Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat lief! Jinny. En knap dat hij al kan lezen. T snapt het letterplakken nog niet hoor, die kent wel bijna alle letters maar om daar dan een woord van te vormen... Vind ik wel grappig. sok= s o k =??? en dan zegt hij pop ofzo haha. Nou ja komt vanzelf.

Vindt Oudste het leuk op school?

Compu ik zou het volgens mij ook zo vroeg mogelijk laten doen ivm heling en herinnering

Amalia, jij bent er maar druk met het sporten van de jongens. Hoeveel sporten doen ze nu?

Verder weinig nieuws, T moest wennen aan de nieuwe juffen en heeft een nieuwe Marktplaats fiets en L heeft een groeispurt en past dus al niet meer in zijn nieuwe winter laarzen.
ENKA balen van die laarzen!!! Bewaren Voor jongste of verkopen?

Oudste doet judo voetbal en zwemmen (beetje teveel maar voetbal is geen trainen alleen wedstrijd dus dat scheelt) en jongste doet hockey. Ik wacht nog met zwemmen bij hem, hij is zo ielig. Heeft de kracht nog niet. En L heeft bijna B dus dan is dat ook even klaar. Mag ie door voor C als middelste voor À gaat.

En aatje doet niets hoor

Piraten boekjes Jin???
Waar is iedereen toch?

Amalia, wat een sportkind is L zeg! En de laarsjes waren dus al voor jongste dus nu na 3 keer dragen... nou ja gevalletje jammer.

T zijn legotrein is binnen, haha we hadden hem dus via MP besteld, dus best spannend, niet echt bij een winkel maar het is gelukkig de originele gesealde doos. Dus wij zijn klaar voor zijn verjaardag. Ik ben nu al benieuwd naar zijn reactie, hij wil hem echt al 2 jaar en is ook al heel lang aan het sparen.
Wat zal hij blij zijn Enka! Heerlijk vooruitzicht, je kind zo blij kunnen maken.

Jinny, wat knap dat T al echt leest! Maar eh piratenroman?? Vaag. Maar beter dan doktersroman.

Compu, wat goed van CG (en jou)! Moeilijke beslissingen hoor. Hoe jonger hoe minder ervan blijft hangen wellicht. Maar hoe ouder hoe beter te behappen en begrijpen voor haar?

Zo, mijn Verschrikkelijke Deadline ligt achter me, ei is gelegd maandag. Dinsdag, gisteren en vandaag ook nog erg druk maar morgen neem ik een dagje vrij. Denk dat ik naar de sauna ga, even helemaal ontstressen... En 's avonds lekker hapje eten met jullie natuurlijk. Eens even kijken of ik kan vinden wat & waar we hebben afgesproken (smsje naar Star dus ).
Niets mis met een doktersroman Hel

Oh voor jongste Enka, hmm balen.

Ieks volgens mij heb ik een soort migraine. Al een paar dagen druk achter m'n ogen en hoofdpijn. Paracetamol helpt wel maar kort. Deze keer geen lichtflitsjes, wel spanning vanuit m'n nek. Herkenbaar Star? Vlgnd week pas plek bij de manueel therapeut Kan hij even lekker aan m'n nek trekken
quote:Jinny schreef op 01 november 2011 @ 19:52:

Waar is de tijd van aap, noot, Mies en boom, roos, vis gebleven ? Mijn oudste moet gewoon het woord piraten-roman lezen op school .Daar breek ik zelfs mijn bek over
quote:enka schreef op 03 november 2011 @ 12:05:

Waar is iedereen toch?

Amalia, wat een sportkind is L zeg! En de laarsjes waren dus al voor jongste dus nu na 3 keer dragen... nou ja gevalletje jammer.

T zijn legotrein is binnen, haha we hadden hem dus via MP besteld, dus best spannend, niet echt bij een winkel maar het is gelukkig de originele gesealde doos. Dus wij zijn klaar voor zijn verjaardag. Ik ben nu al benieuwd naar zijn reactie, hij wil hem echt al 2 jaar en is ook al heel lang aan het sparen.

Hierrrrr

Gaaf hoor zo,n trein. Als hij hem al zolang wil hebben, dan heeft hij hem wel verdiend.

Goed ook dat je al klaar bent, mooi op tijd ook.

Oe zonde van de laarsjes, kan je ze niet door verkopen op mp?
Hel We hebben zaterdag pas afgesproken, niet dat je een dag tevroeg komt

Goed dat je de deadline hebt gehaald, dan heb je een saunadagje wel verdiend.
Nope niet herkenbaar Amaal. Migraine komt bij mij echt in aanvallen, duurt gelukkig geen dagen. Nek weer compleet vast dus?
quote:bambino schreef op 03 november 2011 @ 20:01:

Hel We hebben zaterdag pas afgesproken, niet dat je een dag tevroeg komt

Ik kwam er gelukkig net achter!
Nou niet echt vast in de knoop ofzo. Bah.

Veel plezier vanavond dames!!!!!
Joehoeee, Mijn apie mag 19 november afzwemmen
Wat knap Bam!!!

Mijn oudste apie heeft net zijn tweede zwemdiploma gehaald .
wowwwww dat is ook knap, gefeliciteerd. is het bij jullie ook A, B,C ?
voor oudste
Nee, hij heeft Brons . Het is hier anders dan bij jullie, maar feit is dat hij kan zwemmen . Hij moet bijv, 200m zwemmen, twee meter diep duiken, van 1 meter hoogte springen (maar van rugzwemmen hebben ze hier nog nooit gehoord geloof ik) en last but not least: kennis van zwemregels (jullie mogen lachen hoor, ik heb het ook niet uitgevonden).
Star, van harte met jullie 10-jarig bestaan .
hahaha idd heel anders dan hier. Ik vind dat ze veel moeten kunnen, pfff hier moeten ze al rugcrawl en borstcrawl kunnen..waar dat nou goed voor is....

Grappig wel dat het overal weer anders is.
Joepte knap!! Grappig, L roept altijd dat hij met zwemmen voor goud gaat dus als hij de olympische spelen niet haalt moeten we in Jinnyland gaan wonen?

À of B BAM? Fijn hoor!! Zou zo blij zijn wanneer ze hier alle drie klaar zijn. Duurt nog 5 jaar ha ha voordat aatje ook klaar is. Maar dan heb je eindelijk weer eens vakantie . Ik doe A B en C trouwens, in ieder geval bij oudste. Hij vindt het heel leuk, zwemmen
Amalia, jaaaaaaaaah dan moet je hier gaan wonen! Maar zilver en goud mogen geloof ik pas na een bepaalde leeftijd.

Bam, rug- en borstcrawl klinkt zwaar ja! Knap dat hij J. al kan.

Net naar de speeltuin geweest met vriendin van jongste, was echt heerlijk zonnig warm herfstweer.
Hier ook zulk weer Jin, genieten hè?
quote:Jinny schreef op 05 november 2011 @ 12:55:

Star, van harte met jullie 10-jarig bestaan .

Daaaaaank

We gaan zo uit eten en daarna misschien nog film/kroeg, koters onder de pannen bij opa en oma
Leuk Star! Misschien mag Starman wel romantisch mee naar het etentje vanavond van Good Luck . Leuke verrassing van hem! Blijven de dames daar ook slapen?

Amalia, was heerlijk in de speeltuin vanmiddag.
Nee Eetje hebben we opgehaald (is ook ziek geweest van de week en nog steeds niet in haar hum, dus niet zo lekker voor het eerst logeren dan ).

Lekker gegeten meisjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven