Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

maandag 31 augustus 2020 om 20:22
Ik wens je een HELE fijne trouwdag met heel veel zon en heel veel liefde toe!kimmeling schreef: ↑29-08-2020 16:28Hoi allemaal!
Poos terug dat ik op dit forum ben geweest, maar zag dit bericht en toen dacht ik yeey zo leuk! Ik ga komende dinsdag (1-9) trouwen. Ben zo ontzettend benieuwd hoe alles gaat lopen en of het een beetje wordt zoals we het voor ogen hebben.
Ik zie dat ik midden in gesprekken terecht kom. Ik hoop dat jullie allemaal een mooie bruiloft mogen hebben en alle leuke dingen die erbij komen kijken![]()

maandag 31 augustus 2020 om 20:23
Ahhh herkenbaar

maandag 31 augustus 2020 om 20:24
AnAppleADay schreef: ↑29-08-2020 21:21Wat goed Zomerwarmte! En ik ben benieuwd naar je verhalen Kokoro!
Wij hebben vandaag een hele lange dag gehad. Zaten om 08.30 in de auto en waren om 18.00 weer thuis.
We zijn met de ceremoniemeesters naar Limburg gereden. Eerst langs de kerk, repetitie van onze zangeres/organist gehoord en laatste muziekstukken afgestemd.
Ook de versiering van de kerk verder besproken met de koster. Dus dat is helemaal geregeld.
Daarna langs een foto locatie gereden en door naar de locatie van receptie en diner.
Ook daar de laatste dingen doorgesproken, nog rondje gelopen voor fotoplekjes, draaiboek afgemaakt en ook lekker nog broodje gegeten.
Ook nog 2 halve vlaaien gehaald bij bakkerijen in de buurt en die daarna bij schoonouders aan tafel geproefd. Gelukkig unaniem voor 1 bakker gekozen dus dat is ook klaar.
Als laatste nog onze ringen langs de juwelier gebracht voor het graveren en mijn andere ringen om op te poetsen.
Lange dag, heel vermoeiend, maar wel fijn heel veel dingen afgetikt en besproken.
Wat heb je het allemaal mooi op de rit Apple! Klinkt idd als een enorm intensieve, maar ook heel leuke dag

maandag 31 augustus 2020 om 20:25
God echt he. Een dag als vandaag zou ik direct voor tekenen. Heb wel zitten balen dat er echt bijna geen 30 daagse weersvoorspellingen zijnAnAppleADay schreef: ↑30-08-2020 08:55Nou dames, van het ene cijfer wat ik niet kan beïnvloeden geobsedeerd checken (besmettingscijfers) ben ik overgestapte op het andere: de weersvoorspelling![]()

Het lijkt september wel droger te worden dan eind augustus. Maar durf het bijna niet te zeggen.

maandag 31 augustus 2020 om 20:33
maandag 31 augustus 2020 om 21:36
Dat noem ik pas een vrijgezelle feest uit het boekje! Klinkt als een top dag/avond waar ik zelf de ballen niet voor zou hebben
Ik ben je tegenhanger met een keurige high tea as zondag. Mja zwanger kan het ook niet veel ruiger.
Over ring passen gesproken. Hij ligt hier al een jaar in de kast. Denk dat hij al dof is van het passen

Ik ben je tegenhanger met een keurige high tea as zondag. Mja zwanger kan het ook niet veel ruiger.
Over ring passen gesproken. Hij ligt hier al een jaar in de kast. Denk dat hij al dof is van het passen

Niets is wat het lijkt..
dinsdag 1 september 2020 om 07:46
Ohhh klinkt als een fantastisch feestje Kokoro! Heerlijk gevoel is dat hè, met je vriendinnen.
Ik heb mijn trouwring al een paar maanden gedragen (sinds ons wettelijk huwelijk) maar nu ligt hij voor de gravering bij de juwelier. En mijn andere ringen worden ook gepoetst dus ik voel me heel kaal.
We moeten nog exacte vlaaien kiezen maar denk dat het rijstevla, puddingkruimel, kersenlinze en appeltoeslag worden. Beetje voor de klassiekers gegaan.
Kimmeling, hopelijk heb je een fantastische dag vandaag! Het weer zit mee volgens mij!
Ik heb mijn trouwring al een paar maanden gedragen (sinds ons wettelijk huwelijk) maar nu ligt hij voor de gravering bij de juwelier. En mijn andere ringen worden ook gepoetst dus ik voel me heel kaal.
We moeten nog exacte vlaaien kiezen maar denk dat het rijstevla, puddingkruimel, kersenlinze en appeltoeslag worden. Beetje voor de klassiekers gegaan.
Kimmeling, hopelijk heb je een fantastische dag vandaag! Het weer zit mee volgens mij!

dinsdag 1 september 2020 om 18:39
Ik ben aan het twijfelen. De sauna hier in de stad is sinds vandaag weer open en het lijkt me heerlijk om in de dagen voor de bruiloft een middagje sauna en/of massage te doen maar aan de andere kant is het natuurlijk onnodig contact met mensen waar ik dit juist probeer te beperken....
Zal ik het wel of niet doen? Of misschien alleen een massage, dat is tenminste maar één persoon....
Zal ik het wel of niet doen? Of misschien alleen een massage, dat is tenminste maar één persoon....
dinsdag 1 september 2020 om 19:11
dinsdag 1 september 2020 om 19:17
AnAppleADay schreef: ↑01-09-2020 18:39Ik ben aan het twijfelen. De sauna hier in de stad is sinds vandaag weer open en het lijkt me heerlijk om in de dagen voor de bruiloft een middagje sauna en/of massage te doen maar aan de andere kant is het natuurlijk onnodig contact met mensen waar ik dit juist probeer te beperken....
Ik wilde ook maar vriend vond het geen strak plan. Teveel mensen op 1 plek.
Daarom as maandag een 1.5 uur durende gezichtsbehandeling met massage geboekt. Beetje vertroeteling hoort er toch bij!
Niets is wat het lijkt..
dinsdag 1 september 2020 om 19:19
Bij de sundays word je altijd super geholpen. Veel uitleg en een huidanalyse voor je begint.
Niets is wat het lijkt..
dinsdag 1 september 2020 om 19:27
Komt vast goed. Gewoon zeggen dat je voor het eerst komt, dan doen ze een snelle huid analyse en raden ze je een bank aan.
dinsdag 1 september 2020 om 19:29
Ja misschien dat ik maandag dan ook gewoon een massage boek.Poeziemauw schreef: ↑01-09-2020 19:17Ik wilde ook maar vriend vond het geen strak plan. Teveel mensen op 1 plek.
Daarom as maandag een 1.5 uur durende gezichtsbehandeling met massage geboekt. Beetje vertroeteling hoort er toch bij!
Ik denk dat ik me anders ook toch niet op mijn gemak voel. Jammer wel want het is altijd zo’n fijne ontspanning en bij een massage vind ik het altijd moeilijker om te ontspannen.
Gezichtsbehandeling lijkt me ook fijn maar ik ben dan altijd bang dat ik juist een rode huid krijg enz

dinsdag 1 september 2020 om 21:05
Ik ben de afgelopen maand twee keer geweest. Op elke saunadeur stond het maximum aantal gasten/huishoudens en er liep continu een mannetje alles af te nemen met alcohol. Heb me geen moment onveilig gevoeld.AnAppleADay schreef: ↑01-09-2020 18:39Ik ben aan het twijfelen. De sauna hier in de stad is sinds vandaag weer open en het lijkt me heerlijk om in de dagen voor de bruiloft een middagje sauna en/of massage te doen maar aan de andere kant is het natuurlijk onnodig contact met mensen waar ik dit juist probeer te beperken....

woensdag 2 september 2020 om 14:36
Bedankt nog allemaal voor jullie reacties. haha, toen ik dus net getypt dat mijn vriendinnen mee kunnen, appte een van de vriendinnen terug dat ze niet kan omdat haar ouders zoveel jaar zijn getrouwd, en de andere vriendin appte de volgende dag dat ze verder niemand kent en het niet zo fijn vind om dan mee te gaan. Dus na de bruiloft dan toch een uitje met hun.

woensdag 2 september 2020 om 14:49
Kimmeling, hoe was je dag?
Sauna ben ik helemaal niet van, kan totaal niet tegen die warmte/benauwdheid.
Ik heb volgende week een gezichtsbehandeling (eerste keer, vind dat ook al spannend haha) en volgende week vrijdag gaan mijn dochter en ik naar de kapper voor highlights. En de dag voor de bruiloft laat ik kunstnagels zetten. Deze week nog wat afspraken, maandag is de babs geweest, leuke man! Morgen ga ik dan weer mijn bruidsjurk passen (bijna 3,5 kilo kwijt), dus duimen dat ie past! Morgenavond komt de wijkouderling om elkaar te ontmoeten en te overleggen over de kerkelijke ceremonie, zij gaat de huwelijksbijbel overhandigen. En dan vrijdagochtend met de styliste die de zalen gaat inrichten enz naar de locatie om nog wat dingen te bespreken. En 's avonds voor mijn bruidsboeket en de corsages.
Hebben besloten om alleen voor ons gezin corsages te doen, dus vriend en onze zonen en onze dochter een polscorsage.
Owja, vorige week vrijdag met de jongste naar Utrecht geweest, we zochten voor hem een pak. Dat was nog lastig zeg! Meeste winkels hadden niks, pas rond kerst, ja beetje laat haha
Maar bij de h&m een mooi setje gemaakt, beige broek, witte blouse en blauw colbert. Direct online voor onze zoon dezelfde kleren besteld want in de winkel waren ze niet meer. Alleen de riem en schoenen waren niet meer online te verkrijgen, dus daarvoor moet ik nog wel naar de winkel terug.
Sauna ben ik helemaal niet van, kan totaal niet tegen die warmte/benauwdheid.
Ik heb volgende week een gezichtsbehandeling (eerste keer, vind dat ook al spannend haha) en volgende week vrijdag gaan mijn dochter en ik naar de kapper voor highlights. En de dag voor de bruiloft laat ik kunstnagels zetten. Deze week nog wat afspraken, maandag is de babs geweest, leuke man! Morgen ga ik dan weer mijn bruidsjurk passen (bijna 3,5 kilo kwijt), dus duimen dat ie past! Morgenavond komt de wijkouderling om elkaar te ontmoeten en te overleggen over de kerkelijke ceremonie, zij gaat de huwelijksbijbel overhandigen. En dan vrijdagochtend met de styliste die de zalen gaat inrichten enz naar de locatie om nog wat dingen te bespreken. En 's avonds voor mijn bruidsboeket en de corsages.
Hebben besloten om alleen voor ons gezin corsages te doen, dus vriend en onze zonen en onze dochter een polscorsage.
Owja, vorige week vrijdag met de jongste naar Utrecht geweest, we zochten voor hem een pak. Dat was nog lastig zeg! Meeste winkels hadden niks, pas rond kerst, ja beetje laat haha
Maar bij de h&m een mooi setje gemaakt, beige broek, witte blouse en blauw colbert. Direct online voor onze zoon dezelfde kleren besteld want in de winkel waren ze niet meer. Alleen de riem en schoenen waren niet meer online te verkrijgen, dus daarvoor moet ik nog wel naar de winkel terug.
woensdag 2 september 2020 om 16:35
woensdag 2 september 2020 om 16:48
Ik ga mijn nagels ook laten doen. Geen nepnagels maar wel mooie gellak door de manicure laten doen, waarschijnlijk gewoon in een nude kleur.
Onze first look is in de kerk, ik vind het wel heel spannend moet ik zeggen.

donderdag 3 september 2020 om 06:23
Ahhh jammer! Vind het alsnog heel goed dat je voor jezelf en jouw eigen mening bent opgekomen. Dat legt uiteindelijk nooit windeieren.Zomerwarmte schreef: ↑02-09-2020 14:36Bedankt nog allemaal voor jullie reacties. haha, toen ik dus net getypt dat mijn vriendinnen mee kunnen, appte een van de vriendinnen terug dat ze niet kan omdat haar ouders zoveel jaar zijn getrouwd, en de andere vriendin appte de volgende dag dat ze verder niemand kent en het niet zo fijn vind om dan mee te gaan. Dus na de bruiloft dan toch een uitje met hun.![]()
![]()

donderdag 3 september 2020 om 06:29
Wauw, wat een activiteit zo bij elkaar! Je gaat het vast heerlijk vinden allemaal. Mijn tip zou zijn: geef je eraan over.Zomerwarmte schreef: ↑02-09-2020 14:49Sauna ben ik helemaal niet van, kan totaal niet tegen die warmte/benauwdheid.
De kleding van mijn stiefbroertjes komt ook van de HM. Ze hebben leuke dingetjes!
Hier is gisteren per post een stukje jurk aangekomen bij de bloemist. Zij kwam zelf met het idee mijn boeket in die stof te binden. Ben benieuwd.
Wat voor bloemen zijn jullie voor gegaan?
Wat goed dat je al zoveel weer bent afgevallen! Je jurk past vast ^^. Hier weer een kilootje of 1.5 erbij. Heb weer 2 weken om dat eraf te krijgen

Wij hebben dinsdag de babs. Heb haar al hele stukken proza van onszelf en de getuigen gestuurd dus ook zonder ons te zien heeft ze al genoeg te vertellen

Speelt het geloof een grote rol in jullie dagelijks leven?
Hier trouwens nog steeds op zoek naar een manicure in de buurt. Ik wil graag ombre gellak op mijn eigen nagels. Die geef ik nu een groeispurt met herome. Moet ze alleen even verstoppen als ik spreekuur heb

donderdag 3 september 2020 om 06:31
Jaaaa nude, super mooi. Ik heb zelf gellak ook, dus als het niet lukt een manicure te vinden doe ik zelf een french manicure.AnAppleADay schreef: ↑02-09-2020 16:48Ik ga mijn nagels ook laten doen. Geen nepnagels maar wel mooie gellak door de manicure laten doen, waarschijnlijk gewoon in een nude kleur.
Onze first look is in de kerk, ik vind het wel heel spannend moet ik zeggen.
First look is hier wanneer hij bij ons thuis aanbelt en ik naar buiten kom. Het had op een tropisch strand moeten zijn, maar dit heeft wel wat intiems. Ons plekje samen waar we hard voor geknokt hebben.