date batst nog met ex?!

14-10-2011 15:45 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeftie verteld aan me, dat ie zo af en toe naar dr toe gaat.. het is wel zo dat als ie een relatie heeft niet meer haar naar toe gaat.en gewoon trouw is

is zo iemand het waaard om wat me te beginnen???
zwitsal_nijntje ja ik vind dat je mekaar best zoiets kunt vertellen, als je iemand de moeite waard vind om zulke informatie te vertellen dat is toch iets of niet dan?
Als je alles veilig doet moet er geen probleem zijn lijkt me.

(niet als ik denk dat je zo oud ben als je ben en dat denk ik omdat je het woord batsen gebruikt)
Wat is er eigenlijk mis met snollen?

Ik seks ook nog wel eens met mijn ex..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Snol? Meneer? Jaja, erg veelbelovend allemaal.....
Maar heeft de batsende dater ook, net als Zwitsal-Nijntje tegen je gezegd dat hij geen relatie wilde en lekker aan het rondbatsen scharrelen was?

Want dat is natuurlijk wel een verschil.
Volgens mij ben je dan geen snol. Vandaar dat ik er over viel.
En de hoofdletter en de a blijft hangen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 14 oktober 2011 @ 16:31:

En de hoofdletter en de a blijft hangen.Nou weggooien maar dat toetsenbord
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2011 @ 16:32:

[...]

Nou weggooien maar dat toetsenbord Ik gok telefoon. Zoveel onzin kan er toch niet uit een toetsenbord komen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 14 oktober 2011 @ 16:36:

[...]

Ik gok telefoon. Zoveel onzin kan er toch niet uit een toetsenbord komen? Nee, maar ook niet uit een smartphone....
Zwartrood:

Dat hoop ik ook voor je. Al is het moeilijk als je zelf “de dupe” kant bent natuurlijk. Ach joh geniet lekker van het moment! Je weet sowieso niet hoe het afloopt, dan maar genieten toch?

Maar ik vond dus dat hoe dan ook, ik het iedereen eerlijk moest vertellen, dat ik niet uit was op een relatie op dat moment, want ik wilde mijn vorige relatie eerst verwerken. En dat ik dus ook gewoon met andere jongens afsprak. Ik heb liever zelf ook dat mensen eerlijk tegen mij zijn i.p.v. dat ik wanhopig denk dat het al iets word terwijl de ander nog in gedachten zit met dat hij het nog niet wilt.
Je zegt dat zij het uitgemaakt heeft omdat ze geen toekomst ziet met hem. Ik denk dat hij haar niet los kan laten en daarom nog met haar batst. Hij zit haar te overtuigen dat er wel degelijk toekomst in zit! Ik weet het allemaal niet hoor...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 oktober 2011 @ 16:49:

[afbeelding]
Maar het is niet zijn laatste ex toch? Als ie zegt dat ie tijdens een relatie niet naar haar gaat moet hij na haar op zijn minst nog 1 andere relatie hebben gehad.
BGB
Zwartrood, volgens mij heb ik laatst een post van je gelezen in een topic over dates die opeens niks meer van zich laten horen. Toen vond ik die date van je ook al behoorlijk idioot..
Sex hebben met je ex maakt je nog niet per definitie een snol... imho.. Of zou dat eigenbelang zijn omdat ik zelf ook sex met ex??? Wij hebben de afspraak dat dit kan zolang er niemand anders in beeld is bij een van ons, werkt prima.

Kan me voorstellen dat je er als nieuwe date niet op zit te wachten dat je vlam nog sext met ex. Aan de andere kant, als je hier principieel in wilt zijn, had je wellicht ook niet zelf met hem het bed in moeten duiken, wetende dat je niet de enige bent waar hij mee "batst".
Volgens mij waren de reacties heel anders geweest als de man in kwestie een willekeurige SV had tussen relaties door.

Waarom is dit zo'n probleem? Het is alleen seks en hij stopt ermee als hij een relatie met een ander aangaat. Lijkt me logisch.
quote:baby_ernie80 schreef op 14 oktober 2011 @ 16:39:

[...]

Nee, maar ook niet uit een smartphone....Ook weer waar
In mijn beleving date je met iemand omdat je elkaar beter wilt leren kennen, elkaar leuk vindt en wilt kijken of het wat serieus kan worden.

Ik vind het dan echt note done om met je ex te gaan lopen rotzooien.

Dat je dat doet prima maar dan moet de ander (jij dus) niet het idee hebben dat jullie daten.

Als je zo af en toe een keer seks hebt, scharrel je dus met elkaar. Dat noem ik geen daten.
BGB!!

Computer says nooooo
Binnenkort misschien een verklarende woordenlijst aanleggen, zodat we wel weten dat we het over hetzelfde hebben qua term/afkorting
Wat een genazel. Batsen is een topwoord.

En het is de ex van d'r date, waarom gelijk zulk heilig getuttut als ze 'm snol noemt.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven