Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Gold gefeliciteerd met je meisje van 13.

Wat leuk al die heerlijk zoete cadeautjes. Ach als het voor één keer is maakt het niet uit toch.

Coetje leuk woord etenkrijgoverschot.

Alleen het werk van schillen en koken en in de diepvries doen al.

Ik heb verschrikkelijk veel zin in zaterdag. Niet weer ziek worden hé .

Ik heb 12 uur geslapen en ben nu zo duf als wat. Niks voor mij.

Ik moest één medicijn verhogen en daar zal het wel mee te maken hebben. Moet niet elke avond zo zijn, want het is super ongezellig voor Jan.
[img]http://www.glogster.com/media/3/13/50/2/13500203.jpg[/img]

Gefeliciteerd met Troela, Goldie!
Ah, is de plaatjesfunctie weer geblokkeerd?
Mogguh

Goldie en Troela en familie: gefeliciteerd Wat een leuk en lekker cadeau

Coe, peren naar de voedselbank brengen?

Zoeb, kan me voorstellen dat je nerveus wordt als ze je pols niet behandelen.

MissM, al paarse schoenen gespot? Donkere schoenen (in een kleur die terugkomt bij de bruidegom?) lijkt me overigens ook prima bij de jurk kunnen.

Ik ben uit mijn hum, zit nu te lezen in het dagboek van Bridget Jones (of je daar van opvrolijkt) en gun mezelf een beetje uitslapen vanochtend. Vanmiddag zijn er vast wel een paar kinderen over de vloer.
Stilletjes hier?

He he... wat een dag.

Goldman en ik zijn een groot deel van de dag de hort op geweest en waren net op tijd thuis voor Troela uit school kwam. Ik kon zelfs nog nét een paar slingers ophangen voor ze binnenstapte (met haar vriendje )

We zijn om een nieuwe stofzuiger geweest en die heb ik net in gebruik genomen.

En we denken er over om mijn auto (Alto) in te ruilen voor een wat grotere, dus we hebben vandaag aan garage-hopping gedaan.

Vanavond komt mijn vader en vriendin op visite en Oudste neemt ook haar vriendje mee, dus het wordt toch nog wel even gezellig denk ik.

Oh, ik hoor net dat het vriendje zelfs al in huis is, dus we hebben weer een extra gast aan tafel.
Ahhh Gold, maar goed dat de slingers net op tijd hingen.

Schande jij slechte mamma.

Coe hoe zit het met je snothoofd?

Mamz hoe is het bij jou? Nog geen nieuws.
Stil hier.

Ik voel me beter dan vanochtend. Hopelijk morgen niet meer opstaan alsof ik de hele nacht marathon heb gedaan.

Nog geen nieuws, maar kennelijk wel schot. Hoop morgen wat meer te weten.
Ik zit te wachten op vriendin.Nog in discussie met vriend over mijn haar,maar vriend gaat toch zometeen weg dus....

Oh,en ik ging vanmiddag even shoppen voor iets leuks voor zaterdag en heb gewoon niks gevonden
Kom vanavond nog uitgebreid terug
Haha dus je gaat het gewoon doen met je haar en dan komt vriend voor een grote verrassing te staan.

Ben ik blij dat mijn man daar nooit iets over zegt.

Ik ben wel benieuwd hoe het uitvalt Coe.
Jaja en hoe is je haar geworden Coetje?

Hoe kwam het Mamz? Dat je dacht de halve marathon te hebben gelopen? Slecht geslapen?

Gold is natuurlijk flink aan het feesten geweest.
Mogguh,

Ik ben naar de trein. Tot strakjes.
Moggu..

Zoeb,succes weer vandaag!

Wij zaten weer eens zo te beppen dat het al 1u was voor we er erg in hadden

Haar is leuk,vriend vindt het niet leuk.Nou ja dan heeft ie dus pech gehad.(het hangt net boven mijn schouders dus er is een flink stuk af,teveel vindt hij)

Ik ga een vriendin helpen met boodschappen doen.

Tot later en een fijne dag
Mogguh maisjes...

Heb je De schoenen al gevonden MissM?

Heb je al nieuws Mamzie?

Succes vandaag Zoeb!

Is er al een foto van je nieuwe look Coetje?

Mijn haar is ook alweer een stuk gegroeid en ik ben nu weer op zo'n punt gekomen dat ik het eigenlijk weer korter wil. Maar als ik het kort heb, dan wil ik het weer lang. Of misschien toch weer een grove permanent...?

Ik laat het dus nog maar even zitten hoe het zit en doe het gewoon in een knotje tot ik weet wat ik wil.

Gisteren niet echt gefeest, wel een gezellige avond gehad:) .

Volgend weekend doen we het nog een keer over, dan komen er ook wat meer mensen.

Ik heb vandaag al getennist en koffiegeleut.

Straks even stofzuigen, een boterhammetje eten en naar de kermis.

Fijne dag !
Ik ben benieuwd naar je haar Coetje. Het lijkt me wel leuk.

De Fysio is klaar en nu zit ik in het restaurant aan de cappucino. Straks even een rondje stad denk ik.

Ik zie bergen in de verte en een helikopterlandinsplek. Zou leuk zijn als er iets ging landen. Zonder patiënt dan wel hè. Anders is het meteen echt ernstig. En dat zou ik ook niet willen. Er zijn wel drie mannen bezig dus wie weet.
Coetje, had jij nog een sms naar Rainz gestuurd?

Lekker de stad in Zoeb.

Shoppen?

Ik heb eergisteren deze gekocht. Gisteren heb ik hem al aangehad en het staat echt heel leuk. Ik ben echt gék op paisley!
Is het de jurk Gold?
Leuk Goldie!!

Ik heb ook een jurk gekocht maar kan er nergens een plaatje van vinden.En omdat ik toch vriend zijn bankpas bij me had,ook gelijk een vestje en enkellaarsjes

En gezocht naar een echt leuke,goedzittende spijkerbroek maar weer niet gevonden.

Hoe was het in M Zoebie?

Heb je nu met rechts oefeningen moeten doen?

En heb je gevraagd over hoe en wat van afgelopen dinsdag?

Lijstje vandaag:

stofzuigen

werken

paar boodschapjes

bedden kinderen verschonen

Oudste helpen met huiswerk plannen

sta-tafels naar vriendin brengen

douchen

Expeditie Robinson kijken
Oja,dat lijstje moest ik nog aan beginnen

En ik zit hier nog ga maar eens beginnen

Zoeb,spreken we op de Bh af voor zaterdag?

Heb er echt enorm zin in!

Gelf,heb jij je al opgegeven??Doen hoor!
Lijstje vandaag:

stofzuigen

werken (gaat vanavond niet meer gebeuren)

paar boodschapjes koffiemelk bij de buren geleend en de rest kan wachten tot morgen

bedden kinderen verschonen

Oudste helpen met huiswerk plannen

sta-tafels naar vriendin brengen (ga ik zo doen)

douchen (verzet naar later vanavond)

Expeditie Robinson kijken
Wat was er afgelopen dinsdag? Ik heb een hoofd als een zeef.

Nog steeds links oefeningen moeten doen. Nu alleen nog eens alles 20 keer extra. Ik moet stoppen met één medicijn en een ander verhogen. en hij gaat erachteraan dat ik ergotherapie krijg voor mijn hand. Zo kan het niet langer.

Hij was wel heel erg geïnteresseerd in mij SO aanvraag.

Hij luisterde er tenminste vol aandacht naar en was benieuwd hoe het afliep. Veel mensen met PD lopen namelijk tegen hetzelfde aan.
Mogguh

Ja, er is nieuws. Komende maandag gebeurt het als het goed is. Laat het alstjeblieft goed zijn (ik voel me dus zo moe als een marathonrenner omdat het allemaal nog niet 'af' is).

Ben ook benieuwd naar het haar van Coe. Zaterdag
Zoeb,je vond het toch "raar" dat je nog steeds geen oefeningen met rechts mocht doen?

Wat fijn dat er nu eens iemand is die aktie gaat ondernemen!En die gewoon naar je luistert en interesse toont.

Mamz,wat fijn dat er een einde lijkt te komen aan het geregel!

Ik lees elders wel verdere informatie.

Heb je ook wel zin in zaterdag?Wel even helemaal lekker iets anders.:)
Ik ga de sta-tafels wegbrengen,gelijk een kopje koffie drinken en bijkletsen en op tijd weer naar huis.
Ik heb 100 % zin in zaterdag

En verder even niets meer te melden, komt ook omdat er nog twee kinderen naar bed moeten en één aan zijn Frans.

Truste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven