Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
Ik voel me altijd zo heerlijk nasty als ik dit soort topics zie :P

Seks is niet schoon, who cares! Of ben je ook vies van geld?
Het is mooi dat Chantal en haar man elkaar hebben gevonden. Ze houden allebei niet van orale seks, dus niet alleen hoeven ze niet iets te doen waar ze vies van zijn, ze onthouden hun partner ook niet van iets heerlijks.

Niks aan de hand daar dus.

Voor mijzelf zou het geloof ik wel een dealbreaker zijn hoor, niet willen pijpen. Natuurlijk, dealbreakers kunnen altijd aan de kant en een liefdesrelatie is meer dan alleen seks, maar het punt is dat dat in het begin natuurlijk niet echt zo is. Mijn vrouw en ik hebben nu, elf jaar samen, een diepe band. Dat doorbreek je niet zomaar. Maar om bij die diepe band te komen, hebben we elkaar wel eerst moeten ontmoeten, elkaar leren kennen, met elkaar door pieken en dalen gaan, praten, etc. Dat kost tijd. En al die tijd heeft ze mij gepijpt (en ik haar gebeft). Daardoor zijn we seksueel bevredigd geweest. Ik was die elf jaar niet seksueel onbevredigd doorgekomen...

Als ze aan het begin had gezegd: ik pijp niet - dan had ik het niet meteen uitgemaakt, maar ik had wel gezegd dat ik het ontzettend jammer vond. En ik had er ook wel steeds over begonnen. Dat was het een issue geworden, en op een gegeven moment moet er dan een iemand toegeven. Of de relatie moet eraan. Zo gaat dat dan.

Shepherd

Shepherd
Waar ik erg benieuwd naar ben en wat volgens mij nog niet gevraagd is aan chantalo:

Heb je het al wel eens geprobeerd?
Ach ja, ieder zijn ding. Ik vind pijpen heerlijk om te doen maar ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om aan tenen te moeten zuigen al zijn ze nog zo schoon
quote:hans66 schreef op 16 oktober 2011 @ 23:39:

Ingrid, wat bedoel je met "als die mond/tong ergens anders komt"? Dat is toch niet zo van belang, of wel?Jawel, wel van belang als hij mij daarna op wat voor plek dan ook op mijn lichaam wil gaan kussen, Nee, ik heb het niet zo op lichaamssappen
Ook niet als het van jouzelf is, bijvoorbeeld vaginaal vocht?
World of Warcraft: Legion
Ik snap er niks van, als je met elkaar naar bed ga, dan voel je toch wat of heel veel voor elkaar. Dan kan ik mij niet voorstellen dat je het vies zou vinden om iemand te pijpen of iemand te likken.

Kan mij wel voorstellen dat voordat je met elkaar naar bed ga, even ga douchen of de "boel" even plaatselijk goed schoon maak.

Ik vond het toch altijd heel spannend om mijn vriendinnen lekker te likken, des te natter, des te spannender vond ik. Ook heb ik nog nooit een vriendin gehad, die pijpen niet lekker vond. Wie weet heb ik wat dat betreft geluk gehad als ik bepaalde reacties lees.
Of ze deden het voor jou Johand, want veel vrouwen vinden pijpen gewoon helemaal voor zichzelf niet opwindend of lekker om te doen.
Nou voor mij maakt orale seks het plaatje compleet ! Heerlijk juist om een man te pijpen vind het juist opwindend om een man zo te zien genieten, en ja hoor klaarkomen in mn mond mag ook , totaal geen probleem mee
De uitzondring bevestigt de regel nietwaar .
Ik ben wel benieuwd wie er eerst neukt en dan pijpt en beft en ook nog lekker zoent ondertussen...!
quote:dater74 schreef op 24 oktober 2011 @ 12:48:

Ik ben wel benieuwd wie er eerst neukt en dan pijpt en beft en ook nog lekker zoent ondertussen...!Waarom zou je dat willen weten? je doet en laat toch wat je zelf het prettigst vindt? Zoiets bepaal je toch niet aan de hand van wat een ander wel of niet in bed smerig vindt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dater74 schreef op 24 oktober 2011 @ 12:48:

Ik ben wel benieuwd wie er eerst neukt en dan pijpt en beft en ook nog lekker zoent ondertussen...!

In die volgorde en ook andersom.

Alsof het met 1 keer stopt
Vies zijn van wat vloeibare stoffen van je grote liefde is behoorlijk not done wat mij betreft.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ach we drinken zijn urine toch ook niet op of likken zijn zweet op of eten zijn snot? Ik snap het best dus hoor dat je dingen van je partner niet lekker vindt.
Ik zeg ook "wat mij betreft".

Ik vind konijnenpis of hondenkots opruimen ook niet "lekker". Dus?? Maar niet doen dan?
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 12:48:

Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...

Whatever...

Jullie kunnen toch ook eerst lekker gezellig douchen samen?
Ik vind urine, poep en pis wat anders dan in vaginaal vocht of sperma.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 24 oktober 2011 @ 22:19:

Ik vind urine, poep en pis wat anders dan in vaginaal vocht of sperma.Waarom? Het zijn allemaal lichaamssappen van je partner, dus waarom zou je niet vies zijn van het ene maar wel van het andere en waarom slik je het ene wel en het andere niet? Omdat het toevallig tijdens de sex vrij komt? Dat maakt het niet persé smakelijk.
Hallo Iris1969. Ik snap er niks van, ik heb eerlijk gezegd nog nooit een vriendin gehad die niet pijpte. Ik heb er ook nog nooit om hoeven vragen. Ik heb zelfs een vriendin gehad die mij "verbood" om mij af te trekken, want ze vond het zonde dat mijn sperma op die manier verkwist zou worden.

Of ik smaak dus heel lekker !!! of het zijn altijd leuke spontane vrouwen geweest. Het tweede dat weet ik zeker. Ik heb ook nooit geweigerd om een vrouw te likken, dat hoort gewoon allemaal bij sex. Als je van elkaar hou, elkaar heel leuk vind of gewoon geil dan doe je dat soort dingen bij elkaar in mijn beleving, gewoon automatisch. Van elkaar genieten op alle manieren.
Ik zeg niet dat het niet normaal is of dat het er niet bij hoort. Integendeel zelfs. Ik zeg alleen dat veel vrouwen dit niet voor hun eigen opwinding doen of omdat ze het zelf zo lekker vinden om te doen, maar dat ze het vaak doen om de man te verwennen of omdat ze genieten van zijn opwinding en daar dan opgewonden van raken.

Stel dat mannen het niet fijn zouden vinden dan zouden veel vrouwen dus niet spontaan voor hun eigen genot een man aftrekken of pijpen en zeker niet zijn sperma doorslikken.
Wat je aangeef ben ik mee eens. Ik had zelf altijd het idee dat de vrouwen er ook van opgewonden raakten en soms zelfs heel erg. Ik heb nooit mee gemaakt dat het even snel pijpen en trekken en klaar was. Sommige vrouwen waren tijden bezig, ook met het "pesten" als je net op het randje zat ahw.

Dat mannen het fijn vinden kan ik beamen, tenminste persoonlijk, maar ik heb ook een keer een vriendin gehad die keihard gewoon haar tanden er in zette. Die had heel scherpe tanden, dus dat was echt niet aangenaam. Ik had het idee dat die voor de eerste keer iemand pijpte of mijn voorgangers moeten minder "gevoelig" zijn geweest.

Ik denk dat goed pijpen net zoals goed likken wel een bepaalde vaardigheid vereist. Je moet het leuk vinden en weten wat je doet en wellicht is het een kwestie van ervaring of je kan ook een natuur talent zijn.
quote:johand schreef op 24 oktober 2011 @ 23:00:

Wat je aangeef ben ik mee eens. Ik had zelf altijd het idee dat de vrouwen er ook van opgewonden raakten en soms zelfs heel erg. Ik heb nooit mee gemaakt dat het even snel pijpen en trekken en klaar was. Sommige vrouwen waren tijden bezig, ook met het "pesten" als je net op het randje zat ahw.

Persoonlijk word ik er niet warm of koud van, maar ik doe het (graag) voor een ander. Een beetje geven en nemen in bed.
Persoonlijk vind ik het altijd heel spannend en heel leuk !! om een vrouw lekker te likken. Te zien en te merken en te voelen dat een vrouw enorm klaar komt door het likken vind ik geweldig.

Maar wat ik heb wel gehoord, is dat er toch veel manlijke prutsers zijn die absoluut niet weten hoe het moet of alleen maar aan zich zelf denken.

Wie weet zijn ze daarom enthousiast bij het pijpen, ik weet het niet. Het is inderdaad een wisselwerking.
Beetje onnozel om het ene lichaamssap niet van het andere te (willen) onderscheiden.

Iemand kan een beetje sperma of zweet okee vinden, en een drol of een golden shower weer niet, heus, hoe lang je daar ook over door wil emmeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven