Vraag word grafiek!
zaterdag 20 oktober 2012 om 21:12
Oké, mischien een hele simpele vraag maar mij lukt het toch écht niet. Ik moet een grafiek maken in word, ofja gewoon een aantal punten, die met elkaar verbinden en een lijn trekken. Via invoegen en dan die standaard grafiek lukt het allemaal niet omdat ik die x en y as en de waarde niet kan veranderen. Dus, ik heb nu gewoon de grafieken gemaakt, nu moet ik alleen nog puntjes kunnen zetten en verbinden, maar HOE? haha, iemand die mij kan helpen?
zaterdag 20 oktober 2012 om 21:14
quote:nellaaa schreef op 20 oktober 2012 @ 21:13:
Hoe heb je precies grafieken gemaakt zonder dat je punten en lijntjes hebt gezet?haha mijn grafiek is echt heel apart hoor, gewoon twee rechte lijnen en daaronder beetje klunzelig de waardes. Maar inderdaad, mischien kan ik met die lijn ook wel punten gaan verbinden, dan ga ik even zoeken of ik via die manier ook puntjes kan zetten.
Hoe heb je precies grafieken gemaakt zonder dat je punten en lijntjes hebt gezet?haha mijn grafiek is echt heel apart hoor, gewoon twee rechte lijnen en daaronder beetje klunzelig de waardes. Maar inderdaad, mischien kan ik met die lijn ook wel punten gaan verbinden, dan ga ik even zoeken of ik via die manier ook puntjes kan zetten.
zaterdag 20 oktober 2012 om 21:16
zaterdag 20 oktober 2012 om 21:19
http://office.microsoft.c ... en-maken-HP001233728.aspx
Ja, dan is het al klaar. Zoek zelf uit hoe je grafiek eruit moet zien. Sleutelen, gegevens omdraaien het kan allemaal.
Ik heb alleen staafdiagrammen gebruikt, maar wat jij wil kan ook.
Ja, dan is het al klaar. Zoek zelf uit hoe je grafiek eruit moet zien. Sleutelen, gegevens omdraaien het kan allemaal.
Ik heb alleen staafdiagrammen gebruikt, maar wat jij wil kan ook.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 20 oktober 2012 om 22:47
Op www.cursussen.be staan alle beschrijvingen van excel. Dus ook hoe je grafieken kunt maken en wijzigen.
Heel veel succes!
Heel veel succes!