Wie heeft er laminaat van Ikea ?

29-12-2011 20:02 31 berichten
Wij willen in een kamer op zolder laminaat leggen en hebben bij Ikea leuk laminaat gezien. De vraag is, is het wat ? Aangezien het wel erg goedkoop is in vergelijking met bv de bouwmarkt.

Slijt het snel of ben je er juist positief over, ik hoor het graag.

Het is niet de bedoeling dat het intensief gebruikt wordt, het is voor de logeerkamer.

We hebben het laminaat Prarie op het oog.
Alle reacties Link kopieren
Alle waar naar zij geld.

IKEA laminaat hoeft niet slecht te zijn. En wanneer je het een beetje onderhoud zal het prima gaan. In een woon/leefruimte zal ik het nooit gebruiken. Voor het leggen moet je veel geduld hebben, dat is een drama.

Verder is het goedkope laminaat vaak helemaal glad en hebben de duurdere soorten een voelbare houtnerf.

Wij verkopen zelf ook laminaatvloeren en dan zie je al snel of ergens een goedkope of een duurdere vloer gelegd is. Maar voor een zolder is dat vaak minder van belang.
Een paar jaar geleden bij mijn opa door het hele huis het laminaat van 8,95 gelegd. Het ziet er nog steeds perfect uit (en hij woont erop, niet dat het op zolder ligt waar je nooit komt). Leggen was een eitje, maar blijkbaar verschillen de meningen daar nogal over
Had de Tundra liggen, drama met leggen en helaas daarna ook. Waardeloze kwaliteit, klacht ingediend bij Ikea en er kwam een heel vies stinkend mannetje die van 1 klein stukje laminaat in 1 kamer constateerde dat alles verkeerd gelegd was

Dus alles moeten vervangen, heel fijn als je huis volledig ingericht is. Nu Golv liggen van de Ikea en dat is vele malen beter, mooier om te zien, veel beter te leggen en geen klachten tot nu toe
Haha ik heb eergisteren laminaat gehaald bij de Ikea, ik geloof ook die praire, de witte.

Ik heb heel stoer gezegd dat ik het helemaal alleen ga leggen. Maar het is dus wat moeilijker dan ik denk?

Hmmm ik heb nogal lopen pochen tegen mijn man, die meteen al riep dat ik het niet zou kunnen.

Dus ik kan niet meer terug.

Hij ligt nu nog te acclimatiseren. Maar deze week ga ik hem erin knallen.
@ Leo, dank voor de tip !

Grappig Marele, ben benieuwd of het je lukt met leggen ik ga er niet aan beginnen haha !
quote:Kokolientje schreef op 29 december 2011 @ 20:05:

En wat denk je er van Lizard Denk dat het voor zolder toch die prairi wordt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven