Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Oh die is mooi Splinter. Waar heb je die vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Klote ikea kasten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Google op ´kat halloween´. Hij kwam van vivaforum vandaan, maar vandaag zag ik dat dat een topic van vorig jaar was. En die is toch niet meer te vinden. Kuch.

Ik zag nog een paar mooie:

Misschien niet bijster origineel, met pompoen en kat, maar toch wel leuk!
quote:itsme26 schreef op 20 oktober 2010 @ 22:05:

Klote ikea kasten Schroeven over?
Ik ga naar bed dames, morgen is de grote dag!
quote:Splinter02 schreef op 20 oktober 2010 @ 22:08:

[...]

Schroeven over? Of tekort?
succes morgen Ratteke!!
Ratteke, heel veel succes morgen!!
Meisjes, straks meer, ik moet eerst nog even bankhangen
ik zit in meeleesstand....hang al de hele avond moe moe moe op de bank...
Ratje, veel succes morgen!! Komt allemaal goed en straks lekker kijken zonder bril/lenzen, heeeeeeeeeerlijk!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ratje, lekker slapen en zet ´m op morgen! Hoe laat moet / mag je?

´Tomorrow is the day to change your life´!

En een laatste mooie ava (als je de tekst wegknipt dan)

Zeg, als we allemaal gaan hangen en meelezen, valt er weinig te lezen, niet?
nee hoor, maar het zijn veel te grote kasten voor een kleine meiske

Nu even uitpuffen en dan mag ik gaan inruimen (voor de tweede keer in twee weken)
en ratteke succes
Ratteke, succes morgen, ben super benieuwd hoe het allemaal gaat morgen.

Vandaag is als het goed is de brief vd lawyer bij tuttola + club aangekomen. 't Zal wel een behoorlijke heisa hebben gegeven. Met vooral veel gekrijs en gejank. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren; ze hebben tot 1 november om te reageren.
Optimist tot in de kist!
*zucht*

Kaatje staat naast me te brullen. Alweer. En ik heb mn huiswerk nog niet gedaan, moet het nog inleveren vanavond en ze ging ook al niet zo makkelijk slapen.

Ik was vanochtend te laat op mn belwerk want ik slaap ook voor geen meter met iedere keer dat wakker worden van Kaatje. Ik vind het heel zielig hoor dat ze ziek is maar ik vind het ondertussen ook een beetje zielig voor mezelf.
Het Viva forum is papaja.
Rat, succes morgen! Ik duim voor je.

Fant, laat ze maar lekker krijsen daar. Jouw geluk hangt er niet meer van af, en dat is fijn. Maar ik snap dat je dit niet zo maar van je kant wilt laten glijen. Ik duim ook voor jou, dat dit bevredigend af mag lopen.

Tonks, snap best dat je daar moe van wordt. Natuurlijk is het haske zielig voor Kaat, maar even goed voor jou. voor jullie allebei.

En ik, ik ben niet zo van de tetterige vanavond.... en morgen ben ik bij een vriendin te eten.

Ben sowieso niet zo aanwezig, dat krijg je met zo'n fulltime baan. Is best een verschil met mijn studentenleventje

Dus ik zie dat ook niet snel beter worden.....

En dat vind ik dan weer jammer. Nou ja, kwaliteit boven kwantiteit dan maar.
Hmmm, ik blink de laatste dagen ook niet uit in kwantiteit en kwaliteit . En nu wil ik nog wel reageren op het een en ander, maar mijn hoofd onthoudt even heel weinig. Gaat vast beter als ik een nacht goed en langer geslapen heb . Tonks, je mag best even balen van zieke Kaatje en de consequenties voor jouw fitheid . Hopelijk is ze vlot weer beter en lukt het jou om dat huiswerk in te leveren is het jou gelukt om het huiswerk in te leveren.
Slaap lekker allemaal!

Heeft er nog iemand de docu gekeken?

Ik heb zo´n 10 minuten gezien. Eerst moest ik nog een detective afkijken en toen ik daarna de docu opzette, waren na 10 minuten mijn ogen dichtgezakt.

Hmpf, toch eens kijken of ik iets van mijn slaap-kunsten op Olijfje kan overbrengen.
Ik begin de nieuwe dag met een nieuwe jurk: met dank aan Splinter

En nu moet ik echt dringend naar bed!
Wordt wennen, al die nieuwe jurrekies

Veel succes Rat!

Sterkte met Kaatje, Tonks.

Voorlopig mijn laatste berichtje
Veel plezier met je 3 daagse reis Fran, tot over 3 dagen!

Ik ben om 11 uur aan de beurt. We gaan vroeg weg, ik wil niet dat we weer te laat komen zoals de vorige keer.

En ik heb verbazingwekkend goed geslapen. Ik werd pas om kwart over 7 wakker! Nu ben ik gedoucht en aangekleed. Nu de hond uitlaten en dan wachten tot K klaar is. Hij wil om half 10 weg, hahahahahahahahaha, dat gaat m nooit lukken.

Goed, I go walk the dog!
wat een nieuwe jurkjes, ik moet wel weer even wennen hoor

Hier alles goed de uitbreiding van de boekenkast staat. Nu alleen alles nog mooi inruimen en kijken of de stoelhoezen passen

Succes ratteke

arme tonks

een veel plezier Cis
Zo daar ben ik weer, iedereen is lekker bezig... soort van :D

Ik ga ook weer aan de slag maar zal af en toe hier een blik naar binnen werpen! ( dus goed op blijven letten allemaal!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven