Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Wat heb je trouwens zondag met Bambi-man gedaan in die auto van je? Hij bleef zolang weg.
Wat ik heb gedaan met mijn hartelapje..?

Gaat je niks an.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpel schreef op 25 juli 2007 @ 15:00:

Ik ben óók niet normaal, dus het past mooi in het plaatje.

Kreeg zojuist telefoontje van vrienden, zij hadden vanmorgen de termijnecho gehad en krijgen een tweeling!!! Zo ontzettend gaaf! Hij was ook helemaal door het dolle heen. Hij wilde altijd minstens 3 kinderen, maar zij vindt zwanger zijn niet zooooo leuk. Nu krijgt hij er dus toch in elk geval 3.  :D Ze zijn nu 12 weken.

Andere vriendin is ook 12 weken zwanger. Ik vind het zo leuk dat al die vrienden nu ineens aan het  voortplanten zijn. Wij waren altijd de enigen, en dachten dus nooit kinderen in dezelfde leeftijdscatagorie te hebben, maar ja, dat is nu dus tóch zo! Leuk. :) Blijkbaar hebben wij nu de "normale" leeftijd voor een 1e of 2e kindje. :P

Ik ging toch teruglezen (stom he?) en vond dus dit....

Die andere vriendin is overigens inmiddels 6 dagen overtijd en uiteraard ook ernstig ontdaan over nieuws M&M... Zij kent hen via ons, dus niet superdichtbij, maar zij zijn beide keren tegelijk zwanger geweest en nu dan dit.. en zij moet nog... is ook niet echt lekker.
Thnx voor de mail, Hert, gij gore slettebak!
Och Pimpeltje toch, dat is ook moeilijk. Arme arme jouw vrienden.

Ben inmiddels weer thuis, ondanks goeie aansporingen van Bambi gisteren toch gewoon een holteontsteking, met koorts en pijn en alles. Alle ideeen over afronden oud werk en opstarten nieuw staan hiermee ook op losse schroeven, ik durf zolangzamerhand helemaal niks meer te zeggen over wanneer dit nou eens echt over is. Lekker zo.

GG heeft zichzelf beter genoeg verklaard om wel te gaan reizen vanavond. Ik hoop echt het allerhardst van alles dat Dot niet ook ziek wordt net als hij weg is, maar vooralsnog staat die met 2 eigenwijze staartjes nog heel blij te wezen, dat scheelt.
Oei Pim, da's niet wat je wilt lezen op het moment. Het lijkt me zoiezo een hele rare dag voor je. Wat een hoop verdriet zo om je heen zeg.

Bam, nog gefeliciteerd met Noah. 7 jaar alweer zeg.

Lil, dat klinkt als een zware ochtend, maar het klinkt wel alsof je helemaal achter je keuze staat nu en dat is fijn om te horen.

Mims Administratieve puinhopen zijn nooit leuk, maar zeker niet als ze doen denken aan gelukkigere tijden.

Weekje weg was opzich geslaagd, ware het niet dat Madokus woensdag op donderdagnacht ziek werd. Daarmee viel een aardig deel van de planen alsnog in het water. Maar ach, het is niet anders. We doen het in de zomer gewoon nog eens dubbel en dwars over.

Zondagavond heb ik nog een flinke aanvaring met Madokus gehad. Ik heb wel ontdekt hoe ik hem kan bewegen tot een Goed Gesprek. In eerste instantie weigerde meneer om op een gewone meneer in gesprek te gaan; zat langs me heen al zappend naar de tv te kijken. Tot ik het zo zat was en de telefoon pakte met de mededeling dat ik zijn ouders ging bellen met de vraag of ik daar kon komen slapen. Toen vloog meneer ineens overeind en viel er wel te praten.

Nu ligt er een kleine mannetje in bed met 39 graden koorts. Ik heb gelukkig kunnen regelen dat ik morgen vrij ben. Voel me er wel wat lullig bij want ik heb natuurlijk net vakantie gehad en ben kort daarvoor anderhalve week thuis geweest nadat ik van de trap was gevallen.
Dus toch Lil. Balen zeg dat de holteontsteking heeft doorgezet. Valt er voor jou nog wel wat te ontspannen/slapen voordat GG vertrekt?
Lil: beterschap!

Madootje welkom terug!

Ik heb in elk geval genoeg afleiding: 7 kinderen hier.

(Waarom altijd hier?)
Correctie: 8

(ik lijk wel gek)
8 Wow
8?

