dat heb ik bij gebrek aan mijn geliefde spelletjes maar gedaan.
Bieb, je hebt lekker gegeten. Bietjes met een bal. Hmmm. binnenkort ook maar maken.
Bengelie, succes met de lessen en zo.
Nu ga ik weer house kijken.
Ondertiteling is nog wel wat wazig maar he, ik klaag niet. En het gaat nu alleen maar beter worden. Na mijn tukje van vanmiddag had ik wel veel last. Na de pijnstillende druppels is dat nu ookhelemaal weg.
Bor, Male, het valt me echt 1000000 procent mee. Ik had na de verhalen van mijn collega echt heel veel pijn verwacht maar ddaar merk ik niks van. Jullie kunnen het met een gerust hart laten doen. iedereen trouwens die dit leest. Ik heb de PKR methode gehad.
Ik heb n alleen wat moeie ogen. Maar dat kan ook komen omdat ik wel op de ds kan spelen.... En dat heb ik bij gebrek aan mijn geliefde spelletjes maar gedaan.
Bieb, je hebt lekker gegeten. Bietjes met een bal. Hmmm. binnenkort ook maar maken.
Bengelie, succes met de lessen en zo.
Nu ga ik weer house kijken.
donderdag 21 oktober 2010 om 22:50
Hoi dames! Ik heb ooit eens even meegeschreven en weet daarom dat jullie veel katten-ervaring hebben.
Mijn buitenkat wil ik een halsbandje met verlichting omdoen, zodat ik haar beter kan lokaliseren in het donker. Ik heb gehoord van Visiglo, maar dat lijkt alleen voor honden te zijn, hebben jullie een goede tip?
bedankt alvast en mijn excuses voor het inbreken in jullie topic
Mijn buitenkat wil ik een halsbandje met verlichting omdoen, zodat ik haar beter kan lokaliseren in het donker. Ik heb gehoord van Visiglo, maar dat lijkt alleen voor honden te zijn, hebben jullie een goede tip?
bedankt alvast en mijn excuses voor het inbreken in jullie topic
donderdag 21 oktober 2010 om 22:57
Oh gats Slof ik moest natuurlijk ook ff kijken.. en das inderdaad geen zoekopdracht die voor herhaling vatbaar is..
Oh haha Die bobotie gisteren Dat was een pak van knorr uit de aanbieding, best te doen trouwens!
Kan de laatste tijd nogal last hebben van melkprodukten en dees was met creme fraiche, maar ging prima (al zegt dat niks)
Ik heb wel een officieel recept ergens, kan ik wel over typen als je wil?
Borrie is trouwens zuidafrikaans voor kurkuma
Oh haha Die bobotie gisteren Dat was een pak van knorr uit de aanbieding, best te doen trouwens!
Kan de laatste tijd nogal last hebben van melkprodukten en dees was met creme fraiche, maar ging prima (al zegt dat niks)
Ik heb wel een officieel recept ergens, kan ik wel over typen als je wil?
Borrie is trouwens zuidafrikaans voor kurkuma
donderdag 21 oktober 2010 om 22:59
quote:itsme26 schreef op 21 oktober 2010 @ 20:55:
borrie ik ga wel met je mee, ik vind het wel heel interessant. Ik hou je hand wel vast terwijl ik kijk hoe ze dat precies doen
Oh gets ja das nog wel het ergste denk ik dat ik het zelluf niet kan zien lol. Vind dingen stùkken minder eng als ik er met mijn neus bovenop kan zitten lol
Maar jij mag mijn hand vasthouden hoor
borrie ik ga wel met je mee, ik vind het wel heel interessant. Ik hou je hand wel vast terwijl ik kijk hoe ze dat precies doen
Oh gets ja das nog wel het ergste denk ik dat ik het zelluf niet kan zien lol. Vind dingen stùkken minder eng als ik er met mijn neus bovenop kan zitten lol
Maar jij mag mijn hand vasthouden hoor