Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik hoop dat ik ook even mijn gal mag spuien.

Net belde Leaf-ex om een tijd af te spreken voor zondag en ik weet nu eigenlijk 100% zeker dat ik het contact ga verbreken. Ik heb geen zin om steeds af te wachten totdat hij weer eens belt, me steeds af te vragen wat hij allemaal met HAAR doet en wanneer hij haar ziet. Net ook, hij deed vrij afstandelijk aan de foon, vroeg niet eens hoe het met me was, net alsof er iemand bij was. Ik bedenk me dan dat zij dat is en daar heb ik geen zin meer in. Hij hield het gesprekje ook heel kort, terwijl we anders makkelijk een halfuur vol kletsen. Ik wil verder met mijn leven en dat lukt niet als ik hem blijf zien. En ik kan toch niet wachten tot hij weer eens tijd heeft om met mij af te spreken in zijn drukke schema. En al dat zielig gedoe: ik heb helemaal geen gelukkige relatie, maar misschien wordt het dat ooit wel. Kom op zeg, als je je echt zo ongelukkig voelt in een relatie dan ga je er niet mee door!!

Ben pissig, kan nog wel ff zo doorgaan

En stiekem ook heeeeeel klein beetje verdrietig...
Leaf... duidelijk .. t kost je meer energie dan dat t je geeft.. Kappen .. hem uit je hoofd zetten is dan t beste .. Kost tijd maar uiteindelijk weet je dat t de beste manier is..

Oh plannen zijn hier gewijzigd, ga met zusje ff lekker shoppen.. Haalt me heel lief om 19uur op.. Lang geleden dat ik met zusje ben wezen shoppen..
gelukkig het is weekend!!

Princes.. Wat jij zegt dat had ik dus ook. in bijna twee jaar met ex samen... het ging niet zo hard. maar der is toch is twee jaar 10 kilo bijgekomen... want dan gingen we de stad eventjes ergens wat eten. dan werd het laat ach kunnen wel in de stad blijven eten. en zo ging het vaak...

Dus vandaar ben ik nu ook zo aan het sporten geslagen... het moet en zal er weer af gaan!

Leaf. wat moeilijk allemaal. is denk idd wel beter om contact te verbreken!

Vleer nog niets aan 206 laten horen? als dat zo is ben ik trots!

Zo nu heerlijk weekend.
Ooh grappig en leuk .. Vleers vader gaat met 2 dochters winkelen haha

Das nog nooit gebeurd..

Vleer heeft net iets gedaan wat ze niet had meoten doen .. 206 smsje gestuurd met Ik denk aan je xxx

Grrr nu kan ik mezelf wel voor de kop slaan dak t gedaan heb..
Aaarghhhhh.... heb damn zo goed volgehouden afgelopen 3 dagen .. Smsje kan je niet meer terughalen he ?
nee je kan het op het moment nog proberen te annuleren maar dat is nu al te laat!

O leuk shoppen. ga ik binnenkort ook weer doen... doen wij ook niet zo vaak omdat ze aan andere kant van het land woont...

Mijn vader haat winkelen. Maar toen ex het uitmaakte. Hebben mijn ouders me eerst mee naar het strand genomen om uit te waaien. en toen stelde hij voor om de volgende dag te gaan winkelen!

Helemaal uit zichzelf. moeder en ik stonden echt verbaast te kijken. Dus heb toen in 1 dag voor een totale nieuwe garderobe gezorgt! :P
Oh lief smsje van 206 terug.. Dat ie alle dagen aan mij denkt en kijkt of ie er dit weekend uit kan komen voor zichzelf...
ahhh das wel lief van hem!!

maar nu niet meer smsen tot hij contact opneemt he ;)
Daantje.. lief he zulke ouders.. De mijne zijn ook zo .. Vooral mams zwaait altijd met de portemeniks.. En pa heel sporadish.. Zoals nu bv .. Hij schreeuwt dat ie de jas al aan heeft.. paps nog ff half uurtje wachten...

206 stuurt nog smsje : kusss je bent een schatje
Ben benieuwd of hi jzijn dochters ook in t nieuw gaat steken offe dat ie flierefluitend achter ons aan hobbelt haha

En begint te zeuren dat ie winkelen niets aan vind ...
Haha... Ja mijn ouders zijn echt top!

Als hij gaat zeuren zeg je gewoon. Pap je wou toch zelf met je dochters winkelen ;)

Veel plezier straks!
Okee Vleer, je bent even de mist ingegaan, maar nu niet meer smsen he!
Gaat niet meer smsen had hem wel smsje terug gestuurd, doe mar rustig schatje.. ik wilde je alleen ff laten weten dat ik aan je denk

En nu stuur ik neits meer.. Vind t ergens ook wel knap van mezelf om bijna 3 dagen niets van mij te laten horen..

Das nie vleers haar sterkste punt

Ik wil eigenlijk ff kijken naar een leuke zwarte tas, heb steeds een donker groene bij me.. En dat staat niet erg netjes als je alleen maar zwart of grijze kleding aan hebt..
Lekker shoppen Vleer! Leuk!!!

Daantjuh, geniet van je weekend!

Ow, Xan stiekem bij Prinses. En wordt het een caloriearme cake?

Leaf, het lijkt me wel duidelijk dat Leaf-ex niks met je wil. Hij heeft misschien wel moeite met jou los te laten, maar als hij echt verliefd op je was, dan was hij niet meer aan het daten met dat andere meisje (ook al loopt dat dan niet zo goed) en dan had hij allang voor je deur gestaan. Trouwens, dat hij bij haar blijft en al weken roept dat het niet goed zitten tussen hen, dat pleit ook niet echt voor hem. Leaf, KAPPEN NU!!!! Hij is jou niet waard!!!! Er lopen miljarden mannen op deze wereld, waarom geef je hem niet een schop onder z'n kont en delete je zijn telnr, email en alles (net als ik - en dan heeft mijn Ex het nog niet eens zo bont gemaakt als bij jou - ben nog steeds trots op mijn actie).
Leaf; misschien is het wel goed dat je ff boos op leafex bent! Dat kan namelijk een erg prettig gevoel zijn en zorgt meteen dat je weer even met beide benen op de grond komt. Ga je nu zondag nog wel afspreken? Ik hoop voor jou dat je dan nog zo sterk bent en idd het contact verbreekt.

Sun; ben je weer uit je dip? En klaar om verder te gaan?!!! Ga je dit weekend nog stappen om naar leuke mannen uit te kijken?

Ik heb vandaag al lekker geshopt, heb alleen geen rooie cent en toch best veel geld uitgegeven... Ik ben zo'n vrouw die altijd wel een hele goede reden kan verzinnen om iets te kopen... Nieuwe lingerie (tenslotte 'nieuw' vriendje), wit shirtje (want tja die heb ik nog niet en is toch een basisstuk), zomerschoentjes uit de opruiming en een vestje (die komen tenslotte altijd van pas)

Vleer, ik denk dat het niet zo erg dat je hebt gesmst, gezien zijn reactie. Is wel lekker, zo'n lief berichtje terug!!!
@HM: heb Leaf-ex net al verwijderd uit mijn msn, zeg maar als eerste stap. Mag ik erbij zeggen dat ik het wel heel moeilijk heb nu
quote:Leaf schreef op 08 februari 2008 @ 18:49:

@HM: heb Leaf-ex net al verwijderd uit mijn msn, zeg maar als eerste stap. Mag ik erbij zeggen dat ik het wel heel moeilijk heb nu Heel erg goed van je Leaf! Het zal zwaar voor je zijn, maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen en zul je trots op jezelf zijn!
quote:Halvemaan schreef op 08 februari 2008 @ 18:46:

Sun; ben je weer uit je dip? En klaar om verder te gaan?!!! Ga je dit weekend nog stappen om naar leuke mannen uit te kijken?

Dit weekend ga ik even rustig aan doen. Geen wilde stapplannen voor mij. Heb ik nu even geen zin in. Misschien nog even filmpje pakken morgen, maar anders lekker niks doen. Nog eventjes lunchen of eten met vriendinnetjes misschien.

Leuk dat je lekker hebt geshopt HM! Ik kan ook altijd goede redenen bedenken. Helaas dat de portemonnee niet altijd meewerkt, maar het klinkt goed in jouw geval: uitverkoop!

En ik ben het met HM eens wat betreft de smsactie van Vleer. Het is gebeurd en het is goed afgelopen. Niet weer doen, nu afwachten en weer verdergaan.
Leaf.. je mag verdrietig zijn .. Is een hele goede stap .. meid je slaat je er wel doorheen !!!! Dikke knuffffffffff voor jou ..

Net thuis van shoppen , 1 paar schoenen en 1 roze blouse in de uitverkoop 70% korting.. Das nog eens leuk shoppen. 1 mindere kant van t shop gedeelte is dat ik samen met mijn zusje en vader ben gegaan. En wie was er boos ? Precies mijn moeder , die vond het zooooo gemeeeeen dat zij niet mee is gevraagd. pffffff hoevaak gaan we nou met mijn vader shoppen .. NOOIT want die man houd daar niet van. Die nemen zusje en ik alleen mee wanneer we auto's en huizen gaan kopen.. Verder gaat die goede man nooit mee..

Ben echt pissed op mijn moeder, gooit ze gelijk van alles voor de voeten wat half jaar geleden is gebeurd.. Kortom allemaal oude koeien uit de sloot.. Jaloezie van mijn moeders kant.. en ik kan dar heel slecht mee omgaan dat jaloerse gedoe van haar
Oh en 206 .. ga ik niets meer sturen wacht netjes t weekend af
quote:sunshineforever schreef op 08 februari 2008 @ 18:36:

Ow, Xan stiekem bij Prinses. En wordt het een caloriearme cake?

Nee, Prinses is in het Gelderse En het is een keek met appel en kaneel.... (alleen bij het lossen ging het ff mis....bovenkant is wat...euhhh... )
Liefjes hier gaat het goed hoor :-)

Had wel wat gepost van de week, maar hebben jullie niet gezien denk ik.

Ben ook nog aan het huilen dat carnaval voorbij is. En ben druk met allerlei nieuwe mannen...hihihi.......ben bang dat de kale het toch niet gaat worden...jammer, hij is superleuk en gezellig, maar voel me nu al benauwd, hij vraagt zoveel aandacht terwijl ik heb gezegd dat ik het nog niet zo goed weet, en dat na 2 deets, gecompliceerd gedoe pfff....

Hoe is het hier?

X
Miranda naar omstandigheden goed..

Sun heeft haar Ex uitgezwaaid, ze heeft er vrede mee maar soms nog wel verdrietig

Leaf moet t zelfde doen als Sun , maar vind het nog erg moeilijk om hem definitief de deur te wijzen

Pop heeft binnenkort een date (of is dat vanavond??) succes in iedergeval Pop..

Hm is dagje met LJ naar den haag geweest.. helemaal verliefd is HM op LJ..

Daantjuh.. ehh wat die nou allemaal aan t doen is heb ik ff gemist..

En ik .. ach .. 206meneer is weer in beeld , gezoend maar hij heeft sinds 6 weken een prille liefde.. En nu is hij in de war met zijn gevoel

Xan & Prinses zijn een burgerlijk stelletje aan t worden .. Cake bakken op vrijdagavond.. straks gaan ze rummikuppen ;)
Ik zweer toch dati k mijzelf als laatste had gezet waarom komt Xan & Prinsesje onderaan ?

T spookt hier op Viva
Miranda, wat leuk dat je bezig bent met allemaal mannen! Jammer dat we in het noorden geen carnaval vieren, t lijkt me dé kans om weer mannen tegen te komen. Houd ons op de hoogte Miranda, want wij zijn hartstikke nieuwsgierig hoor! Wel jammer dat die ene je direct al zo claimt. Kan me voorstellen dat dat je wat té wordt. Gelukkig maar dat je nog anderen tegen bent gekomen.

Vleer, leuk geshopt dus. Jammer dat mams jaloers is. Niet te druk om maken.

Goh, Prinsesje in Gld. Leuk leuk! Wij wachten wederom op een stukje keek....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven