Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
donderdag 22 september 2011 om 22:33
vrijdag 23 september 2011 om 07:46
Er wil niemand wakker worden hier!
Ik zal straks nog even op de BH loeren.
Mamz,zal ik je einde middag even bellen om af te spreken?
Lijstje vandaag:
kinderen naar school
werken
kinderen ophalen
familie etentje met schoonouders en familie
feestje zoon vriendin
op tijd slapen en fit voor morgen
Fijne dag allemaal
Ik zal straks nog even op de BH loeren.
Mamz,zal ik je einde middag even bellen om af te spreken?
Lijstje vandaag:
kinderen naar school
werken
kinderen ophalen
familie etentje met schoonouders en familie
feestje zoon vriendin
op tijd slapen en fit voor morgen
Fijne dag allemaal
vrijdag 23 september 2011 om 09:38
Mogguh.
Ik hoor het wel.
Het gaat waarschijnlijk toch weer anders. Mijn kleine broertje belde net dat hij morgen zijn verjaardag viert en of zijn 2e moeder ook graag wil komen. Ik kan blijven slapen in mijn eigen appartementje. Heerlijk toch. En ik neem mijn fiets mee, dan ben ik niet zo heel erg afhankelijk. Die kan ik in Dordt wel op het station in de stalling neerzetten. Ik ga het gewoon weer eens proberen met die pols. Ik mis dat fietsen echt wel heel erg.
Dus ik ga dan toch weer niet mee terug.
Ik hoor het wel.
Het gaat waarschijnlijk toch weer anders. Mijn kleine broertje belde net dat hij morgen zijn verjaardag viert en of zijn 2e moeder ook graag wil komen. Ik kan blijven slapen in mijn eigen appartementje. Heerlijk toch. En ik neem mijn fiets mee, dan ben ik niet zo heel erg afhankelijk. Die kan ik in Dordt wel op het station in de stalling neerzetten. Ik ga het gewoon weer eens proberen met die pols. Ik mis dat fietsen echt wel heel erg.
Dus ik ga dan toch weer niet mee terug.
zaterdag 24 september 2011 om 09:26
Uk vraagt wat ik ga doen vandaag..dus ik vertel dat ik naar de meeting ga.Hij een beetje gepikeerd....waarom mag ik niet mee dan,ik ben toch jouw man
En wie komen er allemaal?Ik vertel dus dat Zoebie ook komt.
Nou breng die honden dan maar naar mij,ik ben de beste oppasser die er bestaat.
Dus Zoeb,als je eens oppas nodig hebt
En wie komen er allemaal?Ik vertel dus dat Zoebie ook komt.
Nou breng die honden dan maar naar mij,ik ben de beste oppasser die er bestaat.
Dus Zoeb,als je eens oppas nodig hebt
zaterdag 24 september 2011 om 11:28
Ja ik ben er nog hoor... maar ik ga het voor vanmiddag laten afweten. Ik wil wel maar ik wil en moet zoveel en het gaat eigenlijk even niet zo heel lekker. Weet niet hoe ik het toch steeds weer voor elkaar krijg maar loop al dagen half te hyperventileren en had gisterenavond in bed voor het eerst in jaaaaren een kleine paniekaanval. Voel me gesloopt nu en ik moet nog zoveel, een hele berg huiswerk die afmoet voor ik weer naar school moet, astronomische bergen was wassen EN vouwen, zuigen, dweilen, boodschappen doen, katten uit de gordijnen plukken en ga zo maar door...
Morgen weer een afspraak, ook weer vol dus maar aan de andere kant ook leuk. Leuke mensen en met mooi weer gaan we lekker naar t bos en dat is dan wel weer goed voor me. Alleen betekent het dus wel adt al die andere dingen vandaag moeten....
Nou ja, genoeg geklaagd, ik doe het tenslotte ook zelf.
Jullie heeeeel veel plezier op de meet (voor wie gaat), Gold succes op de kermis (toch?) en verder:
een fijne dag en geniet van het weer!!
Morgen weer een afspraak, ook weer vol dus maar aan de andere kant ook leuk. Leuke mensen en met mooi weer gaan we lekker naar t bos en dat is dan wel weer goed voor me. Alleen betekent het dus wel adt al die andere dingen vandaag moeten....
Nou ja, genoeg geklaagd, ik doe het tenslotte ook zelf.
Jullie heeeeel veel plezier op de meet (voor wie gaat), Gold succes op de kermis (toch?) en verder:
een fijne dag en geniet van het weer!!
zaterdag 24 september 2011 om 11:57
Jaaaa, eindelijk een meet bij mij!
Dat kan nu, nu het kermisseizoen klaar is en ook mijn werk-weekenden tot het verleden behoren .
MissM. het zou zoow leuk zijn als jij ook een keer zou komen meeten!
Ik trek deze week mijn agenda.
(Coe, al wat gehoord van Rainz?)
Gelfje! Denk je wel een beetje aan jezelf?
En ik neem aan dat Vriend je ook wel helpt met huishouden, of misschien kan hij boodschappen doen terwijl jij in huis wat doet?
Hier draait de was en voor de rest moet het gezin het zelf nog maar even uitzoeken.
Na maandag sta ik weer geheel tot hun beschikking .
Vanmiddag kermis. Nog twee dagen te gaan...
Veel plezier op de meet!!!!!
Dat kan nu, nu het kermisseizoen klaar is en ook mijn werk-weekenden tot het verleden behoren .
MissM. het zou zoow leuk zijn als jij ook een keer zou komen meeten!
Ik trek deze week mijn agenda.
(Coe, al wat gehoord van Rainz?)
Gelfje! Denk je wel een beetje aan jezelf?
En ik neem aan dat Vriend je ook wel helpt met huishouden, of misschien kan hij boodschappen doen terwijl jij in huis wat doet?
Hier draait de was en voor de rest moet het gezin het zelf nog maar even uitzoeken.
Na maandag sta ik weer geheel tot hun beschikking .
Vanmiddag kermis. Nog twee dagen te gaan...
Veel plezier op de meet!!!!!
zaterdag 24 september 2011 om 13:59
Ik ben al in T.
Coe ik zal het onthouden van Ukkie. Wat een schatje is het toch. Zo leuk dat hij de honden nog kent. En hij is to h je man. Lekker joch.
Gold die uithoek kennen we. Misschien heb je wel slaapplek?
Gelfje. Maak een kort lijstje. Doe steeds een ding daarvan en neem pauze. Een kwartiertje of zo. Om bv te forummen.
Ga dan door met je volgende karweitje.
Mijn iPhone plakte een heel stuk oude tekst.
Coe ik zal het onthouden van Ukkie. Wat een schatje is het toch. Zo leuk dat hij de honden nog kent. En hij is to h je man. Lekker joch.
Gold die uithoek kennen we. Misschien heb je wel slaapplek?
Gelfje. Maak een kort lijstje. Doe steeds een ding daarvan en neem pauze. Een kwartiertje of zo. Om bv te forummen.
Ga dan door met je volgende karweitje.
Mijn iPhone plakte een heel stuk oude tekst.
zaterdag 24 september 2011 om 21:48
Ik ben weer thuis van de meet!
Het was erg gezellig,veel gelachen natuurlijk en heerlijk in de zon op een terras met leuke mensen,wat wil een mens nog meer.
Nu stroomt hier het huis vol met mannen dus voordat er straks weer een vreemde in mijn bed ligt,kruip ik daar zelf lekker in!(en behalve vriend niemand erbij
Gold,moeten we echt doen,een datum prikken voor een meet bij jou!Heb er nu al zin in!
Het was erg gezellig,veel gelachen natuurlijk en heerlijk in de zon op een terras met leuke mensen,wat wil een mens nog meer.
Nu stroomt hier het huis vol met mannen dus voordat er straks weer een vreemde in mijn bed ligt,kruip ik daar zelf lekker in!(en behalve vriend niemand erbij
Gold,moeten we echt doen,een datum prikken voor een meet bij jou!Heb er nu al zin in!