Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
3 maanden wachten Hova?

Waarop precies?

Er is idd niets verandert daar heeft hij gelijk in,hij houd je nog steeds aan het lijntje en heeft weinig tot niets gedaan om jullie huwelijk te redden.!

Goed dat je de knoop doorhakt,het is klaar.

Boek een heerlijke vakantie voor jou en de kinderen en maak er wat van.

Jij gaat het prima redden zonder hem.
3 maanden wachten, zodat hij ondertussen uit kan zoeken of zij hem echt terug wil en of zij echt de moeite waard is om zijn gezin in de steek te laten. Hij wil experimenteren.
Als het tegenvalt, dan kan hij weer terug naar plan 1. Nooit je oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt....
quote:bacchus schreef op 18 november 2011 @ 12:22:

Als het tegenvalt, dan kan hij weer terug naar plan 1. Nooit je oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt....

Ja dat zal de gedachtengang wel zijn ja maar helaas voor hem is Hova nu wakker.

Hij experimenteert al bijna een jaar en hij weet nog niet wat hij wil,zijn tijd is op.

De financiën zullen ook wel een rol spelen want scheiden gaat hem geld kosten maar dat had hij zich maar eerder moeten bedenken.
Pff dat gedeelte komt mij bekend voor, hier vertelde hij in het begin doodleuk dat ik niet moest verwachten dat we weer bijelkaar zouden komen binnen een half jaar....Dus hij was van plan een half jaar uit te gaan zoeken of het daadwerkelijk met haar iets blijvends zou zijn en anders zou hij weer bij mij terugkomen??????? Nouja ik snap dat niet, denken ze dat ze god zijn ofzo?? Toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet zou laten gebeuren, is hij nou helemaal.... moeten we blij zijn hem dan weer terug te mogen nemen? Zijn wij een 2e rangs mensensoort ofzo?

Goed dat je je zo sterk en standvastig voelt Hova, blijven vasthouden hoor! Gaat lastig worden als hij zo onbenullig gaat doen als hij tegenover je staat, maar hou voet bij stuk!! Je doet het goed, kies voor je eigenwaarde en ga een supervakantie uitzoeken met je kinderen!
quote:superstar_2 schreef op 18 november 2011 @ 12:20:

3 maanden wachten Hova?

Waarop precies?

Er is idd niets verandert daar heeft hij gelijk in,hij houd je nog steeds aan het lijntje en heeft weinig tot niets gedaan om jullie huwelijk te redden.!

Goed dat je de knoop doorhakt,het is klaar.

Boek een heerlijke vakantie voor jou en de kinderen en maak er wat van.

Jij gaat het prima redden zonder hem.
quote:hova schreef op 18 november 2011 @ 11:53:

Leo, Ik wilde trouwens kontakt met haar, niet om te schelden oid maar gewoon om haar kant van het verhaal te horen. Ik denk namelijk dat hij nog veel meer leugens heeft verteld, zowel aan haar als aan mij. En ik zou dat graag willen weten, dat zou het namelijk makkelijker maken om afstand te nemen van hem denk ik. Maar hij heeft haar gezegd dat ze beter geen kontakt met mij kan opnemen. Hij is echt bang voor wat ik ga horen/zij gaat horen als we elkaar spreken denk ik....

Maar ze zal me nu wel niet durven te mailen/bellen, bang dat ze haar prille relatie met hem op het spel zet...Die antwoorden die ze heeft wil je echt niet weten geloof me maar, ze gaan je weer hoop geven en ze gaan je heel veel pijn doen, niet doen Hova je schiet er niks mee op, nu naar voren kijken
Hova je weet al dat hij tegen je liegt en waarachijnlijk heeft hij naar jullie beide de vishengel uit en dat al bijna een jaar. Goed dat je voor jezjezelf kiest.

dillema wat ik erg vind aan je situatie dat hij het nog half qil goedpraten dmv 2smsjes dat is gewoon schandalig waar heeft hij zijn verstand zitten.
Lieve Hova, ik wens je heel veel sterkte Wat doet dit pijn voor jou. Hova, ik wil je aanraden geen contact op te nemen met muts, want ik kan je (uit ervaring) zeggen dat hij tegen haar natuurlijk ook liegt. Maar laat ze daar zelf maar achter komen. Hij is nu "haar pakkie an" Een man die alleen nog maar functioneert dmv liegen en bedriegen wil je toch niet hebben als man? Doe hem dus maar kado aan muts.
Wat een lieve reacties allemaal weer, dankjewel, maakt me sterker!! Gesprek was moeilijk, hij begon op een gegeven moment erg te huilen en daardoor ging ik weer huilen, dus heb helaas mijn tranen niet binnen kunnen houden. Maar wel goed afgesloten, ik was heel duidelijk zei hij. Hij gaat op papier zetten welke punten we allemaal moeten gaan afhandelen de komende tijd voor wat betreft de scheiding en ik kan dat dan nog aanvullen. We willen er met zijn tweeen uitkomen, rechter oid is niet nodig. Ook vwb de kinderen hebben we nu al voorlopige afspraken gemaakt, hij kan 1 december eindelijk in zijn huis. Ik blijf met kids hier voorlopig.

Voelt aan de ene kant heel moeilijk en raar, aan de andere kant goed. Ik weet dat het de goede beslissing is en ik weet dat ik het echt wel kan. Verlang nu al naar de zomer, lekker op vakantie met mijn kids; zie dat echt als mijn nieuwe start. Hoop dat het komende half jaar genoeg is om alle 'losse eindjes' af te ronden en dan mijn nieuwe leven is. Wat zeg ik; dat begint al vandaag!! Ga proberen zo min mogelijk nog over hem na te denken, niet meer op zijn facebook of twitter pagina meer, geen sms-jes meer, alleen zakelijk kontakt na nu. Hij zoekt het maar uit; vanaf nu gaat Hoof voor zichzelf (en de kinderen) leven en aan zichzelf (en de kinderen) denken!!
En voor wat betreft contact met muts; zij gaat toch geen contact opnemen nu hova-exman dit haar afgeraden heeft... geen optie meer dus ik ga het nu uit mijn gedachten zetten.
Hova, wat heb je het goed gedaan.

Oke, tranen, dat mag en is helemaal niet vreemd.

Hij zegt dat je heel duidelijk was.

Duidelijker dan hij ooit is geweest.

Die vakantie vind ik een heel goed idee!

Heb ik ook gedaan, nieuwe herinneringen maken, met je nieuwe gezin, jij en je kinderen, jullie gaan het wel redden samen.

Dikke knuffel voor jou meid!

Ik vind het heel sterk van je!
Oh ja, contact met die muts gaat je alleen maar nog meer vragen opleveren. Je krijgt toch niet de antwoorden die jij wilt horen, daar kan je niks mee.

Laat haar maar, gebruik je energie liever voor jezelf.
Lieve, sterke Hova, hier ook een meelezer van je vorige topic. Meid, wat ben jij sterk. Je hebt een jaar lang werkelijk alles er aan gedaan om je gezin bij elkaar te houden en helaas is dat niet gelukt. Je hoeft jezelf in ieder geval helemaal niks te verwijten.

Gelukkig zijn hier heel veel vrouwen die je het allerbeste gunnen. Met name Eleonora komt met hele wijze woorden. Sterkte!
quote:hova schreef op 18 november 2011 @ 11:53:

Leo, Ik wilde trouwens kontakt met haar, niet om te schelden oid maar gewoon om haar kant van het verhaal te horen. Ik denk namelijk dat hij nog veel meer leugens heeft verteld, zowel aan haar als aan mij. En ik zou dat graag willen weten, dat zou het namelijk makkelijker maken om afstand te nemen van hem denk ik. Maar hij heeft haar gezegd dat ze beter geen kontakt met mij kan opnemen. Hij is echt bang voor wat ik ga horen/zij gaat horen als we elkaar spreken denk ik....

Maar ze zal me nu wel niet durven te mailen/bellen, bang dat ze haar prille relatie met hem op het spel zet...

Tuurlijk is hij daar doodsbang voor. Dan valt hij meteen door de mand, ook bij haar. Beter is het dan tegen haar zeggen dat ze beter niet met jou kan praten. Slim hoor. Verdeel en heers en zo.

Mijn ex deed dat ook.Tot op de dag van vandaag mag ik niet met zijn moeder en zus praten (niet dat ik me daar iets van aantrek maar zij wel) want dan horen ze dat ik zwanger was toen ik wegging nadat hij een andere relatie bleek te hebben, dat ik nog anderhalf jaar de hypotheek betaalde voor een huis waar ik niet woonde en dat hij mij diezelfde anderhalf jaar bedreigde. Logisch dat hij nerveus werd bij het idee dat ik met zijn familie ging praten.

Jouw man heeft ook zijn redenen om jou en die vrouw uit elkaar te houden. Maar weet je Hoof, ik heb nooit, nimmer contact willen hebben met de nieuwe liefde van mijn ex, omdat ik weet dat hij tegen haar ook loog. En dat doet jouw man ook tegen die vrouw. Hun relatie, of wat het dan ook is, begint al met gelieg, bedrieg en onzinnigheden. Het is gebaseerd op schroot, op niks, op jouw verdriet. En als dát dan de basis is, laat ze d'r dan lekker in stikken.

Da's niks om tussen te zitten en wat je te horen zal krijgen maakt je alleen nog maar verdrietiger, omdat de man die die dingen vertelt aan een ander niet de man is die jij kent maar heel iemand anders, iemand die jij niet wil kennen en hij is en blijft de vader van de kinderen en je zult dus met hem door moeten. Investeren in in ieder geval een beleefde verstandhouding lijkt me uiteindelijk dus zinniger dan 'haar kan van het verhaal' horen.

Probeer nog maar een béétje respect voor hem te bewaren, dat zal al moeilijk genoeg zijn.
goed zo meid. Hou er wel rekening mee dat jij nog aan je gaat trekken. hij is nu de regie kwijt, en waarschijnlijk houdt ie daar niet van
Ik vind je trouwens een joekel Hoof.

Wat ben je al goed bezig en die rust, die je voelt, die opluchting, die wordt alleen maar meer, echt. Het kan even duren maar zo veel onmacht, twijfels, pijn en radeloosheid als jij in het afgelopen jaar gevoeld hebt, komt er niet meer voor jou. Omdat het nu duidelijk is. Er kan een streep onder van alles en nog wat en dat is hard, heel hard nodig.

En jij doet het maar weer allemaal!

Al val je nog honderd keer terug lieve schat, dat is totaal geen schande vrouwlief, écht niet.

En we zijn er allemaal voor jou, zoals jij er ook altijd voor anderen bent.
Dank jullie wel, zo fijn om hier te horen dat ik er goed aan doe, dat haalt mijn laatste restje twijfel weg!!

Ik weet dat ik er goed aan doe! Ik heb zo lang gehoopt, gevochten en gestreden en zo lang gedacht dat het wel goed ging komen. Ik wil niet meer, ik wil gewoon echt niet meer vechten en doorgaan. Ik wil dit afronden en mijn 'wonden gaan likken' en herstellen.

En ook al voel ik me nu ook echt verschrikkelijk verdrietig (de kinderen hun gezinnetje kwijt, 22 jaar huwelijk, mijn maatje/vriendje/minnaar weg....pff...) het voelt ook als de enige juiste beslissing. Ik moet verder en ik kan niet meer van hem op aan. Het doet me alleen maar meer pijn als ik bij hem blijf.

Ik zou alleen willen dat het maar alvast een half jaartje verder was.....
Bacchus, ik denk niet dat hij nog aan me gaat trekken. Ik denk dat hij heel goed weet dat dit een stapje te ver was. Ik denk dat hij heel goed weet dat hij zijn kansen nu echt verspeeld heeft....
Ben wel verschrikkelijk moe trouwens... dit vreet energie..
Klopt meis, ik zit met een goed boek op de bank en doe alleen het hoognodige, de rest kan vd week wel.
Dat heb ik nu ook, ga helemaal niets doen vandaag. Heb besloten vanavond maar gewoon pizza te eten (gaat lekker zo, gisteren al patat omdat ex (ga hem nu ook maar gewoon zo noemen, beter voor me denk ik) tot zeven uur hier was.

Maar heb geen zin om te koken, dus helaas....

Straks nog naar fysio met kleintje, daarna even wat lekkere boodschapjes doen (lees 'troost-eten'; pizza, chips, chocola en dan vanavond lekker met middelste op de bank The Voice kijken (is zij gek op en ik vind het gewoon gezellig samen op de bank )
Dikke pluim voor jou Hova!!

Je moet dat gevoel van niks willen/kunnen nu gewoon toelaten. Niet wegstoppen gewoon aan toegeven....lekker laten gaan en het jezelf zo comfortabel als mogelijk maken.
Hoof, je bent moe, logisch en het doet pijn maar dat deed het al, toch? Pijner dan dit, schat, dat kán bijna niet.

Je rad van fortuin wankelt, met jouw geluk onderaan, al een lange tijd. Maar nu kan het rad weer gaan draaien en de enige kant die het op kanm is naar boven.
The only way is up...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven