Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 2 januari 2015 om 12:37
vrijdag 2 januari 2015 om 13:13
Jongste (14 jaar) heeft een vriend(je) (13 jaar) op bezoek. Vriend(je) is dol op pantosti's, dus ik ben zo goed dat ik die ga maken. Terwijl ik gewoon een tosti-ijzer heb.
Tosti's in de pan, ik even hier bijlezen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 2 januari 2015 om 13:16
vrijdag 2 januari 2015 om 13:19
quote:Solomio schreef op 02 januari 2015 @ 13:13:
Jongste (14 jaar) heeft een vriend(je) (13 jaar) op bezoek. Vriend(je) is dol op pantosti's, dus ik ben zo goed dat ik die ga maken. Terwijl ik gewoon een tosti-ijzer heb.
[afbeelding]
Het lijken mijn ramen wel.
[afbeelding]
vrijdag 2 januari 2015 om 13:20
Ik heb net gechat misspoez, er staat een rekening open van ¤6 en ze kan me er niet meer over vertellen, dan moet ik de afdeling betalingen bellen
Dat zijn de kosten voor het aangaan van een nieuw abonnement en op de site stond dat dat bij de eerste normale rekening in zou zitten...
Lekker bezig zijn ze.
Dat zijn de kosten voor het aangaan van een nieuw abonnement en op de site stond dat dat bij de eerste normale rekening in zou zitten...
Lekker bezig zijn ze.
vrijdag 2 januari 2015 om 13:21
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 13:19:
[...]
Mijn ramen zien er nu ineens ook zo uit.
Maar ik ben in maart jarig en dan worden de ramen gelapt, eerder niet. Schema's, zó handig.
[...]
Mijn ramen zien er nu ineens ook zo uit.
Maar ik ben in maart jarig en dan worden de ramen gelapt, eerder niet. Schema's, zó handig.
vrijdag 2 januari 2015 om 13:21
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 13:20:
Ik heb net gechat misspoez, er staat een rekening open van ¤6 en ze kan me er niet meer over vertellen, dan moet ik de afdeling betalingen bellen
Lekker bezig zijn ze.Handig!
Lekker bezig zijn ze.Handig!
vrijdag 2 januari 2015 om 13:23
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 13:20:
Lekker bezig zijn ze.Gaat lekker zo.
Lekker bezig zijn ze.Gaat lekker zo.
vrijdag 2 januari 2015 om 13:29
quote:valentinamaria schreef op 02 januari 2015 @ 13:03:
gelukkig is mijn oogwit weer redelijk toonbaar.
maar nu heb ik weer een puistje op mijn neus!!!
Puistjesoplossing!!!! Nu tandpasta op doen (droogt het mooi uit) en als het alleen een rode beginpukkel is, dan oogdruppels erop druppelen (haalt het rode eruit).
Raam is schoon. Nu zie ik alleen dat de rest niet schoon is, zucht. Maar voor vandaag laat ik het los
gelukkig is mijn oogwit weer redelijk toonbaar.
maar nu heb ik weer een puistje op mijn neus!!!
Puistjesoplossing!!!! Nu tandpasta op doen (droogt het mooi uit) en als het alleen een rode beginpukkel is, dan oogdruppels erop druppelen (haalt het rode eruit).
Raam is schoon. Nu zie ik alleen dat de rest niet schoon is, zucht. Maar voor vandaag laat ik het los
vrijdag 2 januari 2015 om 13:31