Cheers!
donderdag 14 februari 2008 om 11:58
Zo, een mooie Valentijnskaart voor al jullie mooie, slimme, grappige en bovenal lieve vrouwen. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers en mij heel erg dierbaar. . Happy Valentine!
Mado, gefeliciteerd! Wat een opluchting, hopelijk gaat alles nu op vele vlakken beter!
En voor Bloes ook een , kan me voorstellen dat je even knikkende knieën had. Misschien zelfs wel wat langer dan "even". Je houdt van een foute man, een hele foute. Want laten we wel wezen (en sorry als ik je hiermee pijn doe) als hij écht van je zou houden; zou hij zich er niet zo gemakkelijk mee afmaken als met een sms-je. Als hij echt van je zou houden, zou hij vanaf zijn huis naar jouw huis komen kruipen, vanwege het vele verdriet dat hij je heeft aangedaan. Zou hij rozen roder dan het schaamrood op zijn kaken voor je kopen, omdat hij zo'n onnadenkende boer is geweest. En zou hij zeker geen sms-je sturen op Valentijnsdag, omdat hij weet dat jouw mooie, warme, liefdevolle hart nog nauwelijks genezen is van het mes wat hij er in Parijs heeft ingestoken en daarna drie keer heeft rondgedraaid. Nogmaals : hug: . Love sucks sometimes...
Lil, niet te druk maken over die maandag-in-de-zes-weken. Niet iedereen is er, geeft niets, en er is vast wel iemand die notulen/aantekeningen voor je wil maken. Vermoed ik zomaar, hoor. Denk ik. Maar wie ben ik? Ook alleen maar een simpele aantekeningenmaakster...... Hé, das toevallig, die zocht je net!
Pim, AK klinkt mooi, en weet zeker dat Whop er iets geweldigs van maakt. Lief van jullie allebei!
Vanmiddag komen mijn schoonouders en schoonzus. Borrelen en hier eten. We vieren Vale-Tijn's dag. De dag van de verloren liefde. Dus halen we eten bij de afhaalwok, dat krijg je namelijk ala Bridget Jones in van die amerikaanse vierkante kartonnen doosjes, met eetstokjes. En dat eten we dan in stijl hangend op de bank. Vale-Tijn's dag. Triest maar in liefdevol gezelschap.
Vakantieplannen zijn redelijk concreet, wil graag een tweeweekse vakantie in Frankrijk boeken, maar ben de link van de site kwijt. Bloehoes?????
Mops heeft een jengel- ende zeurdag. Heb haar al drie keer op Marktplaats willen zetten. Het is dat ik geen geschikte foto van haar kan vinden!
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 14 februari 2008 om 12:08
Lieve lieve Mims, wat een mooi idee en goed dat jij & schoonfam de tijd nemen om (weer...) in de pijn van Vale Tijn's dag te duiken, tesaam. En meteen mooi dat ze een deel van het gepiep van je dochter kunnen helpen absorberen... Kus voor jullie allebei!
En je bent een engel dat je me geruststelt over die maandagen, ik heb er echt even hartkloppingen van. Ik heb voor vorige reis een maandag uit moeten besteden, dat heeft me zo'n beetje anderhalve dag gekost voordat ik het rond had, iedereen miste uiteindelijk alle zwemlessen en mijn moeder werd half overwerkt, want het ís bijna niet over te nemen, die dag. Aan de andere kant zal ik toch wel proberen om er af en toe bij te zijn, want lijkt me wel handig, ook voor de integratie en zo... Nog even op broeden.
Wb VL zitten Mims en ik nogal op 1 lijn, geloof ik (zie ook mijn posting in Kasteel, of had je die al gezien Mims?). Bloes, je verdient veel en veel beter (en dat komt ook, zal je zien).
Nu lunch, heb zowaar trek!
En je bent een engel dat je me geruststelt over die maandagen, ik heb er echt even hartkloppingen van. Ik heb voor vorige reis een maandag uit moeten besteden, dat heeft me zo'n beetje anderhalve dag gekost voordat ik het rond had, iedereen miste uiteindelijk alle zwemlessen en mijn moeder werd half overwerkt, want het ís bijna niet over te nemen, die dag. Aan de andere kant zal ik toch wel proberen om er af en toe bij te zijn, want lijkt me wel handig, ook voor de integratie en zo... Nog even op broeden.
Wb VL zitten Mims en ik nogal op 1 lijn, geloof ik (zie ook mijn posting in Kasteel, of had je die al gezien Mims?). Bloes, je verdient veel en veel beter (en dat komt ook, zal je zien).
Nu lunch, heb zowaar trek!
donderdag 14 februari 2008 om 12:20
Inmiddels wel, Lil..en ik ben het met je eensch. Wijze vrouw ben je toch, hihi...
Oh, en voor wat betreft die maandagen; Baas neemt ook af en toe haar kinderen mee, Mops is vaste gast tijdens die maandagen (want ik heb dan ook geen oppas) en tijdens vakanties verdubbeld de bezetting qua personen, maar daalt de gemiddelde leeftijd met drie kwart...Meenemen is dus niet raar, en mogelijk een optie voor die incidentele keer?
Mmmm, gisteren heb ik haastig een cadeautje uit mijn verstopte cadeautjesmand gehaald. Cadeautjesmand echter niet opgeruimd. En heb nu een jubelende Mops omdat ze alle cadeautjes heeft gevonden die ik de afgelopen jaren voor haar bij elkaar gespaard heb, voor de komende jaren/maanden/bijzonderheden. Zucht. Ach, beter een jubelende Mops dan een jengelende Mops....
Oh, en voor wat betreft die maandagen; Baas neemt ook af en toe haar kinderen mee, Mops is vaste gast tijdens die maandagen (want ik heb dan ook geen oppas) en tijdens vakanties verdubbeld de bezetting qua personen, maar daalt de gemiddelde leeftijd met drie kwart...Meenemen is dus niet raar, en mogelijk een optie voor die incidentele keer?
Mmmm, gisteren heb ik haastig een cadeautje uit mijn verstopte cadeautjesmand gehaald. Cadeautjesmand echter niet opgeruimd. En heb nu een jubelende Mops omdat ze alle cadeautjes heeft gevonden die ik de afgelopen jaren voor haar bij elkaar gespaard heb, voor de komende jaren/maanden/bijzonderheden. Zucht. Ach, beter een jubelende Mops dan een jengelende Mops....
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 14 februari 2008 om 13:21
Sluit me aan bij Lil en Mims voor wat betreft VL, Bloes. Desalniettemin kan ik me levendig voorstellen wat zo'n SMS'je met je doet. Driewerf bah - dit is niet makkelijk
En ook een voor Bam, want zo'n kaart gaat ook niet bepaald in je kouwe kleren zitten, natuurlijk. Prachtig en aangrijpend tegelijkertijd.
Ben al heel de week weer retedruk en ik heb geen idee waarmee precies. Loop van hot naar her, maar gelukkig hebben we dinsdag het geplande uitje naar de bios en naar Amsterdam lekker doorgang kunnen laten vinden. Heerlijk, om weer even met Man naar de film te gaan en te kunnen slenteren zonder om de minuut gejengel te horen. Heb direct mijn slag geslagen in de Lushwinkel in de Kalverstraat en werd er helemaal gelukkig van. Geef 't kind een paar zeepjes en ze is blij
Meave, veel plezier in het buitenlandsche. Wat gaat u doen daar? Vooral chillen en genieten, hoop ik?
En ook een voor Bam, want zo'n kaart gaat ook niet bepaald in je kouwe kleren zitten, natuurlijk. Prachtig en aangrijpend tegelijkertijd.
Ben al heel de week weer retedruk en ik heb geen idee waarmee precies. Loop van hot naar her, maar gelukkig hebben we dinsdag het geplande uitje naar de bios en naar Amsterdam lekker doorgang kunnen laten vinden. Heerlijk, om weer even met Man naar de film te gaan en te kunnen slenteren zonder om de minuut gejengel te horen. Heb direct mijn slag geslagen in de Lushwinkel in de Kalverstraat en werd er helemaal gelukkig van. Geef 't kind een paar zeepjes en ze is blij
Meave, veel plezier in het buitenlandsche. Wat gaat u doen daar? Vooral chillen en genieten, hoop ik?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
donderdag 14 februari 2008 om 14:33
donderdag 14 februari 2008 om 14:41
Oh, was een beetje late reactie op de brievenbuspost van Mims.
En ik zie mezelf ook al zitten met die twee kruimeltjes op schoot. Vlak Toet niet uit trouwens.
Alex heeft al Valentijnsdag gehad, lees ik. Klinkt goehoed! En alsof je het vaker moet doen.
Meave weer veel plezier (aan de overkant van de plas?)! Wanneer is je studie eigenlijk klaar? Komt over als beetje te zwaar en saai.
En ik zie mezelf ook al zitten met die twee kruimeltjes op schoot. Vlak Toet niet uit trouwens.
Alex heeft al Valentijnsdag gehad, lees ik. Klinkt goehoed! En alsof je het vaker moet doen.
Meave weer veel plezier (aan de overkant van de plas?)! Wanneer is je studie eigenlijk klaar? Komt over als beetje te zwaar en saai.
donderdag 14 februari 2008 om 15:24
quote:Bloesem schreef op 14 februari 2008 @ 14:33:
voor Vale-tijns-dag.
Ik wist dat ik iets vergeten had
Mims, ik vind het een prachtig idee en ik vind het zo fijn voor jullie allemaal dat jullie dit ten uitvoer brengen. Ik hoop dat er veel, heel veel mooie herinneringen naar boven zullen komen vanavond.
voor Vale-Tijn
voor Vale-tijns-dag.
Ik wist dat ik iets vergeten had
Mims, ik vind het een prachtig idee en ik vind het zo fijn voor jullie allemaal dat jullie dit ten uitvoer brengen. Ik hoop dat er veel, heel veel mooie herinneringen naar boven zullen komen vanavond.
voor Vale-Tijn
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
donderdag 14 februari 2008 om 16:48
Mims heeft voor de Mevrouwen Bloes kadootjes opgestuurd! Oudste heeft ze al uitgepakt: er zat een steen in met verf om deze te beschilderen. Ze heeft er al een mooi grafmonument van geschilderd voor haar woestijnratje en het geboortekaartje van Leentje gebruikt als voorbeeld.
Het knutselwerk van Mops werd weer onvangen met een hoop vertederd ge-ohhhhhhhh. En de kaart met een trotse glunder.
Je bent een ontzettend lieve schat, Mims en ook erg belangrijk voor ons.
Het knutselwerk van Mops werd weer onvangen met een hoop vertederd ge-ohhhhhhhh. En de kaart met een trotse glunder.
Je bent een ontzettend lieve schat, Mims en ook erg belangrijk voor ons.
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 14-02-2008 16:58
Reden: verduidelijkend
Reden: verduidelijkend
% gewijzigd
donderdag 14 februari 2008 om 17:24
Zo. Weer een dag hard gewerkt. Moest twee dagen naar een verpleeghuis. Met als eye-opener dat daar dus niet alleen bejaardenslashouderen wonen die verzorging ende verpleging nodig hebben. Maar ook mensen met MS bijvoorbeeld. Van onze leeftijd! Dat is wel schrikken zeg, en zet je met beide benen op de grond. Wat zij dan weer niet kunnen doen.... 
Lieve Mims, hoop dat het niet een al te verdrietige avond voor je wordt. En dat mijn kaartje op tijd was Erg gelachen om cadeaumandverhaal trouwens. Grinnik, die Mops!
Ik keek nog hoopvol naar mijn deurmat, maar geen kaart voor mij.... Wel de rekening van het riooldrama. Ik zweer je, ze wisten precies wat ik op mijn spaarrekening had staan; die is nu leeggeplunderd op een euro of vier na. Ik overweeg het bijna die laatste euro's als fooi er bij te storten onder het mom van Wel heel knap dat jouw rekening precies mijn spaarsaldo is!
(en eigenlijk niet eens, want ik sta zo rood dat ik eigenlijk minder spaargeld heb dan het lijkt, maar goed, nu sta ik gewoon alleen nog maar rood ).
Lang leve Madokus trouwens. Dat is goed nieuws voor de hele Madofamilie!
Lekker Alex, even samen met man op stap. Over dik een week gaan Lief en ik een nachtje weg. Dan in ik mijn gewonnen hotel+diner+overnachting in in VeranoTown!
En wat gaat Meave eigenlijk doen? Zo maar op de nipper afmelden, ik wist van niks! Kan toch niet!
Lieve Mims, hoop dat het niet een al te verdrietige avond voor je wordt. En dat mijn kaartje op tijd was Erg gelachen om cadeaumandverhaal trouwens. Grinnik, die Mops!
Ik keek nog hoopvol naar mijn deurmat, maar geen kaart voor mij.... Wel de rekening van het riooldrama. Ik zweer je, ze wisten precies wat ik op mijn spaarrekening had staan; die is nu leeggeplunderd op een euro of vier na. Ik overweeg het bijna die laatste euro's als fooi er bij te storten onder het mom van Wel heel knap dat jouw rekening precies mijn spaarsaldo is!
(en eigenlijk niet eens, want ik sta zo rood dat ik eigenlijk minder spaargeld heb dan het lijkt, maar goed, nu sta ik gewoon alleen nog maar rood ).
Lang leve Madokus trouwens. Dat is goed nieuws voor de hele Madofamilie!
Lekker Alex, even samen met man op stap. Over dik een week gaan Lief en ik een nachtje weg. Dan in ik mijn gewonnen hotel+diner+overnachting in in VeranoTown!
En wat gaat Meave eigenlijk doen? Zo maar op de nipper afmelden, ik wist van niks! Kan toch niet!
donderdag 14 februari 2008 om 18:22
Ik ben voor Valentijn eens ongegeneerd compleet en volledig uit mijn plaat en mijn pan gegaan.
He-le-maal los gegaan en doorgeschoten.
De pms die bleef hangen eruit gevloekt en gescholden.
De eenzaamheid met decibel 23490 eruitgegooid.
Al martelend de geluidsbarriere doorbroken.
Ik heb gekwetst, gekleineerd en er woordelijk een hart uitgerukt.
En net zolang doorgegaan tot de andere kant niet meer wist offie nu moest huilen of janken.
Zo.
Ik denk dat ik voor de romantische verandering maar eens vanavond...
mezélf vinger.
He-le-maal los gegaan en doorgeschoten.
De pms die bleef hangen eruit gevloekt en gescholden.
De eenzaamheid met decibel 23490 eruitgegooid.
Al martelend de geluidsbarriere doorbroken.
Ik heb gekwetst, gekleineerd en er woordelijk een hart uitgerukt.
En net zolang doorgegaan tot de andere kant niet meer wist offie nu moest huilen of janken.
Zo.
Ik denk dat ik voor de romantische verandering maar eens vanavond...
mezélf vinger.
donderdag 14 februari 2008 om 19:23
Uiteindelijk weet je zelf toch hoe dat het lekkerst moet. Toch?
(echt, ik zou niet weten hoe ik dat bij een ander zou moeten doen.... heulen, kijk, dat kan ik best wel, geloof ik dan toch, maar iemand anders vingeren? Geen idee).
Maar goed, op zo'n verhaal zit natuurlijk verder niemand te wachten.
Emh
Iemand koffie dan maar? Met als toetje diverse bonbons erbij? Ik heb het lijnen namelijk toch opgegeven....
Lil, heeft Lief de Gooische Vrouwen door de juiste brievenbus gegooid????
(echt, ik zou niet weten hoe ik dat bij een ander zou moeten doen.... heulen, kijk, dat kan ik best wel, geloof ik dan toch, maar iemand anders vingeren? Geen idee).
Maar goed, op zo'n verhaal zit natuurlijk verder niemand te wachten.
Emh
Iemand koffie dan maar? Met als toetje diverse bonbons erbij? Ik heb het lijnen namelijk toch opgegeven....
Lil, heeft Lief de Gooische Vrouwen door de juiste brievenbus gegooid????
donderdag 14 februari 2008 om 19:52
lijkt me ook lastig inderdaad, iemand vingeren. Maar ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen!
Wauw mims, vale-Tijn`s dagen, heel veel mooie gedachtene en herinneringen gewenst voor vanavond. Ik vind het ene geweldig plan!
Wat klinkt het toch leuk die baan van jullie,ik zie het helemaal voor me: zo`n vergadering en dan allemaal grut eromheen? Toet, kan me voorstellen dat dat confronterend is, ik zie natuurlijk veel jongen mensen die naar ene verpleegkhuis gaan, maar als je dat nkiet verwacht kan ik me voorstellenb dat je even schrikt.
Bambi, wat een kedoenk moment inderdaad: die Yentl toch. Heftig hoor.
Hier geen kaarten op de mat (ook geen rekening die mijn spaargeld plundert trouwens), wel 2 doosjes zelfgebakken koekjes (van de bso) van beide kinderen (even voor de duidelijkheid: slechts 1 van de koekjes was voor mij), een prachtige brief (vor de lievste mama van de weereld, ik vin jou heeeel lief. )en een knutseltje ruimschoots voorzien van hartjes. Mooi allemaal.
Pim, lekker een weekend weg, wel een moeilijke hekkensluiter om bij je vrienden op bezoek te gaan,. Maar wa fijn dat jullie erheen gaan en dat ze je graag willen zien. Ik vind het een prachtig kado wat je hebt verzonnen.
Lil, na je verhaal over de dramatische maandag vroeg ik me af of je al nieuwe oppas hebt en hoe je het nu doet?
Wauw mims, vale-Tijn`s dagen, heel veel mooie gedachtene en herinneringen gewenst voor vanavond. Ik vind het ene geweldig plan!
Wat klinkt het toch leuk die baan van jullie,ik zie het helemaal voor me: zo`n vergadering en dan allemaal grut eromheen? Toet, kan me voorstellen dat dat confronterend is, ik zie natuurlijk veel jongen mensen die naar ene verpleegkhuis gaan, maar als je dat nkiet verwacht kan ik me voorstellenb dat je even schrikt.
Bambi, wat een kedoenk moment inderdaad: die Yentl toch. Heftig hoor.
Hier geen kaarten op de mat (ook geen rekening die mijn spaargeld plundert trouwens), wel 2 doosjes zelfgebakken koekjes (van de bso) van beide kinderen (even voor de duidelijkheid: slechts 1 van de koekjes was voor mij), een prachtige brief (vor de lievste mama van de weereld, ik vin jou heeeel lief. )en een knutseltje ruimschoots voorzien van hartjes. Mooi allemaal.
Pim, lekker een weekend weg, wel een moeilijke hekkensluiter om bij je vrienden op bezoek te gaan,. Maar wa fijn dat jullie erheen gaan en dat ze je graag willen zien. Ik vind het een prachtig kado wat je hebt verzonnen.
Lil, na je verhaal over de dramatische maandag vroeg ik me af of je al nieuwe oppas hebt en hoe je het nu doet?
donderdag 14 februari 2008 om 21:48
Nou, liever niet Kjong, Rooooobert ten Brink. Gaffer. Je kan 'r wel een mannetje voor laten komen. Of een busje, een busje, een busje vol met Póooooooooluh!
Maar ik zie aan je neusje dat je waanzinnig toe bent aan een paar sterke borrels en een hele goede beurt. Kan ik je niet aan helpen, ben ik bang.
Alhoewel. Ik ben morgenavond weg, Bambi-man is thuis?
Ben ook niet actief, zit al sinds 2 uur een beetje volstrekt nutteloos te surfen.
Pompel gewoon een schop geven, Pimpje van me.
Maar ik zie aan je neusje dat je waanzinnig toe bent aan een paar sterke borrels en een hele goede beurt. Kan ik je niet aan helpen, ben ik bang.
Alhoewel. Ik ben morgenavond weg, Bambi-man is thuis?
Ben ook niet actief, zit al sinds 2 uur een beetje volstrekt nutteloos te surfen.
Pompel gewoon een schop geven, Pimpje van me.
donderdag 14 februari 2008 om 23:58
Jamaar Pompel was voetballuh en daarna natuurlijk bier drinken, maar nu is hij terug en nu zijn we aan het inpakken. (Althans er vormt zich hier een berg spullen in de woonkamer, dat bagage moet gaan voorstellen)
Maar nu wil Leentje drinken (grillig... grillig...) dussss...
Enneh... nou ben ik er makkelijk enzo en vertrouw ik Pompel in alles enzo.. maar ik heb toch wel erg graag de hand in de kleren van de kinderen (en ik doe géén bloossmiley, want ik ben schaamteloos) dat is een van de weinige dingen waarvan ik vind dat ik het beter doe dan hij: kinderen leuk & praktisch kleden.
Maar nu wil Leentje drinken (grillig... grillig...) dussss...
Enneh... nou ben ik er makkelijk enzo en vertrouw ik Pompel in alles enzo.. maar ik heb toch wel erg graag de hand in de kleren van de kinderen (en ik doe géén bloossmiley, want ik ben schaamteloos) dat is een van de weinige dingen waarvan ik vind dat ik het beter doe dan hij: kinderen leuk & praktisch kleden.