Dit is mijn lijf
woensdag 2 november 2011 om 22:25
quote:Summerdance schreef op 02 november 2011 @ 22:22:
Nee hoor Zon, daar kan je gewoon heen.
Kijk alleen wel even in je aanvullende verzekering of ze de mondhygieniste vergoeden
Een vrijgevestigde mondhygieniste declareert T-codes, en die zitten niet altijd in de aanvullende verzekering
Een mondhygieniste die binnen een tandartspraktijk werkt kan ook M-codes declareren, en die worden vrijwel altijd vergoed uit de aanvullende verzekering.Ik ga het even uitzoeken, thanks!
Nee hoor Zon, daar kan je gewoon heen.
Kijk alleen wel even in je aanvullende verzekering of ze de mondhygieniste vergoeden
Een vrijgevestigde mondhygieniste declareert T-codes, en die zitten niet altijd in de aanvullende verzekering
Een mondhygieniste die binnen een tandartspraktijk werkt kan ook M-codes declareren, en die worden vrijwel altijd vergoed uit de aanvullende verzekering.Ik ga het even uitzoeken, thanks!
woensdag 2 november 2011 om 22:29
quote:S0LEIL schreef op 02 november 2011 @ 22:28:
Dat die huisarts aan die voeten komt met blote handen!
Ik zag het, ik zag het, ik zag het....en ik moest een beetje kokhalzen!
Nu snel naar Obese, want die heb ik ook nog niet gezien...
*eerst even een peer eten*
Dat die huisarts aan die voeten komt met blote handen!
Ik zag het, ik zag het, ik zag het....en ik moest een beetje kokhalzen!
Nu snel naar Obese, want die heb ik ook nog niet gezien...
*eerst even een peer eten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 2 november 2011 om 22:33
Die vent met die tenen en die vent met die tanden, waren toch twee verschillende mensen, of niet?
Het is in ieder geval een type wat ik ontzettend onaantrekkelijk vind. En van dat soort zitten er veel op relatiesites. Wellicht heel betrouwbaar, maar dat zal wel liggen aan het feit dat, áls ze iemand hebben, die vrouw nooit zullen laten schieten. Yek.
Het is in ieder geval een type wat ik ontzettend onaantrekkelijk vind. En van dat soort zitten er veel op relatiesites. Wellicht heel betrouwbaar, maar dat zal wel liggen aan het feit dat, áls ze iemand hebben, die vrouw nooit zullen laten schieten. Yek.
woensdag 2 november 2011 om 22:37
Ik snap echt werkelijk niet dat je je schimmelnagels zo ver kunt laten komen, echt bah! Daar haal je toch wat voor bij de apotheek en als dat niet werkt ga je toch naar je huisarts. Stel je voor dat je in dezelfde douche moet douchen als hem, jakkie.
Over dat laseren. Dat wordt toch gewoon door de verzekering vergoed als het in je gezicht is? Ik ken iig mensen die dat voor een groot gedeelte terugkregen via de huisarts.
Over dat laseren. Dat wordt toch gewoon door de verzekering vergoed als het in je gezicht is? Ik ken iig mensen die dat voor een groot gedeelte terugkregen via de huisarts.
donderdag 3 november 2011 om 14:05
quote:enter schreef op 03 november 2011 @ 14:00:
[...]
een masker?
Ja inderdaad, een másker ja! Zoals nu weer, eentje met een wit gezicht met rode lippenstift (die scheef zit) en een zwarte pruik. En vorige week een halloweenmasker! Zo herken ik je steeds niet hoor, is allemaal héél verwarrend voor me.
Ik ga er hulp voor zoeken, dit wordt me te ingewikkeld...
[...]
een masker?
Ja inderdaad, een másker ja! Zoals nu weer, eentje met een wit gezicht met rode lippenstift (die scheef zit) en een zwarte pruik. En vorige week een halloweenmasker! Zo herken ik je steeds niet hoor, is allemaal héél verwarrend voor me.
Ik ga er hulp voor zoeken, dit wordt me te ingewikkeld...
donderdag 3 november 2011 om 14:16
quote:molly74 schreef op 03 november 2011 @ 14:05:
[...]
Ik ga er hulp voor zoeken, dit wordt me te ingewikkeld... heb er 48 uur op geoefend!!!
[...]
Ik ga er hulp voor zoeken, dit wordt me te ingewikkeld... heb er 48 uur op geoefend!!!