Ácht?

Alsin volledig kinderverjaarspartijtje?

Mhm. Gek.

Waar ga/wil je van de zomer naartoe Mado?

Jammer dat je eerst als middel moet gebruiken: ik ga het tegen je moeder segge hoor!, maar is het resultaat er wel?

Lillebil, kusjes.
Ach, hij nam me zowaar serieus, maar meestal hebben dit soort gesprekken weinig lange-termijn effect.

We hebben voor deze zomer een stacaravan geboekt in Frankrijk. Ter hoogte van Dijon zodat het met de jongens een beetje fatsoenlijk rijden is.
quote:pimpel schreef op 12 februari 2008 @ 15:43:

Lil: beterschap!

Madootje welkom terug!

Ik heb in elk geval genoeg afleiding: 7 kinderen hier.

(Waarom altijd hier?)

Omdat jullie leuk zijn, mop!

Lil een kus: is ook niet nix. Zelfs ik dacht aan de tijd van de Stagiair en de verhuizingen van hok naar hok. Moet je nagaan, wat een sentiment joúw baan te weeg brengt.

Madootje: als Madokus op de lange termijn weer in het oude gedrag schiet, kun je um dus achterlaten in een stacaravan bij Dijon? Maar serieus: klinkt niet echt hoopgevend, vind ik. voor jou!

~zet de pannen op het fornuis en trekt de wijn open~

Toet, leukleuk, we zien elkaar maandag! Gsellig man, ken je me haar zien.

Vandaag naar werkafspraak geweest en dat ging eigenlijk heel erg goed. Vond het leuk en denk ook dat ik de volgende keer wel weer meer zelf durf te doen.

Daarna bij oud-collega's op kantoor binnengelopen en bijna meteen weer omgedraaid want daar is het nog een grotere puinhoop dan dat het al was. Goede keuze dus om daar weg te gaan, zou echt voor geen goud meer terug willen.

Aan táfel!
Hallo, snifferdesnifsnif. Ik ben helemaal alleeheen want mijn man heeft me verlaahaaten , maar hij komt gelukkig ook weer terug. Althans, als resultaten uit het verleden iets voorspellends in zich dragen. Dot & ik hebben hem uitgezwaaid. Daarna heeft Dot rest van haar avond (uurtje nog) overal gezocht. "Papa? GG? GG!? Weg?" (Blik naar mij, haalt schoudertjes op, heft haar handjes.) "Papa wég, dagdag, kussss, wég. Papa? GG? Wég". Het is ook wel lekker om even het meisje voor me alleen te hebben. Ze zegt nu ook haar eigen naam, dát is me een partij schattig, en prikt daarbij zelfverzekerd in de bolle buik.

De stagiair, Bloes, ik was 'm zowat vergeten! O hemel, nou word ik echt nostalgisch. Ik weet zeker dat ik bij afscheid moet huilen, en ik heb zo'n hekel aan huilen bij collega's (dat je het ff weet, Bloes ). Ondertussen heb ik geen idee meer wanneer ik alles af moet gaan krijgen opdat ik ook aan nieuwe baan kan beginnen. Want dat lijkt me wel zo fijn, dan. Ik ga zo even lijstje van resterende klussen naar Baas sturen, en hopelijk kunnen we het er morgen even over hebben, al is het maar telefonisch. Heb vanmiddag nog wel lekker geslapen, dus mijn uurtje energie moet daar maar in gaan zitten. En dan maar weer slapen. Ik verlang altijd naar veel slaap, en nu doe ik het al een week en word ik er stapel van. En nog moe ook.

Hoe is het met Toet?

Mado, jij naar zijn moeder? Hij zelf naar zijn moeder als ie nog te onvolwassen is om een Goed Gesprek met zijn eigen vrouw te voeren! Vind ik dan (maar ik was toen met Ex ook niet vrouws genoeg om er tegenin te gaan, beste stuurlui... etc.). Sterkte met je jongetje!
Oh smelt, Dot kan haar eigen naam al zeggen! Nu nog indoctrineren met Bloes, kroeg, zuipen, heulen, Delano ( ), Dries enz enz. Iemand nog briljante suggesties om de Dot mee te verpesten?

~dekt Lil weer toe~

Morgen gaat het vast veel en veel beter! Zijn de Exen dus ingezet?

Oudste is door haar hak van haar laarzen gesleten. Kut. Nu moet ze dus nieuwe schoenen en ik sta zo rood als mijn neus na een avond slempen. Nu wil het toeval dat ze vorige week schoenen hebben gekregen bij de vaderfiguur maar -je raadt het al - die mogen ze niet mee naar huis nemen. Het zijn Puma's en Nike's en nou vind ik het niet heel vreselijk dat ze daar blijven omdat ik dat lelijke dingen vind. Maar het is weer zo'n gek voorval dat je schoenen moet kopen voor een kind die ze al heeft maar ze niet aan mag omdat haar papa dan in een Dagobert-Duck-ik-betaal-al-alimentatie!-spasme schiet. Nou ja, nix nieuws maar ik moest even zeiken bij gebrek aan échte redenen om te zeiken. Want het gaat eigenlijk wel heel erg goed met mij! For no reason, en dat is fijn!

~giet de koffie met een sierlijke zwaai in de porceleine kopjes en knipt het groene bureaulampje weer aan~
Bloes, dan nemen de Bloesjes hun schoenen ook niet mee naar Pa neem ik aan? Dus je levert ze aan op hun sokken? (SukkelEx).

Mado, eensch, wat nou jij naar schoonfam, hij gaat zelf maar lekker bij zijn mamsje logeren. Zo.
Wat een knuppel toch ook, die Aso. Dus eens per 2 weken mogen de kindjes ook wel anderhalve dag hun Nieuwe Schoenen aan? Dá's fijn van papa! Reuze!

Dot doet ook net alsof ze allerlei uitleg begrijpt, dat is ook erg geestig. Zit ze driftig naar keuken te gebaren en roept om "Nanáán! Apppuhl, nanáán!", en dan vertel ik haar dat we bijna gaan eten, dat we nog even wachten totdat GG thuis is, die zit nu in de trein en dan fietst ie naar ons toe... etc. Gedurende zo'n hele uiteenzetting luistert ze heel aandachtig, hoofdje scheef, en als ik klaar ben, doet ze een nadenkend: "Ooooooo.... Já."

Ik durf het trouwens bijna niet te geloven, maar ik ontvang zojuist een mail van Ex waarin hij akkoord gaat met afspraken over de zomervakantie (waar ik vorg jaar zo'n beetje tot week voor vertrek om moest zeuren, bloedlink werd ik daarvan). Dus het lijkt erop dat we gewoon kunnen gaan boeken! O man, daar heb ik zin in. Waarschijnlijk gaan we vrienden achterna die bij Griekse vrienden verblijven, maar het wordt even stief rekenen voordat we dat allemaal geregeld hebben (zeker met wat dalende inkomsten, slik). Maar ik wil zoooooo graag. Als Dot tenminste heel blijft, kan iemand me dát even garanderen? Dank.

Zo, nu echt weer slapen, lekker saai...
Sure lieve Lil. Dot blijft hartstikke heel.
Maandag Toet en Bloes weer hier?

Leuk!

(ik heb al tegen Mops gezegd dat ze maandag weer even met mamma mee mag naar werk, begint ze van oor tot oor te glunderen;

"Is Bloesuhm er dan ook? En mogen de kindjes van Bloesuhm dan ook mee? En mijn andere vriendin (=Toet) is er dan ook, hé... Ik vind het leuk op jouw werk, mamma!"

Verder nogal instabiel, hier. Instabiel all over. Zelfs mijn vuilniszakken zijn instabiel.

Dacht vanmorgen eens handig te zijn, en eindelijk die vuilniszak vol keukenafval die al twee weken op het balkon staat mee naar beneden te nemen en in de container te gooien. Scheurt terwijl ik op de lift sta te wachten de gehele onderkant open en ligt de volledige inhoud op de grond. GOOR! Héél érg góór. Pasta en groente dat al twee weken in zo'n zak ligt te broeien, en meer van dat soort ranzigs. Stonk zo ongelovelijk vies. Dus ik kon vanmorgen in alle vroegte vuilligheid scheppen, bleurgh.

Heb me toch maar weer omgekleed voor ik naar het werk vertrok, ik bleef die ranzige lucht ruiken.

Vuilniszak is opgeruimd, maar ik vrees dat dit de laatste keer is dat ik voor het mniddaguur ook maar íets huishoudelijks doe. Ach wat, dit was uberhaupt de laatste keer dat ik iets huishoudelijks deed; wat een stank zeg, ik ben daar niet op gebouwd en doe er dus niet meer aan....

Pim, hoop dat je de dag goed doorgekomen bent!

Dot rules!

En Mado, fijn en jammer. Fijn dat je het leuk had, jammer dat Dokus ziek werd. Fijn dat je een ingang tot gesprek hebt gevonden, jammer dat het op deze wijze moet! Maar hopelijk gaat het bergopwaarts!

Lil is een bikkel. Een echte! Hopelijk kijk je ooit op deze beslissing terug met net zoveel genegenheid als je op je oude werk terugkijkt....:hug:

En verder lust ik wel een borrel!

Nog iemand?
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat leuk die Dot-verhalen... van wanneer is zij ook alweer? Want ik had dus vanmiddag Nichtje hier en volgens mij gaan ze behoorlijk gelijk op! Die is ook zo lekker schattig: "Lientje, Lientje, Lotje, Lotje!!!" Leentje wordt gewoon EE (nou ja maar dan anders) en Loentje is niet te doen voor haar, maar maakt ze ook iets moois van, Pompel is Ompo! En daarna als het hele rijtje klaar is legt ze haar hand op haar bolle buik en zegt trots: "HAM"

(Nichtje is nu 1,5 van augustus)

Oh... en nu staat dit venster al een half uur open en weet ik niet meer wat ik zeggen wilde..
Bedankt voor felicitaties. Lief

Pimpel, zal een heftige dag geweest zijn. Ontzettend moeilijk als je weet dat je vrienden een verschrikkelijke dag hebben en je kunt niks concreet doen.

Dikke voor jou.

En Lil, moeilijk hoor, na zo'n lange tijd, met zo'n groot stuk van je leven, je baan op zeggen.

Maar als ik je verhaal zo lees, is het absoluut een goede keuze voor jou.

Madootje, strakke aktie;-) Ik hoop dat het de goede kant op gaat qua gesprekken:hug:

Mims, stoer wijffie met je papieren. Lijkt me wel moeilijk alles doorwerken.

Maar anderzijds 2 vuilniszakken vol, is ook vaak ruimte in je hoofd.

Grappig, gisteren tijdens het eten uit het niets, het volgende gesprek:

Zootje: Zen, wil je niet weer een keertje naar Mopsey

Zen: ~lampje~ JAAA, want dat is mij kleine vriendinnetje

Zootje: Maar dan kan je niet alleen he?...

Zen: ~ denkt even na~ Nee, dat kan niet...

Zootje: Zal ik dan maar gesjellig met je mee gaan?

Gewiekst wijffie.

Bloesem, met terugwerkende kracht gefeliciteerd met je oudste dochter.

Jij dus ook twee jarigen vlak na elkaar!

Zootje en Zeefje schelen 9 dagen (en 3 jaar en 11 maanden )

Gisteren dus verjaardag van jongste en aankomende woensdag wordt Zootje alweer 5!

Bambi, gefeliciteerd met Noah.

Las ik nou, dat je kinderfeestje gaat doen (hebt gedaan?) in Blijdorp? Leuk zeg!

Hier thuis eindelijk weer een beetje op de rit, na een weeklang heftige ziekenboeg.

Om die reden ook verjaardag Zeefje uitgesteld tot aankomende zondag. Ben benieuwd hoe ze het gaat ervaren.

Vandaag wel feestvarken op kdv.

Nou, ga een knutselen op hemasite met digitaal fotoalbum.
Haaa en daar hebben we Ely!

Ah Mims heeft Borrels: GRAAG!

Ut was een heftig dagje. Veel emoties, veel kinderen: ben gesloopt. Dus drank gaat er wel in.

En goed voornemen Mims, nooit meer huishouden. Ik sluit mij graag aan.
Ah, daar sluit ik me ook bij aan. Nooit meer huishouden!!

(al vond ik het ook wel kicken om te zien, dat als je de badkamer schoonmaakt, je niet meer tegen schimmel aan hoeft te kijken

Ik ben nu een onderzoek aan het doen naar was.

Ik onderzoek, hoe groot je de stapel was kunt laten groeien, zonder dat hij vanzelf wegloopt...

Het valt me alleszins mee
~kijkt op van bureau~

Was loopt niet, maar het vermenigvuldigt zich wel. *lampje*

~duikt weer in stapel papier~
Goeie keuze, Ely, de was. Want 1) was loopt niet weg en 2) je hebt een fantástisch excuus om te shoppen, want "ik heb niets om aan te trekken". \\:-)//

Pim, heb aan je gedacht vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven