Waar heb jij er meer van?

25-09-2010 09:09 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik er weer eentje gekocht... een kaassschaaf!

Ik denk dat ik er nu een stuk of 6 heb. Ik heb gelukkig ook wel een goede, maar die zit nog in de verhuisspullen dus er moest nodig een nieuwe komen!!!

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen en wil graag weten waar jij er meer van hebt?
En o ja, plaids en aanstekers.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
En horloges.

David Dunning
So is nogal bij de tijd geloof ik.
O ja, er staan twee wekkers op mijn nachtkastje.

David Dunning
Sjaals!!!! Ik durf ze niet eens te tellen..... Elk seizoen koop ik er wel een paar bij!
Ik heb trouwens ook absurd veel schoenen.

David Dunning
Nee zonde van mijn geld. Van alles 1 in de keuken. Nou op pannen en theedoek na dan. Wat moet je met al die dubbele spullen? Een kaasschaaf is toch snel 10 euro, als je er 6 hebt, ligt er voor 50 euro te niksen.

Wel leuk om eens met vriendinnen dingen te ruilen of weg te geven als je het niet meer gebruikt en weggooien is zonde.

Een vriendin van mij gaat waarschijnlijk verhuizen en heb leuke dingetjes gehad die ze anders had weggegooid. Zelf gooi ik niets weg, kijk liever of ik iemand er een plezier mee kan doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Pincetten. Ik raak die dingen altijd kwijt en koop dan maar weer een nieuwe, om vervolgens de anderen weer te vinden. Ik heb er nu een stuk of 6 denk ik, waarvan momenteel 3 waarvan ik weet waar ze zijn.
ik raak altijd haarborstels en elastiekjes 'kwijt'. Dus daar liggen er ondertussen tig van in huis. Pennen ook. En als er een aanbieding is in wasmiddel/shampoo/douchege/tandpasta dan neem ik dat mee. Dus daar is ook een aardige voorraad van.
Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...
Ik heb 2 thermoskannen die ik nooit gebruik. En drie dekens voor op de bank (ik woon alleen). Verder valt het geloof ik wel mee met de dubbelzucht hier.
Aanstekers, lippenbalsem en handcrème (beide in tas, keukenla, badkamer en woonkamer), fleecedekens en aardappelschilmesjes.
Oh, ik heb trouwens wel 5 van die fleecedekens. Maar dat komt omdat ik die telkens ergens bij krijg. (en ze zijn ook wel handig trouwens, groot gezin)
quote:Triviality schreef op 25 september 2010 @ 09:56:

Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...

En ruilen met je ouders?

Kan je niet dezelfde kopen als die je ouders dan hebben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wil geen reclame maken, maar wij hebben dus écht een hele goeie kaasschaaf. Hij is van boska. Volgens mij lag ie gewoon bij de appie te koop. Wel wat duurder, maar dan heb je ook wat.
quote:

En ruilen met je ouders?

Kan je niet dezelfde kopen als die je ouders dan hebben?Nee, helaas niet... Die hebben ze ooit gekregen via mijn vaders werk en is volgens mij nergens te koop... En nee, aan ruilen willen ze ook niet doen...
Hier ook veel fleecedekens, maar ik gebruik ze ook overal voor. Om zelf onder te liggen op de bank of extra op bed, om de katten op te laten liggen als ze op bed gaan liggen, in de auto om de hond op te laten liggen. Kortom, het is geen overbodige luxe hier om er meer te hebben, de helft is in gebruik en de andere helft ligt in de was.

Waar ik 'teveel' van heb zijn schoenen en tassen.
Kussentjes voor op de bank en planten! Ik koop elke week wel een klein plantje erbij.
Punkje, waar laat je die planten op een gegeven moment dan?
Haha, woonkamer, tuin, slaapkamer, hal, badkamer, overal :-)
Ik dacht dat ik niks dubbel had, maar kan me toch aansluiten bij veel genoemde dingen: oordopjes (12), paracetamol (3 doosjes), aardappelschilmesjes, schroeven, pluggen, rolmaten (4), meetlinten (2), lineaals (stuk of wat), sommige boeken (drie)dubbel, puntenslijpers, breekmesjes, thermometers, kniebanden, computers, wierookbranders...
Knoflookpersen!
Scharen en pennen.

Ik heb alleen al in mijn slaapkamer 6 scharen liggen
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Gezellig groen bij jou dus

Fleece kleedjes heb ik er ook veel van. Die komen altijd van pas en sowieso, als ik het koud heb, lig ik er onder.

Dekbedovertrekken heb ik er ook veel van liggen en moet mezelf bedwingen om er niet meer te kopen

Heb ook veeel haarbanden, voor als mijn haar weer eens niet mee wil werken (en dat is vaak).

Verder heb ik veel zeepjes van lush, die ik bijna nooit meer gebruik, maar vind het ook zonde om weg te gooien. Maar als ik dan weer eens in Amsterdam shop, kan ik het ook niet laten om nieuwe te kopen!

Hier liggen overal in huis ook paracetamolstrips en ik ga nooit weg zonder een voorraad in mijn tas.
Ik heb de neiging om altijd meer borstels te kopen, zodat ik met het sporten gewoon een borstel standaard in mijn tas heb zitten en die dus niet kan vergeten. Dat geldt ook voor deo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven