BB cream Garnier
dinsdag 15 november 2011 om 06:28
quote:salala schreef op 13 november 2011 @ 16:03:
Bedankt voor de linkjes Quinty! Graag gedaan!
En nee... Yfke komt op mij niet echt 'natuurlijk' over. Laat staan dat ze in de commercial alleen gebeebeet heeft. Komt vast nog wel wat visagie bij kijken.En de juiste belichting en nog wat foto-sjop hier en daar...
Bedankt voor de linkjes Quinty! Graag gedaan!
En nee... Yfke komt op mij niet echt 'natuurlijk' over. Laat staan dat ze in de commercial alleen gebeebeet heeft. Komt vast nog wel wat visagie bij kijken.En de juiste belichting en nog wat foto-sjop hier en daar...
woensdag 16 november 2011 om 19:48
quote:salala schreef op 15 november 2011 @ 21:25:
Laat maar weten wat je er van vindt!
Ten eerste zit er een heel sterk parfum in de creme en ten tweede is de kleur (light) totaal niets voor mij. Heel grijs in mijn gezicht. (zag er uit als een opgewarmd veenlijk... ).
Ik denk niet dat ik er nog een andere kleur van ga proberen, vind het effect van een foundation toch mooier.
Laat maar weten wat je er van vindt!
Ten eerste zit er een heel sterk parfum in de creme en ten tweede is de kleur (light) totaal niets voor mij. Heel grijs in mijn gezicht. (zag er uit als een opgewarmd veenlijk... ).
Ik denk niet dat ik er nog een andere kleur van ga proberen, vind het effect van een foundation toch mooier.
donderdag 17 november 2011 om 16:17
vrijdag 18 november 2011 om 12:35
Ik heb het een aantal dagen gebruikt na er zoveel over gehoord te hebben. Het is een goed ruikende, lichte creme. Deze balm is handig op dagen dat ik weinig hoef te camoufleren maar toch een mooie, frisse tint wil. Vergeleken met mijn Laura Mercier Tined Moisturizer is de dekking van BB Garnier een stuk minder. Voor het effect dat deze BB heeft gebruik ik liever een getinte dagcreme (LM of Liz Earle).
Ik ervan overtuigd dat er op de 'BB markt' er beter te krijgen is. Ik heb geen vette huid maar deze creme was na twee uur van mijn gezicht verdwenen. Mijn voorkeur gaat uit naar de originele Koreaanse BB cream . Dit voelt als een commercieel slap aftreksel van de echt werkende versies en valt, in mijn ogen, meer onder de getinte dag cremes.
+Mooie glans. Ik ben verslaafd aan 'radiance' producten.
- Weinig dekking
- Niet long lasting
- Sterk geparfumeerd
- Alcohol
Missha en Skin79 hebben fijne, betaalbare BB cremes!
Ik ervan overtuigd dat er op de 'BB markt' er beter te krijgen is. Ik heb geen vette huid maar deze creme was na twee uur van mijn gezicht verdwenen. Mijn voorkeur gaat uit naar de originele Koreaanse BB cream . Dit voelt als een commercieel slap aftreksel van de echt werkende versies en valt, in mijn ogen, meer onder de getinte dag cremes.
+Mooie glans. Ik ben verslaafd aan 'radiance' producten.
- Weinig dekking
- Niet long lasting
- Sterk geparfumeerd
- Alcohol
Missha en Skin79 hebben fijne, betaalbare BB cremes!
vrijdag 18 november 2011 om 12:50
Ik vin dat het redelijk goed blijft zitten.
Voordeel hiervan vind ik ook, dat de crème behalve een SPF ook hyaluronzuur bevat.
Over LM zijn de mening op Make-up Alley verdeeld: veel vrouwen vinden het heel goed, maar er zijn er ook heel wat veel minder tevreden. Sommigen vinden ook hiervan, dat het binnen een paar uur weg is. Het blijft toch echt persoonlijk!
Ik vind het trouwens waanzinnig duur, dat is geen enkele crème waard.
Als ik echte dekking wil, dan gebruik ik altijd Vitalumière Aqua van Chanel. Heel licht en vloeibaar, met een prachtige dekking. Voor mij weer de beste foundation, maar ook prijzig.
Voordeel hiervan vind ik ook, dat de crème behalve een SPF ook hyaluronzuur bevat.
Over LM zijn de mening op Make-up Alley verdeeld: veel vrouwen vinden het heel goed, maar er zijn er ook heel wat veel minder tevreden. Sommigen vinden ook hiervan, dat het binnen een paar uur weg is. Het blijft toch echt persoonlijk!
Ik vind het trouwens waanzinnig duur, dat is geen enkele crème waard.
Als ik echte dekking wil, dan gebruik ik altijd Vitalumière Aqua van Chanel. Heel licht en vloeibaar, met een prachtige dekking. Voor mij weer de beste foundation, maar ook prijzig.
vrijdag 18 november 2011 om 13:34
Ach die BB creams uit Azië moet je ook geluk mee hebben, sommige zijn te beige, andere te geel, en afgezien daarvan, er zit vrijwel altijd een of andere whitening goedje in, wat je huid bleekt. Dat is gewoon niet goed.
Wat Melpomene zegt, het is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar ik ben erg tevreden over de BB cream van Garnier. Sowieso heb ik eigenlijk nooit slechte ervaringen (gehad) met artikelen van Garnier.
Het is fijn spul wat je gezicht er niet meteen dichtgeplamuurd uit laat zien.
Wat Melpomene zegt, het is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar ik ben erg tevreden over de BB cream van Garnier. Sowieso heb ik eigenlijk nooit slechte ervaringen (gehad) met artikelen van Garnier.
Het is fijn spul wat je gezicht er niet meteen dichtgeplamuurd uit laat zien.
vrijdag 18 november 2011 om 15:27
De kleur is echt een toevalstreffer, ik was verbaasd dat hij bij mijn huid past, hij leek me eerst veel te licht. Dat komt vast door het transparante karakter.
Ik wissel hem lekker af met mijn Chanel-foundation. Dus de Garnier als ik niets bijzonders te doen heb (ik werk thuis op kantoor) en de Chanel als er wel wat belangrijks is. Zo even kijken of Kruidvat hem alweer heeft!
Ik wissel hem lekker af met mijn Chanel-foundation. Dus de Garnier als ik niets bijzonders te doen heb (ik werk thuis op kantoor) en de Chanel als er wel wat belangrijks is. Zo even kijken of Kruidvat hem alweer heeft!
vrijdag 18 november 2011 om 18:32
quote:Quinty schreef op 16 november 2011 @ 19:48:
[...]
Heb je het hele zakje erop gesmeerd dan?
Ik vond het wel ok maar heb liever een wat donkere tint, iets minder veenlijkerig.. Heb er veel glimmende blush over gepoederd.
[...]
Heb je het hele zakje erop gesmeerd dan?
Ik vond het wel ok maar heb liever een wat donkere tint, iets minder veenlijkerig.. Heb er veel glimmende blush over gepoederd.
zaterdag 19 november 2011 om 14:44
quote:luni schreef op 18 november 2011 @ 18:32:
[...]Heb je het hele zakje erop gesmeerd dan?
Moest dat niet dan....
Nee, de kleur was echt niets voor mij, maar vooral de geur was behoorlijk aanwezig.
[...]Heb je het hele zakje erop gesmeerd dan?
Moest dat niet dan....
Nee, de kleur was echt niets voor mij, maar vooral de geur was behoorlijk aanwezig.