Waar heb jij er meer van?
zaterdag 25 september 2010 om 09:09
zaterdag 25 september 2010 om 09:51
Nee zonde van mijn geld. Van alles 1 in de keuken. Nou op pannen en theedoek na dan. Wat moet je met al die dubbele spullen? Een kaasschaaf is toch snel 10 euro, als je er 6 hebt, ligt er voor 50 euro te niksen.
Wel leuk om eens met vriendinnen dingen te ruilen of weg te geven als je het niet meer gebruikt en weggooien is zonde.
Een vriendin van mij gaat waarschijnlijk verhuizen en heb leuke dingetjes gehad die ze anders had weggegooid. Zelf gooi ik niets weg, kijk liever of ik iemand er een plezier mee kan doen.
Wel leuk om eens met vriendinnen dingen te ruilen of weg te geven als je het niet meer gebruikt en weggooien is zonde.
Een vriendin van mij gaat waarschijnlijk verhuizen en heb leuke dingetjes gehad die ze anders had weggegooid. Zelf gooi ik niets weg, kijk liever of ik iemand er een plezier mee kan doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 25 september 2010 om 09:55
zaterdag 25 september 2010 om 10:06
quote:Triviality schreef op 25 september 2010 @ 09:56:
Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...
En ruilen met je ouders?
Kan je niet dezelfde kopen als die je ouders dan hebben?
Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...
En ruilen met je ouders?
Kan je niet dezelfde kopen als die je ouders dan hebben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 25 september 2010 om 10:11
zaterdag 25 september 2010 om 10:13
Hier ook veel fleecedekens, maar ik gebruik ze ook overal voor. Om zelf onder te liggen op de bank of extra op bed, om de katten op te laten liggen als ze op bed gaan liggen, in de auto om de hond op te laten liggen. Kortom, het is geen overbodige luxe hier om er meer te hebben, de helft is in gebruik en de andere helft ligt in de was.
Waar ik 'teveel' van heb zijn schoenen en tassen.
Waar ik 'teveel' van heb zijn schoenen en tassen.
zaterdag 25 september 2010 om 10:22
Ik dacht dat ik niks dubbel had, maar kan me toch aansluiten bij veel genoemde dingen: oordopjes (12), paracetamol (3 doosjes), aardappelschilmesjes, schroeven, pluggen, rolmaten (4), meetlinten (2), lineaals (stuk of wat), sommige boeken (drie)dubbel, puntenslijpers, breekmesjes, thermometers, kniebanden, computers, wierookbranders...
zaterdag 25 september 2010 om 10:29
Gezellig groen bij jou dus
Fleece kleedjes heb ik er ook veel van. Die komen altijd van pas en sowieso, als ik het koud heb, lig ik er onder.
Dekbedovertrekken heb ik er ook veel van liggen en moet mezelf bedwingen om er niet meer te kopen
Heb ook veeel haarbanden, voor als mijn haar weer eens niet mee wil werken (en dat is vaak).
Verder heb ik veel zeepjes van lush, die ik bijna nooit meer gebruik, maar vind het ook zonde om weg te gooien. Maar als ik dan weer eens in Amsterdam shop, kan ik het ook niet laten om nieuwe te kopen!
Hier liggen overal in huis ook paracetamolstrips en ik ga nooit weg zonder een voorraad in mijn tas.
Fleece kleedjes heb ik er ook veel van. Die komen altijd van pas en sowieso, als ik het koud heb, lig ik er onder.
Dekbedovertrekken heb ik er ook veel van liggen en moet mezelf bedwingen om er niet meer te kopen
Heb ook veeel haarbanden, voor als mijn haar weer eens niet mee wil werken (en dat is vaak).
Verder heb ik veel zeepjes van lush, die ik bijna nooit meer gebruik, maar vind het ook zonde om weg te gooien. Maar als ik dan weer eens in Amsterdam shop, kan ik het ook niet laten om nieuwe te kopen!
Hier liggen overal in huis ook paracetamolstrips en ik ga nooit weg zonder een voorraad in mijn tas.