Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@Pilous, ja, ik weet hoe moeilijk is. Niet zoveel, maar wel flink aantal kilo's.
zo ze is goed bezig hoor veel kilos kwijt zo te zien
Is dit Igor zijn zwoele blik??
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 20:50:

Nou Pilous, ze heeft het er zelf aange(vr)geten en krijgt nu een superkans en loopt dat alleen maar af te zeiken.Da s toch niet zo gek? Ze vertelde toch hoe ze zich altijd heeft volgepropt om haar gevoelend maar niet te hoeven voelen? Als je er vanuit gaat dat ze verslaafd is aan eten, kun je voorzien dat het niet alleen inhoudt dat je 'alleen maar' even een knop hoeft om te zetten en deze kans te grijpen. Van een heroineverslaafde verwacht je dat ook niet.
Die vrouw heeft volgens mij een verleden waar je U tegen zegt. Dat moet ook aangepakt worden. Het is niet alleen het lijf dat moet meewerken, maar ook je hoofd.
quote:Kakelvers schreef op 06 november 2011 @ 20:53:

Misschien is voor haar een magband/verkleining wel een betere optie, dan kan ze niet te veel eten hoewel je je af kunt vragen of ze dan de kracht heeft om de juiste dingen te eten en geen gebakje neemt ipv avondeten. Ik denk niet dat een operatie makkelijker is, in tegendeel zelfs, maar ik krijg wel de indruk dat Elly de knop zelf niet goed om kan zetten.Voordeel van een maagverkleining is dat het redelijk vanzelf gaat, alleen moet je na een jaar of 2 dus wel heel goed opletten.
Ze is anders de enige die zo zeikt van alle kandidaten. Ik vind haar een dramaqueen.
quote:duvelke15 schreef op 06 november 2011 @ 20:55:

Die vrouw heeft volgens mij een verleden waar je U tegen zegt. Dat moet ook aangepakt worden. Het is niet alleen het lijf dat moet meewerken, maar ook je hoofd.pcies
ik vind der ook de minst leuke kandidaat.

en Danny vond ik de eukste kandidaat.

geloof idd wel dat het heel moeilijk is. ik bedoel een paar kilo afvallen vind ik al zo lastig en dan klaag ik al alles bij elkaar *schaam*

en die kilo's zijn natuurlijk geleidelijk erbij gekomen. je verlegt je eigen grens steeds (in negatieve zin)
Zo goeie kont heeft radmillo houd wel van mannen met een stevige bilpartij
Ik heb Danny niet gezien... Toch maar eens terug kijken
Ze heeft wel zelfkennis
Ze doet dit niet alleen, ze is omgeven door mede-dikkerts, die soms nog zelfs zwaarder zijn dan zijzelf.

Wat dankbaarheid voor de kans die je gegeven is zou niet misstaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ze geeft iig wel zelf toe dat ze een aansteller is.
Wat een rotsmoesjes. Als ik een andere kandidaat was zou ik me echt doodirriteren
o zeiken is haar middle name ze zegt t zelf
Ze zegt voor het eerst dat ze een aansteller en lui is. Dat is dan wel weer zelfkennis.
Ze is gewoon wanhopig... dat zie je aan alle kanten.
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 20:53:

[...]

Ik ga mee!Ik kan t alleen niet maar des te leuker, keertje in dec in Leiden, 5 meihal, of zit t daar niet meer?
Ik gun haar deze kans eigenlijk echt niet
Oh aangekomen en nog 6 kilo in een week, wow dat is veel.

Ben benieuwd.
Waar is de taart?
Ik ben ook een aansteller en lui, wellicht dat ik de reacties hier daardoor niet zo leuk vind
Ben benieuwd...
Wat ziet ze er al beter uit!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven