Obese RTL4
vrijdag 23 september 2011 om 00:05
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 9 oktober 2011 om 20:34
quote:anoniem_167 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:32:
Ik vind het wel vreemd dat iemand heel lang weinig sport en dan opeens zo fanatiek wordt dat de rust niet goed ingepland wordt? Ik vraag me stiekem wel af of ze het voor het programma niet een beetje overdrijven :s Om maar vooral een zo goed en positief mogelijk beeld van iemand neer te zetten. Maar iemand wordt ook niet zomaar 160 kilo zwaar. Dat kan toch bijna niet anders dan dat daar veel eten en weinig beweging aan vooraf is gegaan?
Wel heel zielig voor haar dat het sporten zo pijnlijk en zwaar is! Doet me wel beseffen dat als je eenmaal zo zwaar bent de drempel om te beginnen met sporten fysiek gezien echt enorm hoog is, en dat het toch ook wel heel knap is hoe ze dit schema volhoudt.Die rust heeft ze zelf niet genomen, omdat ze té zorgzaam is. Ze had dingen uit haden moeten geven aan haar kinderen en man, maar dat kón ze niet.
Ik vind het wel vreemd dat iemand heel lang weinig sport en dan opeens zo fanatiek wordt dat de rust niet goed ingepland wordt? Ik vraag me stiekem wel af of ze het voor het programma niet een beetje overdrijven :s Om maar vooral een zo goed en positief mogelijk beeld van iemand neer te zetten. Maar iemand wordt ook niet zomaar 160 kilo zwaar. Dat kan toch bijna niet anders dan dat daar veel eten en weinig beweging aan vooraf is gegaan?
Wel heel zielig voor haar dat het sporten zo pijnlijk en zwaar is! Doet me wel beseffen dat als je eenmaal zo zwaar bent de drempel om te beginnen met sporten fysiek gezien echt enorm hoog is, en dat het toch ook wel heel knap is hoe ze dit schema volhoudt.Die rust heeft ze zelf niet genomen, omdat ze té zorgzaam is. Ze had dingen uit haden moeten geven aan haar kinderen en man, maar dat kón ze niet.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 9 oktober 2011 om 20:51
quote:mirabile schreef op 09 oktober 2011 @ 20:49:
Oei, ze stagneert... De vorige kandidaat was toch een stuk fanatieker en strenger voor zichzelf.Die was alleen. Maar zuur toch dat die 4 kinderen staan te voetballen en zij de tafel dekt? Snap ook niet dat die kinderen niet uit zichzelf hulp aanbieden, het zijn nou niet een stelletje kleuters.
Oei, ze stagneert... De vorige kandidaat was toch een stuk fanatieker en strenger voor zichzelf.Die was alleen. Maar zuur toch dat die 4 kinderen staan te voetballen en zij de tafel dekt? Snap ook niet dat die kinderen niet uit zichzelf hulp aanbieden, het zijn nou niet een stelletje kleuters.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 9 oktober 2011 om 20:52
quote:Tickel schreef op 09 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
Die was alleen. Maar zuur toch dat die 4 kinderen staan te voetballen en zij de tafel dekt? Snap ook niet dat die kinderen niet uit zichzelf hulp aanbieden, het zijn nou niet een stelletje kleuters.Je hebt gelijk, die jongens zijn groot genoeg om te helpen.
[...]
Die was alleen. Maar zuur toch dat die 4 kinderen staan te voetballen en zij de tafel dekt? Snap ook niet dat die kinderen niet uit zichzelf hulp aanbieden, het zijn nou niet een stelletje kleuters.Je hebt gelijk, die jongens zijn groot genoeg om te helpen.