Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
En gisteren stak ie 4 vingers in mijn beker koffie .... gekkerd. Goed afgelopen hoor. (zie bloglink op aivs)
.
Die helemaal in Drenthe Lekker dichtbij voor de kids. We wilden eerst Heijderbos doen, maar is voor een weekendje niet handig!!

Dus Punkertje heeft ook lol gehad in de baan waar ze het raarst deden? Kan niet misgaan dan, Jac!! Ik hoop het zo voor je allemaal
.
was ook net buiten. De grote dubbele buggy mee en gaan! Ideaal. Vind het normaal onhandig, maar dit mooie weer moeten we niet missen!! Wat is het druk..ik kan jullie niet bijhouden!!

Bo werd ook al vervelnd door het slechte weer! Buiten is toch wel goed voor ze!
.
.
Heeeee volluk! Leuk

Och Punkie gevallen!

NIWGN, een dubbele buggy lijkt mij ook het handigst, maar het blijft behelpen denk met twee bengels. Argh, dat gesleep!! Of gaat dat automatisch wel goed, Punkertje en NIWGN?

(drinkbeker, koekjes, grote luiers, kleine luiers, pop mee, etc etc )
Achter elkaar!! Het is een hele lage buggy voor mijn lengte, maar het meest onhandige vind ik het uitklappen en alle kinderen erin!!

Wat lief die Punkie!! Bo zegt ook steeds als ze valt (vaak dus) Bo allemouw bloed, kijk!! Heeuw veeuw bloed!
Ach die zoete oeh-kinders! Tijd voor een mini-meeting, wat jullie?
Vind het gewoon een gedoe, omdat je inderdaad alles mee moet en Tygo moet best ingepakt worden en als je dan eindelijk klaar bent, regent het!! Met de hond uit doe ik altijd met draagzak en Bo aan de hand! Hond speert los!
Wat je zegt Jac!!
Pfff ik moet aan mn eigen naam wennen hihi.

Waar zullen we meeten? En gaat het dan met ons gedrieen worden of DDDJ, heb jij ook durf?
quote:NIWGN schreef op 07 februari 2008 @ 12:40:

Vind het gewoon een gedoe, omdat je inderdaad alles mee moet en Tygo moet best ingepakt worden en als je dan eindelijk klaar bent, regent het!! Met de hond uit doe ik altijd met draagzak en Bo aan de hand! Hond speert los!Ooow ik was het overzicht al LANG verloren nu, met twee kindjes en hond!
.
Ja waar! Is wel lastig. Rijden is voor mij geen probleem en ik kan voor Tygo altijd oppas vragen als de afstand te lang is. Hij kan nl. niet te lang in een stoeltje nog. Iets in Gelderland of Overijssel denk ik?
Ik ben ook even weg, Tygo knalt zijn luier er bijna af, poe poe. Maar de krampjes zijn weg!
En ik ben ook weg. Tristan bleef maar huilen, had ie overgegeven in bed ... Tjuus!
Jemig wat een volle luier!! Had alles vies gemaakt. Dus even douchen en toen tassen inpakken en bed verschonen. Meld me nu nog even af voor het weekend. Tot dinsdag!! Jac, succes, ik denk aan je!!
Tnx!

Och jij ook al aant verschonen dus. Hier ook, man zielig he, dan!

O had ff niet gezien dat er stond dat je je NU afmeldde

Tjuuuuuusss! Uitkijken, voorzichtig doen maar bovenal: have fun! Lekker die batterij opladen, jij met je gezinnetje!
.
.
.
Oi! *oeps, zit bovenop nieuwe reactie*

Ja, het gaat wel weer. Maar hij was efjes niet lekker. Hij had buiten ook geen plezier. Hij heeft nog even een halfuurtje geslapen, maar nu istie weer op. Gaat al 2 weken zo, af en aan overgeven maar tussendoor istie redelijk.

En idd, das zielig he! Liggen ze er zo helemaal in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven