wietlucht overlast
woensdag 2 mei 2012 om 10:00
hallo allemaal,
misschien dat iemand weet wat ik het beste kan doen in deze situatie,
achteraan in onze straat heeft iemand een wiet plantage die je door de hele wijk ruikt,
dit is al 2 jaar lang zo,
meerdere mensen en ook wij hebben al een aantal keer melding gedaan bij de politie maar er word dus niets aan gedaan,
aantal weken geleden heb ik de woningbouw gebeld omdat ik dacht,
het is een huis van hen en dus zouden zij er misschien ook wat mee kunnen.
nu nog niets gehoord en ik ben het echt ontzettend beu nu,
de lucht hangt gewoon in de huiskamer en slaapkamers a;s de wind goed staat!
wij zijn met onze dochter verhuist omdat de buurt waarin wij hiervoor woonden nogal een tokkie buurt was en dan krijg je dit,
nu dus, wat kan ik het best doen,
en kan ik eisen dat de woningbouw ons dan maar een ander huis toe wijst?
ik heb toch recht op woon genot?
en dat heb ik nu dus niet.
ik ga in elk geval wel even bellen om te vragen wat de wijkbeheerder nu heeft gedaan en wat zijn verdere plannen zijn
misschien dat iemand weet wat ik het beste kan doen in deze situatie,
achteraan in onze straat heeft iemand een wiet plantage die je door de hele wijk ruikt,
dit is al 2 jaar lang zo,
meerdere mensen en ook wij hebben al een aantal keer melding gedaan bij de politie maar er word dus niets aan gedaan,
aantal weken geleden heb ik de woningbouw gebeld omdat ik dacht,
het is een huis van hen en dus zouden zij er misschien ook wat mee kunnen.
nu nog niets gehoord en ik ben het echt ontzettend beu nu,
de lucht hangt gewoon in de huiskamer en slaapkamers a;s de wind goed staat!
wij zijn met onze dochter verhuist omdat de buurt waarin wij hiervoor woonden nogal een tokkie buurt was en dan krijg je dit,
nu dus, wat kan ik het best doen,
en kan ik eisen dat de woningbouw ons dan maar een ander huis toe wijst?
ik heb toch recht op woon genot?
en dat heb ik nu dus niet.
ik ga in elk geval wel even bellen om te vragen wat de wijkbeheerder nu heeft gedaan en wat zijn verdere plannen zijn
woensdag 2 mei 2012 om 11:08
quote:Mayaelf schreef op 02 mei 2012 @ 10:53:
Evelyn, die ex-zwager was dan idd niet heel slim. Het lijkt mij toch dat als je iets illegaals doet, je echt wel voor zorgt dat het niet zo maar te ontdekken valt.
Ik zou ergens ook best een plantje op het balkon willen hebben. Alleen mij is gezegd dat als het tegenzit, wel het hele complex de geur zou kunnen ruiken, vandaar mijn opmerking over die paar plantjes.Mijn voormalige buren hadden 2 plantjes in de tuin en dat rook je soms echt een paar straten verderop nog!
Evelyn, die ex-zwager was dan idd niet heel slim. Het lijkt mij toch dat als je iets illegaals doet, je echt wel voor zorgt dat het niet zo maar te ontdekken valt.
Ik zou ergens ook best een plantje op het balkon willen hebben. Alleen mij is gezegd dat als het tegenzit, wel het hele complex de geur zou kunnen ruiken, vandaar mijn opmerking over die paar plantjes.Mijn voormalige buren hadden 2 plantjes in de tuin en dat rook je soms echt een paar straten verderop nog!
woensdag 2 mei 2012 om 11:23
quote:ikbenevelyn schreef op 02 mei 2012 @ 10:34:
de politie heb ik met regelmaat gebelt namen me wel serieus maar was iedere keer weer zo dat er nog niet naar was gekeken want of overbezet of veel zieken en ga zo maar door.
valt me ook vies tegen.
Vraag aan een aantal mensen in de buurt eens of zij ook gaan bellen. Wat meer druk van een aantal mensen kan erg helpend zijn.
Het is al eerder gezegd, maar bij wietplantages is er behoorlijk wat brandgevaar. Het is echt niet wenselijk als zoiets dicht bij je in de buurt zit.
de politie heb ik met regelmaat gebelt namen me wel serieus maar was iedere keer weer zo dat er nog niet naar was gekeken want of overbezet of veel zieken en ga zo maar door.
valt me ook vies tegen.
Vraag aan een aantal mensen in de buurt eens of zij ook gaan bellen. Wat meer druk van een aantal mensen kan erg helpend zijn.
Het is al eerder gezegd, maar bij wietplantages is er behoorlijk wat brandgevaar. Het is echt niet wenselijk als zoiets dicht bij je in de buurt zit.
woensdag 2 mei 2012 om 11:43
woensdag 2 mei 2012 om 11:44
quote:vanlippebiesterveld schreef op 02 mei 2012 @ 11:23:
[...]
Het is al eerder gezegd, maar bij wietplantages is er behoorlijk wat brandgevaar. Het is echt niet wenselijk als zoiets dicht bij je in de buurt zit.ja ik zal de buuf vanmiddag meteen eens vragen inderdaad
[...]
Het is al eerder gezegd, maar bij wietplantages is er behoorlijk wat brandgevaar. Het is echt niet wenselijk als zoiets dicht bij je in de buurt zit.ja ik zal de buuf vanmiddag meteen eens vragen inderdaad
woensdag 2 mei 2012 om 12:56
quote:lipsylisa schreef op 02 mei 2012 @ 11:42:
whahahhaha rasta's op zolder
Denk dat de politie misschien betaald werden om het te laten.
We leven eenmaal in een corrupte wereld. Als je een niets nut bent met plantage dan word het zo opgelost hoor!
Dat zal een beetje lastig gaan dan. Tegenwoordig heb je hennepteams en daar is niks corrupt bij. Is ook wel erg dom om geld aan te nemen, want als men daar achter komt ben je zwaar de pineut.
We spelen niet in een film hoor.
whahahhaha rasta's op zolder
Denk dat de politie misschien betaald werden om het te laten.
We leven eenmaal in een corrupte wereld. Als je een niets nut bent met plantage dan word het zo opgelost hoor!
Dat zal een beetje lastig gaan dan. Tegenwoordig heb je hennepteams en daar is niks corrupt bij. Is ook wel erg dom om geld aan te nemen, want als men daar achter komt ben je zwaar de pineut.
We spelen niet in een film hoor.
zaterdag 5 mei 2012 om 09:52
energiebedrijf is eigen onderzoek gestart ,
heb ze gister ook nog zien staan,
woningbouw heeft gistermorgen ook nog gebelt met mededeling dat ze op onderzoek zijn en iets hadden gevonden maar daar moest de politie aan te pas komen,
ze houden me op de hoogte,
dus ik ben benieuwd.
ben erg blij dat er wat aan gedaan word.
heb ze gister ook nog zien staan,
woningbouw heeft gistermorgen ook nog gebelt met mededeling dat ze op onderzoek zijn en iets hadden gevonden maar daar moest de politie aan te pas komen,
ze houden me op de hoogte,
dus ik ben benieuwd.
ben erg blij dat er wat aan gedaan word.