Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
Heerlijk toch?

Ik ga nu een olijfje nemen, bedankt voor de tip
Ben gek op feta kaas; gaat helemaal goed komen!
quote:ronniemitchel schreef op 05 november 2011 @ 18:14:

[...]

Lukt niet om me daar aan te melden Oh ik zal het even melden aldaar...belt u ons niet..wij bellen u
Voor jullie!
Hoe is het met iedereen? Zijn jullie het weekend een beetje door gekomen?

knuffel...
Mwoah. Helaas kan ik hier niet alles neerplempen maar god, wat zou ik dat graag willen....Wat een achtbaan, niet te geloven. Ik merk wel dat ik iedere dag idd een beetje sterker wordt. Het gaat met vallen en opstaan en idd soms een flinke stap terug maar de goede momenten gaan nu toch overheersen. Maarja, ik sta natuurlijk nog maar aan het begin van het hele traject dus de achtbaan gaat nog wel even door....

Dikke kus voor jullie allemaal!
@All, Weekend ging wel goed eigenlijk, wel gezellig gehad met kids, was prima verder. Man heel even gezien toen ik weer thuis kwam en hij wegging. Had er niet zo heel veel moeite mee dat hij weer ging, viel me mee.

En jouw zondag nog goed verlopen? Gaat het inmiddels een piepklein stukje beter of nog helemaal niet?

@Tascha, klinkt alsof je inderdaad sterker wordt. Ik denk dat we die stappen terug voorlopig nog wel even houden helaas. Maar als we over het algemeen genomen maar vooruit gaan...

Hier weer even gevalletje twijfel. Heb even wat peper in mijn bevallige bips nodig denk ik...

Man is hier morgenmiddag en morgenavond met kids omdat ik 's avonds wat heb, maar hij stelde wel voor dat ik hier gewoon zou komen eten met hem en de kids. En ik weet dat ik dat niet moet doen, maar kost me zo'n moeite om nee te zeggen. Ik zou het hem nog laten weten per sms, maar stel dat sms-je steeds maar uit... Maar ik kan het beter niet doen, toch? Ik weet het antwoord al hoor, pfff.... Dit weekend verjaardag jongste met man erbij. Zie er nu al tegenop... (en dan vooral het moment dat hij weer weggaat denk ik). Maar ik ga geen emoties tonen waar hij bij is, blijf koel, aardig en afstandelijk zoals ik de peut beloofd heb (zal best moeite kosten....)
Hova, aan de ene kant is mee eten geen goed idee, maar misschien vanwege de aankomende verjaardag toch wel. Dan ben je daarvoor tenminste in 'besloten' sfeer een keer wat langer bij elkaar geweest, snap je?
@Redhair, je hebt misschien gelijk, dat hadden wij ook al bedacht, maar daarvoor (en om gewoon even wat dingetjes door te spreken) hebben we woensdagavond al afgesproken met zijn tweetjes even wat te drinken ergens buitenshuis (om al teveel spanning te voorkomen). En elkaar drie keer zien deze week wordt wel een beetje veel, denk ik...
Als jullie woensdag al hebben afgesproken zou ik morgen inderdaad niet mee eten. Goed dat jullie op neutraal terrein afspreken!

Dus, sms hem dat je morgen niet mee eet. Niet meer uitstellen, je wist zelf al wat verstandig is. Ga morgen lekker bij je vriendin eten.
@Redhair, je hebt gelijk....

Nou, bij vriendin gaat niet lukken, wordt wat halen op het werk denk ik en daar maar blijven (en werk vijf minuten van huis af, dus is echt raar maar goed). Heb nl training op het werk 's avonds....
Hmm, is er niemand in de buurt waar je even bij kunt eten? Of blijven er ook andere collega's op het werk eten?
Alle vrienden en familie wonen eindje weg dus lukt niet. Denk niet dat er collega's blijven eten, maar maakt niet uit. Heb genoeg te doen op t werk, dus daar ligt het niet aan. Alleen raar idee dat man en kids op vijf minuten afstand zitten te eten en ik daar beter niet bij kan zijn...
Ga proberen te slapen...

Thanx voor het meedenken
Dat is inderdaad een raar idee. Succes morgen en hopelijk slaap je goed!
Hova; Peper, peper, peper!! heb je 'm nog eens smsje verstuurd? Moeilijk hé? je weet wat het beste voor je is maar god, wat is het verleidelijk allemaal... en dan ook nog die verjaardag..pfoe...hop dat je nu slaapt..in ieder geval: slaap lekker!

Tascha: was het zo moeilijk? Rare dingen gebeurt? Wel fijn dat je je sterker begint te voelen! vol houden meid!

Met mij? tja, denk wel dat de beslissing hem helemaal niet meer te zien goed is. Doet wel onvoorstelbaar veel pijn...de man waar ik tot kort geleden dag in dag uit mee samen leefde in ieder geval een half jaar en mogelijk langer niet meer zal zien

Heel simpel: ik mis hem! Maar weet ook dat het beter is en aan de ene kant brengt het ook een beetje rust... Ook hier door een telefoontje toch weer onrust..helaas ook weer wegens herkenbaarheid maar weer niet beschrijven... maar wel weer genoeg om de slaap weer niet te kunnen vatten...bah! Wat doen ze ons aan...
All, Tascha en Hova, even een ideetje voor jullie.

Ik heb met een aantal meiden een besloten groep op MSN.

Daar kunnen dan alleen de leden schrijven en lezen.

Heel handig want je kan daar dan wel alles neerzetten wat je hier niet kan. Tot in detail desnoods.

Kan gewoon met je hotmail of live emalladres.

Ik ben op een gegeven moment daar verder gaan schrijven omdat er toen ook werd meegelezen en doorgebriefd.
meiden...straks ga ik iets doen, waarvan ik never nooit niet gedacht had dat ik dat ooit in mijn leven zou gaan doen....ga officieel de scheiding aanvragen....weet dat het moet en dat dat het beste is...maar....heb het er toch behoorlijk moeilijk mee...
Allalone, heel veel sterkte met je grote stap meid.

Hova, zoiets is ook raar, voelt vreemd en is wennen, heel erg wennen. Maar hij kiest niet. Niet voor jullie en voor niks anders en daarom zit je nu in dit schuitje. Hij wordt hartelijk bedankt.
eleonora: thanks...
All, sterkte meid.
@all: sterkte vandaag, zet m op hè meid!

@hova: ik vind dat je het echt goed doet en veel sterkte met aankomende verjaardag

@aan alle andere: een hele dikke knuffel meiden!

Ik weet het, ik reageer niet vaak, maar zit vaak in de meeleesstand. Komt vooral denk ik omdat het net een andere situatie is, niet alleen, maar proberen om het vreemdgaan en liegen te overwinnen, maar dat is heel moeilijk.

Het is hier 1 stap vooruit, 2 stappen achteruit. Het respect is hier in huis ver te zoeken en dan bedoel ik het respect naar mij toe. Hoor regelmatig dingen over haar als hij over werk praat en daar zit ik niet op te wachten. Ook door onregelmatige werktijden is het lastig om hem weer te vertrouwen.

Denk wel eens had ik maar een andere beslissing genomen, was ik nu bijna een jaar verder. Voor hem is het, joh het is al bijna een jaar geleden, doe niet zo moeilijk. Voor mij is het pas een jaar geleden en hik erg tegen die datum aan...

Sorry voor het lange verhaal, maar moest even van me afschrijven...
Dilemma, ik kan me voorstellen dat het ook erg moeilijk is voor jou.

Heb indertijd ook altijd meegelezen en soms geschreven op het topic 'hoe verder na vreemdgaan partner' en de verhalen daar waren ook schreinend.

Zodanig dat ik dacht dat alleen verder gaan minder moeilijk is dan te proberen het vertrouwen weer te krijgen.

Helemaal als ik lees hoe verschillend jij en je partner erin staan,en dat jij je niet gerespecteerd voelt, dat je niet zo moeilijk moet doen....

Voor jou ook een dikke knuffel
@newwoman: thx! Heb idd ook gelezen op dat topic, ook op het topic van hova, alleen in de meeleesmodus, maar ook hier vind ik veel herkenning, dus af en toe reageer ik.

Vooral ook het stuk met vrienden herken ik zeker. Heb hier eigenlijk maar 1 vriendin die altijd uit haarzelf vraagt of ik het allemaal nog een beetje trek. Ook hier paar vrienden afgevallen en een paar voor terug gekregen. Idd leer je door zo'n situatie je vrienden kennen....
Even snel (want zit op werk) All dikke knuffel geven voor deze moeilijke stap!

Je kunt het, meis, hou vol!! Dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven