Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Welke tijdschriften?

05-11-2019 17:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De dochter van een bekende (17), is opgenomen in het ziekenhuis. Ik wil haar graag wat tijdschriften of iets anders om haar bezig te houden sturen, maar welke zijn leuk voor die leeftijd? Andere ideeën zijn ook welkom.
Such a beautifull place to be with Friends.
Linda Meiden?
https://www.elle.com/nl/

Gaat allemaal over beroemde huppeltutjes.
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
Viva ;-D
Cosmo girls, misschien ook wel leuk. Maar misschien houdt ze meer van de Quest of Bit (voor oudere paardenmeisjes).
Ook leuk handcrème, lekkere douchegel/foam, body mist ofzo.
Of een smartgame (zou ik erg leuk vinden als ik me zou vervelen).
Vraag het aan die bekende, die kent zijn of haar dochter beter dan wij. Ik had met 17 ( en nog niet) helemaal niks met tijschriften. Zeker niet met Cosmo en Linda ect.

Liever een leuk boek of een smartgame inderdaad. Maar vraag het gewoon, vind die bekende vast niet erg.
Leuke tips, ga wat leuks samenstellen.
Lucifer2018 schreef:
05-11-2019 18:15
Vraag het aan die bekende, die kent zijn of haar dochter beter dan wij. Ik had met 17 ( en nog niet) helemaal niks met tijschriften. Zeker niet met Cosmo en Linda ect.

Liever een leuk boek of een smartgame inderdaad. Maar vraag het gewoon, vind die bekende vast niet erg.
Denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd nu, ze is plotseling opgenomen en moet een zware operatie ondergaan, dus wil haar er nu niet mee lastigvallen.
Ik vond op die leeftijd puzzelboekjes ook erg leuk. En dan niet die eeuwige doorlopers, maar logiquizzen of van die hokjes inkleuren.

Oh zoiets: https://www.denksport.nl/denksport-puzz ... he-puzzels
Hemels.
Oh, in dat geval is een doorloper misschien ook gewoon wel leuk voor haar. Daar hoef je niet zo over na te denken en doodt de tijd.
Hemels.
Nee geen boek.

Als je je ziek voelt en nog last hebt van de narcose dan kun je je nog helemaal niet concentreren op een boek.

Tijdschriften zijn dan echt beter.
Geen idee wat 17 jarigen leuk vinden.
Maar koop gewoon 2 of 3 verschillende.
Dan zit er vast wel wat bij wat ze leuk vindt.
Viva, Flair, een paar Sudoku's
Off course we need hope! But the one thing we need more than hope is ACTION! Because once we start to act, hope is everywhere!
PsychologieMagazine
De Flow
Linda Meiden
Cosmopolitan
Glamour
Elle
Quest
Waar houd ze van? Denk ook eens aan sportbladen, Quest, EOS, de Kijk, of over een hobby, fotografie, etc.

Niet alle meiden houden van die meiden bladen over huppeltutjes en make-up.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Koop zo’n pakket (of een paar) met ‘oude’ uitgaven, dan heb je van alles wat.
Puur op leeftijd iets uitzoeken zegt niet zoveel.
.
Vraagje, ze wordt aan haar hoofd geopereerd, zouden tijdschriften dan eigenlijk wel een goed idee zijn? Begin ineens te twijfelen, misschien is storytell of een Netflix abo een beter idee.
LoveDobby schreef:
05-11-2019 18:44
Vraagje, ze wordt aan haar hoofd geopereerd, zouden tijdschriften dan eigenlijk wel een goed idee zijn? Begin ineens te twijfelen, misschien is storytell of een Netflix abo een beter idee.

Dan lijkt papier me nog altijd fijner dan schermpjes/ geluid. Plus welke 17-jarige heeft er nog geen toegang tot Netflix?
Misschien iets om mee te ‘friemelen’, als in dit soort dingetjes: https://educadora-webshop.nl/product-ca ... en-fidget/
.
hamerhaai schreef:
05-11-2019 18:36
Waar houd ze van? Denk ook eens aan sportbladen, Quest, EOS, de Kijk, of over een hobby, fotografie, etc.

Niet alle meiden houden van die meiden bladen over huppeltutjes en make-up.

Precies dit.
Come in, i'll put the kettle on......
*
herfstappeltaart wijzigde dit bericht op 10-11-2019 14:53
0.00% gewijzigd
sugarmiss schreef:
05-11-2019 18:25
Nee geen boek.

Als je je ziek voelt en nog last hebt van de narcose dan kun je je nog helemaal niet concentreren op een boek.

Tijdschriften zijn dan echt beter.
Geen idee wat 17 jarigen leuk vinden.
Maar koop gewoon 2 of 3 verschillende.
Dan zit er vast wel wat bij wat ze leuk vindt.

*
herfstappeltaart wijzigde dit bericht op 10-11-2019 14:54
7.54% gewijzigd
Houdt ze van strips? Rond die leeftijd (en nu nog steeds) las ik die graag. Zoals Garfield en Donald Duck.
De Tina bestaat nog :-O$:flirting:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LoveDobby schreef:
05-11-2019 18:19
Denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd nu, ze is plotseling opgenomen en moet een zware operatie ondergaan, dus wil haar er nu niet mee lastigvallen.
Dat meisje van 17 of haar moeder?

Anders van alles wat, vind ze het echt niks zoals ik, kunnen anderen het nog lezen op de afdeling toch? Gaat om het gebaar!
Cosmopolitan en een strip zou hier in de smaak vallen
Euh ze is 17 toch?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven