Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
quote:Oyster schreef op 19 september 2011 @ 10:40:

@Wionn, succes met de sollicitatie!! Had je er afgelopen week niet ook 1?

Dankje! En het klopt dat ik vrijdag ook een gesprek had, maar daar heb ik nog niks van gehoord. Sowieso kan ik die nu afbellen want ik heb nu voorlopig fulltime werk waar ik blij mee ben .

Het komt heel goed uit want ik kan gewoon voorlopig aan de slag en als ik over een tijdje iets vind dat me meer aanspreekt is dat geen probleem. Heel fijn!
Oh ik denk dat ik net zoiets moois heb gekocht. Volgens mij ben ik een beetje flieft

Glitter gal 3D holo Green

Glitter gal 3D holo Blue

Hai hai,

Ik heb ‚m uiteindelijk gevonden hoor, bij een andere ici! De top coat. Maar ik moet zeggen dat de druppels heel fijn zijn voor erbij. Is een beetje olie achtig en dat is wel heel fijn voor de nagelriemen.

Ik weet nog niet welke ik nu prettiger vindt; de seche of insta-dry.. Ik blijf nog ff proberen.

@Oyster: Het is wel een donkere kleur ja, mensen denken soms dat ik zwarte nagellak op heb maar ja, dat denken ze ook als ik opi ink draag terwijl die toch vrij duidelijk paars/blauw is.

Maar de midnight in moscow is zoooo mooi om naar te kijken!! De rood/bruine glitters zijn in t echt veel duidelijker aanwezig.

Ik was ook altijd meer van de lichtere kleuren maar begin de donkere kleuren steeds meer te waarderen.

Heb net mn nagellak eraf gehaald en twijfel nu over wat ik erop zal doen…

@Veronique: sinds jouw post over lakken in 3 bewegingen probeer ik ‚t ook steeds. het lukt me wel.. Met blanke lak welke kleuren heb je allemaal gekocht??

Verder zit ik geloof ik al dagen op de nagellaksites te kijken welke kleuren ik allemaal wil hebben… veel!

Maar als er nog tips zijn…

Tot slot:

@flowerbombje: whaaaa!! waar heb je die vandaan?!?!?
Ik heb ze bij http://shop.llarowe.com vandaan. 14 dollar per stuk. Shipping was wel erg goedkoop. 4 dollar in totaal. Ze zijn vandaag op de post gegaan. Ben er benieuwd.

Ben het trouwens met je eens dat donkere kleurtjes steeds mooier worden. Dat heb ik ook. Niet echt donker donker, maar wel prachtig: jade is the new black (opi). Ik forum mobiel, dus helaas geen plaatje.
Nou mijn nagels zijn weer kort snik snik. Ze splijten zo snel. En ik verzorg ze regelmatig! Nou zal er maar weer mee aan de slag

Doen jullie ook aan nailart of alleen lakken?

Ben in dubio of ik de seche vite ga aanschaffen of de inm topcoat of beide ghe ghe
Nou mijn nagels zijn weer kort snik snik. Ze splijten zo snel. En ik verzorg ze regelmatig! Nou zal er maar weer mee aan de slag

Doen jullie ook aan nailart of alleen lakken?

Ben in dubio of ik de seche vite ga aanschaffen of de inm topcoat of beide ghe ghe
Hee advies. Met de basis en toplaag lukt het vaak wel, maar met lakken denk ik dan: nee de zijkant is net niet helemaal goed. Dan ga ik er toch weer overheen. Met blanke lak lukt het me (op de duim na) ook, maar dan zie je ook niet heel duidelijk of het wel goed is

Ik kan onmogelijk alle 14 kleurtjes opsommigen, beetje saai. Maar laten we zeggen dat China Glaze geen financiële crisis ervaart nu ik voor dat merk heb gekozen

Vandaag barbieroze van de hema, moet toch mijn oude lakjes eerst opgebruiken.

In het echt is de lak nog wat donkerder, maar mijn camera is niet zo goed
Ik heb net briljante nagellakremover gekocht bij Sephora. Echt een aanrader!

Het is een potje met een spons erin. De spons is gedrenkt in nagellakremover. Je steekt je vinger in het gat in het midden, draait 2 keer rond en je hele nagel is schoon. Het werkt zo fijn! Wel een beetje prijzig (7,90 euro).

Mooi gelakt Veronique! Hoe gaat het met je cursus?
Cursus afgerond, nu nog hard oefenen en leren want ik wil de landelijke examens gaan doen. Ik ben nog te langzaam, moet de nagelriemen nog wat verder terugduwen dan ik nu doe en nog een paar kleine dingetjes. Maar als ik oefenen komt dat vast goed.

Zometeen komt een vriendin langs, dan kan ik weer oefenen!
Dankzij (ik ben de naam even niet zeker) Advies ben ik helemaal verliefd geworden op Midnight in Moscow!

Heb hem afgelopen zaterdag eindelijk gekocht en nu op, ondanks 4 korte nagels.

1 woord: wauwie!
Aaahhh hier zitten jullie dus! (kopieert berichtje uit ander topic)

Ik wilde dit ff met iemand delen:

http://www.blogginbeautie ... happy-family-golden-rose/

Ik vind ze echt fantastisch! www.Enchantra.eu verkoopt ze nu met 3,45 korting!

No spam, ik hang al láááng op viva rond XD .. Ik gun het jullie ook gewoon haha.
Wat lief dat je het met ons komt delen! Ze zijn inderdaad erg mooi. Heb er al een paar staan hier. Weet even niet uit mijn hoofd welk nummer.

De korting is trouwens alleen heel erg nep Bij nailpolishfashion.nl worden ze altijd voor 2,50 per stuk verkocht. Meer zijn ze eerlijk gezegd ook niet waard.
Oh echt!? Pff, laat me mooi bedotten dus. Ach, laat ik maar blij zijn dat ik ze dus niet voor tevéél gekocht heb ..

De kwaliteit is slecht dus =S? Dás nou jammer.. Oh well..

Ik vond het wel gek dat bijna elke scale een tweeling heeft...

Ik zit er aan te denken om een nagellakrek te kopen (de teller staat op 107 flesjes.. straks dus op 112), heeft 1 van jullie dat? Ik kan alleen hele dure vinden..
Doen jullie trouwens wel eens aan watermarble nail art?

Het is vrij moeilijk, nagellakrovend, en niet alle nagellak is hier geschikt voor, maar tis zo gaaf:

Tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U

De goedkoopste nagellak van de dirx is er geschikt voor geloof ik

(Ah, in deze tutorial zegt ze dat ze china glaze OMG collection gebruikt http://www.youtube.com/wa ... &feature=player_embedded#!)
Nee, de kwaliteit is niet slecht. Maar hij is ook niet super goed. En het potje voelt heel erg goedkoop. Voor 2,50 is het een mooie aankoop. Je gaat er vast plezier van hebben

Ik heb een nagellakrek (2 ) en het is echt zo mooi.... Ben helemaal verliefd Heb ze gekocht voor 47,50 per stuk bij nailpolishfasion. Als je wil kan ik je via email wel even een foto sturen van hoe het eruit ziet. (vind het iets te herkenbaar om het hier op het forum te gooien).
Ik vind het erg mooi Persephone, maar heb het nog niet geprobeerd. Inderdaad omdat het nogal tijdrovend, nagellakrovend en knoeierig is.
Wat zonde dat ze daar OMG voor gebruikt! Die zijn echt so hard to find inmiddels en echt duur als je ze nog wel tegenkomt! Wil ze heel graag hebben, maar 25 euro gaat me echt te ver.
Ja graag! Mijn verjaardag komt er aan dus het is nu in eens een optie voor me!

perseph0ne@live.nl

Ik zal morgen even een nieuwe foto voor je maken. Heb dit weekend opgeruimd en alle nieuwe lakjes erin gezet. Het zijn geen top foto's omdat ik ze met mijn telefoon maak. Maar dat mag de pret niet drukken
No problemo. Ik heb net een foto gemaakt van een gedeelte van mijn collectie. Heb je ten minste ook wat terug te koekeloeren ..
Leuk! Ik hou van koekeloeren naar nagellak.

Wat zijn jouw favorieten trouwens? Ik heb een zwak voor OPI, zoals je morgen wel zult zien De teller staat op 45 en daar komen nog een paar bij de komende maanden.

Heb trouwens vandaag ook een paar mini's van Orly binnengekregen. Ook errugh leuk. Ik heb een zwak voor mini flesjes lak. Ook die van Opi zijn top.

Even ter formaat vergelijking.

Ook hier eentje in het kader van delen. Ik kwam de aankondiging van deze lakjes vandaag tegen. Die moet ik hebben!!

http://www.misslipgloss.n ... wn-beetlejuice-collectie/

Oehhhhh interesting!

Mijn fav merk is mavala! Klein en DUUURRR ..

Foto's komen dr aan!
Pffff mooie nagellakkies zeg! Hier heb ik geen geld voor!

Als ik verstandig was, ging ik hier heul snel weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven