Wat voor servies heb je?
donderdag 7 januari 2010 om 13:53
Ik wil graag een mooi servies kopen. Iets tijdloos, maar wel iets moois.
We hebben lang gedaan met de standaard Ikea/blokker serviezen, maar ik wil nu graag een echt mooi servies kopen waar we "ons leven lang" mee kunnen doen. Als ik google
Wat voor servies hebben jullie? Waar gekocht (linkje als dat er is)? En wat heeft het gekost?
Nu verschillen smaken natuurlijk heel erg maar ik vind het wel leuk om eens te zien wat voor servies mensen hebben.
We hebben lang gedaan met de standaard Ikea/blokker serviezen, maar ik wil nu graag een echt mooi servies kopen waar we "ons leven lang" mee kunnen doen. Als ik google
Wat voor servies hebben jullie? Waar gekocht (linkje als dat er is)? En wat heeft het gekost?
Nu verschillen smaken natuurlijk heel erg maar ik vind het wel leuk om eens te zien wat voor servies mensen hebben.
vrijdag 8 januari 2010 om 21:18
Maareuh mensen die Blond sparen, is dat bij jullie voor dagelijks gebruik? En vinden jullie dat ook nog leuk als je straks wat 'ouder' bent? Of is het voor jullie echt gewoon voor nu, omdat je het nu leuk vindt?
Ik vind het namelijk ook leuk en vrolijk (niet alles ervan), maar ik vind dat niet echt een chique servies om met de feestdagen op tafel te zetten en ook niet echt wat voor als ik 50 ben ofzo (zeg maar wat). Voor dagelijks gebruik kan het wel vind ik. Maar daar is het dan wel weer erg duur voor.
Ik vind het namelijk ook leuk en vrolijk (niet alles ervan), maar ik vind dat niet echt een chique servies om met de feestdagen op tafel te zetten en ook niet echt wat voor als ik 50 ben ofzo (zeg maar wat). Voor dagelijks gebruik kan het wel vind ik. Maar daar is het dan wel weer erg duur voor.
vrijdag 8 januari 2010 om 21:27
Prulletje, ik ben 42 en ik heb het ook
Ik gebruik het Blond servies dagelijks, juist omdat ik het zo vrolijk vind.
Al ik heb ook nog een simpel wit servies van IKEA voor de chiquere dineetjes. En dat vul ik weer aan met porselein servies met zilveren randjes en versieringen als ik dat gepast vind.
Ook heb ik nog een aantal van die hele grote pastaborden die je wel eens bij een restaurant ziet, zal zo even kijken voor een plaatje.
En ik heb nog diverse kitscherige theeserviezen, sommige met bloemetjes, goudversiersels en herderinnetjes afbeeldingen erop. Dat spaar ik.
En nog zou ik nog wel een servies erbij willen maar daar heb ik geen plek voor. Ik heb wat met serviesgoed.
Ik gebruik het Blond servies dagelijks, juist omdat ik het zo vrolijk vind.
Al ik heb ook nog een simpel wit servies van IKEA voor de chiquere dineetjes. En dat vul ik weer aan met porselein servies met zilveren randjes en versieringen als ik dat gepast vind.
Ook heb ik nog een aantal van die hele grote pastaborden die je wel eens bij een restaurant ziet, zal zo even kijken voor een plaatje.
En ik heb nog diverse kitscherige theeserviezen, sommige met bloemetjes, goudversiersels en herderinnetjes afbeeldingen erop. Dat spaar ik.
En nog zou ik nog wel een servies erbij willen maar daar heb ik geen plek voor. Ik heb wat met serviesgoed.
vrijdag 8 januari 2010 om 21:35
Oh haha, ja ik zeg niet dat het niet meer kan als je 42 bent hoor. Maar mijn moeder is 49 en die zie ik echt niet met zulk servies haha. Maar vrolijk is het zeker, ik vind het ook best leuk hoor. En Pip ook wel.
Wat ik ook leuk vind zijn van die super kitscherige drukke oma printjes, vooral op theekopjes, en dan allerlei printjes door elkaar, zoiets:
Maar niet voor een heel servies hoor
Wat ik ook leuk vind zijn van die super kitscherige drukke oma printjes, vooral op theekopjes, en dan allerlei printjes door elkaar, zoiets:
Maar niet voor een heel servies hoor
vrijdag 8 januari 2010 om 21:47
Zelf heb ik van dat strakke witte ikea-servies, maar dat gaat verbazend snel kapot (glazuur verdwijnt in de vaatwasser, stukjes breken af). Ik zou wel dit servies willen hebben, misschien als ik weer eens een financiele meevaller heb:
[/img]http://wedgwood.nl/images/VW%20Naturals.jpg
Ben dus duidelijk niet van het Blond-servies, alhoewel ik wel van ouderwetse theeserviesjes met bloemetjes hou.
[/img]http://wedgwood.nl/images/VW%20Naturals.jpg
Ben dus duidelijk niet van het Blond-servies, alhoewel ik wel van ouderwetse theeserviesjes met bloemetjes hou.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
vrijdag 8 januari 2010 om 21:53
quote:prulletje schreef op 08 januari 2010 @ 21:47:
Oh vergeet ik helemaal!
Deze heb ik ook:
[afbeelding]
samen met de suikerpot en melkkannetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder heb ik geen Oilily omdat ik dat te druk vond, en omdat een deel van de serie oranje is (en ik vind oranje afschuwelijk ).Ik vind ook met name de theepot geweldig!
Oh vergeet ik helemaal!
Deze heb ik ook:
[afbeelding]
samen met de suikerpot en melkkannetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder heb ik geen Oilily omdat ik dat te druk vond, en omdat een deel van de serie oranje is (en ik vind oranje afschuwelijk ).Ik vind ook met name de theepot geweldig!
vrijdag 8 januari 2010 om 22:03
vrijdag 8 januari 2010 om 22:24