En het vrekken gaat door (Deel III)
zondag 18 september 2011 om 21:08
zondag 18 september 2011 om 21:16
quote:Chantalo1984 schreef op 18 september 2011 @ 18:54:
Hier weer een link om een gratis boekje aan te vragen voor kids...
http://www.nutriciakinder ... boekje/Kortingsactie.aspx
Beertje geeft het goede voorbeeld. Hij slaapt voldoende, eet lekker veel groente en fruit, hij drinkt elke dag Groeimelk, wast zijn handjes en hij beweegt lekker. Zo werkt Beertje, zonder dat hij het weet, in 5 stappen aan een gezond immuunsysteem.
Dit educatieve voorleesboekje is onderdeel van de informatieve campagne "5 stappen voor een gezond immuunsysteem!" Hiermee wil Nutricia samen met kinderdagverblijven en ouders/verzorgers werken aan een gezond immuunsysteem van kinderen, zodat zij minder kwetsbaar zijn. Educatief?! Dit is gewoon reclame voor dure en onnodige nutricia groeimelk: wil je je kind wijsmaken dat hij groeimelk moet drinken? Zelfs kinderartsen vinden dat onzin bij kinderen die een normaal voedingspatroon hebben.
http://www.nutriciakinder ... boekje/Kortingsactie.aspx
Beertje geeft het goede voorbeeld. Hij slaapt voldoende, eet lekker veel groente en fruit, hij drinkt elke dag Groeimelk, wast zijn handjes en hij beweegt lekker. Zo werkt Beertje, zonder dat hij het weet, in 5 stappen aan een gezond immuunsysteem.
Dit educatieve voorleesboekje is onderdeel van de informatieve campagne "5 stappen voor een gezond immuunsysteem!" Hiermee wil Nutricia samen met kinderdagverblijven en ouders/verzorgers werken aan een gezond immuunsysteem van kinderen, zodat zij minder kwetsbaar zijn. Educatief?! Dit is gewoon reclame voor dure en onnodige nutricia groeimelk: wil je je kind wijsmaken dat hij groeimelk moet drinken? Zelfs kinderartsen vinden dat onzin bij kinderen die een normaal voedingspatroon hebben.
maandag 19 september 2011 om 07:46
http://www.kruidvat.nl/do ... 11-KVNL-38/magazine.html#/zoompage/6/
Gratis garnier bodylotion bij kruidvat!
Gratis garnier bodylotion bij kruidvat!
maandag 19 september 2011 om 08:02
maandag 19 september 2011 om 10:33
quote:Cyberwitch schreef op 17 september 2011 @ 15:07:
hoi, ik lees hier af en toe mee, voor wie roc gezichtscreme samples wil aanvragen:
http://www.youroc.nl/Aangevraagd! Thanks
hoi, ik lees hier af en toe mee, voor wie roc gezichtscreme samples wil aanvragen:
http://www.youroc.nl/Aangevraagd! Thanks
maandag 19 september 2011 om 11:43
maandag 19 september 2011 om 11:50
Hallo dames, ben nieuw hier. Wat fijn zoveel goede tips! Ik ben ook op het punt gekomen dat het verstandiger is om wat meer op te letten met de uitgaves. Ik ben een beginnende vrek dus vergeef mij als de tips niet altijd voor iedereen bruikbaar zijn maar hier alvast 1 die ik ga gebruiken. In de vrouw van afgelopen wknd zit een bon voor 50% korting op 1 Ariel product. (terugstorting op rekening).
maandag 19 september 2011 om 12:10
Ik hoorde van een vriendin die van een vriendin had gehoord dat er weer goedkope treinkaartjes bij de Jumbo waren.
Maar ik kon niets vinden op internet en de Jumbo is hier niet om de hoek, dus zaterdag voor het volle pond in de trein geweest .
Weet iemand hier of het waar is, dat van die kaartjes?
Maar ik kon niets vinden op internet en de Jumbo is hier niet om de hoek, dus zaterdag voor het volle pond in de trein geweest .
Weet iemand hier of het waar is, dat van die kaartjes?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 19 september 2011 om 13:31
quote:LadyPhoxy schreef op 19 september 2011 @ 13:05:
Op onderstaande link vind je meer info over de Jumbo Treinkaartjes
Jumbo TreinkaartjesChips. Voortaan beter zoeken en binnenkort nog maar een dagje met de trein. Thanks LadyPhoxy!
Jumbo TreinkaartjesChips. Voortaan beter zoeken en binnenkort nog maar een dagje met de trein. Thanks LadyPhoxy!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 19 september 2011 om 15:04
Goedemiddag mede-vrekkies,
Vandaag een dagje zonder gratis ijs.
Heb voor de zekerheid eerst even gekeken wie er achter de klantenservice stond en dat was hetzelfde meisje die me nu al 3x geld terug gegeven heeft.
Dus leek me beter om een dag over te slaan.
Morgen weer een nieuwe poging!
Ik heb inmiddels wel een kassabon-schapsprijs-vergelijking obsessie, ha ha.
Check alles driedubbel.
Het toppunt van "vrekken" is toch wel unoxcodes voor het servies in de winkel op een papiertje te schrijven.
Zag een vrouw die heel sneaky een zak soep pakte, het labeltje waaronder de code zit openmaakte, de code op schreef en een nieuwe zak pakte en weer hetzelfde deed. Volgens mij stond ze er al een tijdje.
Ik heb op het punt gestaan er iets van te zeggen, maar vind dat het personeel dit eigenlijk moet doen, dus niks gezegd, alleen met hele grote verbazing even staan kijken dat er mensen zijn die dit doen.
Heeft ook weinig meer met vrekken te maken dit soort gedrag.
Vandaag een dagje zonder gratis ijs.
Heb voor de zekerheid eerst even gekeken wie er achter de klantenservice stond en dat was hetzelfde meisje die me nu al 3x geld terug gegeven heeft.
Dus leek me beter om een dag over te slaan.
Morgen weer een nieuwe poging!
Ik heb inmiddels wel een kassabon-schapsprijs-vergelijking obsessie, ha ha.
Check alles driedubbel.
Het toppunt van "vrekken" is toch wel unoxcodes voor het servies in de winkel op een papiertje te schrijven.
Zag een vrouw die heel sneaky een zak soep pakte, het labeltje waaronder de code zit openmaakte, de code op schreef en een nieuwe zak pakte en weer hetzelfde deed. Volgens mij stond ze er al een tijdje.
Ik heb op het punt gestaan er iets van te zeggen, maar vind dat het personeel dit eigenlijk moet doen, dus niks gezegd, alleen met hele grote verbazing even staan kijken dat er mensen zijn die dit doen.
Heeft ook weinig meer met vrekken te maken dit soort gedrag.
maandag 19 september 2011 om 17:18
quote:LadyPhoxy schreef op 19 september 2011 @ 13:05:
Jumbo Treinkaartjes
Hallo, ik lees altijd mee.
Wat ben ik blij met deze tip, dankjewel!
Was al een poos op zoek naar treinkaartjes echter kon niks vinden.
Nu dus wel!
Jumbo Treinkaartjes
Hallo, ik lees altijd mee.
Wat ben ik blij met deze tip, dankjewel!
Was al een poos op zoek naar treinkaartjes echter kon niks vinden.
Nu dus wel!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 19 september 2011 om 17:21
Mijn vriendin woont in de buurt van Utrecht, als ze bij mij komt betaal ik haar trein.
Dat is normaal 2 x 24,00 euro.
Nu 2 kaartjes (bijna) voor de prijs van 1
Ik ben blij
Dat is normaal 2 x 24,00 euro.
Nu 2 kaartjes (bijna) voor de prijs van 1
Ik ben blij
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 19 september 2011 om 19:59
Wat een fijn topic! Ik heb sinds kort een andere (leukere!) baan en ben er financieel flink op achteruit gegaan, dus ben ik ook aan het vrekken! Ik heb flink gehamsterd tijdens de hamsterweken en de voorraadkast is weer goed gevuld met soepjes, potjes groente etc. Ook in de vriezer zit weer behoorlijk wat vlees!
Vandaag naar kruidvat geweest en ik had 4x rexona deo, 1x nivea deo voor vriendlief, 2x wegwermesjes Venus, 1x cream gel voor vriendlief, 1x dagcreme nivea, 1x tonic nivea, megafles dreft, fles antikal, tube sensodyne care&repair voor 28 euro! Best een uitgave even, maar ik gebruik toch het liefst deze merken en ik had 33 euro korting!
Een vrekkentip voor dames die graag de Venus mesjes gebruiken: de navulmesjes zijn nooit in de aanbieding en de luxe wegwerpmesjes hebben precies hetzelfde mesje erop en zijn regelmatig in de aanbieding! Met andere mesjes krijg ik sneetjes en wordt het minder glad... Nu dus bij de Kruidvat in de aanbieding! En voor de sensodyne kon ik een bonnetje uitprinten en kopen van de punten op mijn kruidvat voordeelpas!
Vandaag naar kruidvat geweest en ik had 4x rexona deo, 1x nivea deo voor vriendlief, 2x wegwermesjes Venus, 1x cream gel voor vriendlief, 1x dagcreme nivea, 1x tonic nivea, megafles dreft, fles antikal, tube sensodyne care&repair voor 28 euro! Best een uitgave even, maar ik gebruik toch het liefst deze merken en ik had 33 euro korting!
Een vrekkentip voor dames die graag de Venus mesjes gebruiken: de navulmesjes zijn nooit in de aanbieding en de luxe wegwerpmesjes hebben precies hetzelfde mesje erop en zijn regelmatig in de aanbieding! Met andere mesjes krijg ik sneetjes en wordt het minder glad... Nu dus bij de Kruidvat in de aanbieding! En voor de sensodyne kon ik een bonnetje uitprinten en kopen van de punten op mijn kruidvat voordeelpas!
dinsdag 20 september 2011 om 08:29
dinsdag 20 september 2011 om 09:32
dinsdag 20 september 2011 om 21:22
quote:Chantalo1984 schreef op 18 september 2011 @ 18:54:
http://www.nutriciakinder ... boekje/Kortingsactie.aspx Dank je.... ukkepuks boekenkast vult zich zo in razend tempo nadat ik vorige week ook al de boekjes van het voedingscentrum had besteld.
http://www.nutriciakinder ... boekje/Kortingsactie.aspx Dank je.... ukkepuks boekenkast vult zich zo in razend tempo nadat ik vorige week ook al de boekjes van het voedingscentrum had besteld.
dinsdag 20 september 2011 om 22:00
Snoezekind is gratis lid van de dorpsbibliotheek, maar leent daar niet vaak. Op zijn kaart mag hij geen dvd's enzo lenen. Mijn kaart gebruiken we voor cd's, computerspelletje etc.
Kijken jullie wel eens bij kringloopwinkels voor kinderboeken ? Ik vind her heerlijk, gelukkig hebben we in Groningen een aantal hele goede.
Kijken jullie wel eens bij kringloopwinkels voor kinderboeken ? Ik vind her heerlijk, gelukkig hebben we in Groningen een aantal hele goede.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 20 september 2011 om 22:08
Ik heb een abonnement op iemadn die 1x in de zo veel tijd mijn vuilcontainers schoonmaakt. Vroeger waren ze erg schoon en vond ik het nog wel de moeite waard. Tegenwoordig loopt de kwaliteit van de schoonmaak drastisch naar achter. Dus ik stond afgelopen week mijn bak met borstel en bleek zelf schoon te boenen. Ik bedacht toen ineens dat het eigenlijk de grootste onzin is om daar voor te betalen. Het is geen leuke klus maar het is wle zo gedaan en nog schoner ook. Dus ik heb de brief klaarliggen om dit op te zeggen....
Overigens vind ik nog de beste vrekkentip om goed inzicht te krijgen in je maandelijkse lasten. Ik heb ze onlangs weer allemaal in kaart gebracht. Ik houd nu ook bij waar het boodschappengeld naar toe gaat en ik houd vast aan een weekbudget. Voor de die-hard vrekkers zijn dit inkoppertjes maar voor mij was het een eye-opener. Ik ben nog niet lang begonnen maar hoop nu aan het einde van de maand geld over te houden waarmee ik dan kan gaan sparen.
Overigens vind ik nog de beste vrekkentip om goed inzicht te krijgen in je maandelijkse lasten. Ik heb ze onlangs weer allemaal in kaart gebracht. Ik houd nu ook bij waar het boodschappengeld naar toe gaat en ik houd vast aan een weekbudget. Voor de die-hard vrekkers zijn dit inkoppertjes maar voor mij was het een eye-opener. Ik ben nog niet lang begonnen maar hoop nu aan het einde van de maand geld over te houden waarmee ik dan kan gaan sparen.