Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
vrijdag 18 november 2011 om 15:36
Hoof,je heb het fantastisch gedaan.
Ik wens je nu alvast alle goeds voor je nieuwe leven wat nu gaat beginnen.
Eet jij maar lekker pizza vanavond met de kinderen dat zullen ze vast niet erg vinden.
Mijn kinderen kan ik geen groter plezier doen iig..
Heb je morgen weer geen zin om echt te koken?
Nou en als dat zo is dan ga je morgen lekker pannenkoeken of poffertjes eten met de kids..
Het mooie is dat dat in jouw nieuwe leven allemaal mag.
Ik wens je nu alvast alle goeds voor je nieuwe leven wat nu gaat beginnen.
Eet jij maar lekker pizza vanavond met de kinderen dat zullen ze vast niet erg vinden.
Mijn kinderen kan ik geen groter plezier doen iig..
Heb je morgen weer geen zin om echt te koken?
Nou en als dat zo is dan ga je morgen lekker pannenkoeken of poffertjes eten met de kids..
Het mooie is dat dat in jouw nieuwe leven allemaal mag.
vrijdag 18 november 2011 om 15:41
Hova...wat zal dat moeilijk zijn geweest, en wat ontzettend sterk van je. Ben trots op je!! En idd, er komen nog heel wat terugvallen maar ik merk zelf dat die steeds minder vaak en steeds minder lang gaan voorkomen. Je komt er wel!!!!!! Dikke knuffel en rust een beetje uit
voor alle sterke vrouwen hier!
voor alle sterke vrouwen hier!
vrijdag 18 november 2011 om 17:52
Hova nee zit er ook middenin maar toch merk ik al dat de terugvallen minder en minder heftig worden. Er komt nog genoeg op me af qua conflicten en emoties vermoed ik maar toch sta ik sterker in mijn schoenen. Ik heb inmiddels wat rust gevonden. Terugvallen zijn er nog hoor maar het gat is minder diep. De anderen hebben gelijk, we komen er uit.
vrijdag 18 november 2011 om 18:06
Sterkte Hova!
Ik vraag me af hoe je man de financiele toekomst ziet. Een eigen zaak die al niet lekker loopt, nu 2 huizen te betalen.
Is het een idee dat jij de geldzaken eens goed onder de loep neemt en hierover ook advies inwint. Het klinkt allemaal wel leuk "geen advocaat nodig etc" maar denk aub aan jezelf!
Ik vraag me af hoe je man de financiele toekomst ziet. Een eigen zaak die al niet lekker loopt, nu 2 huizen te betalen.
Is het een idee dat jij de geldzaken eens goed onder de loep neemt en hierover ook advies inwint. Het klinkt allemaal wel leuk "geen advocaat nodig etc" maar denk aub aan jezelf!
vrijdag 18 november 2011 om 18:07
quote:hova schreef op 18 november 2011 @ 05:22:
Hier ook ellende nu. Ben erachter gekomen dat man gisterenavond met haar (de muts dus waar hij vorig jaar mee vreemd is gegaan) heeft afgesproken.
Ik was er al zo bang voor, hij twijfelde iets te lang in mijn
ogen.
En hij blijft liegen want je schrijft dat jij er achter moest komen.
Hij vertelde het uiteraard niet uit zichzelf.
Hoe lang speelt dit alweer? Hij zal wel zeggen dat het de
eerste afspraak was maar goed, liegen is hem op het lijf
geschreven.
En dan dat kletskoek verhaal "ze wilde kijken of er iets
over was" ZE WERKEN 40 UUR PER WEEK SAMEN
wat valt er nog te kijken?
En ik durf te stellen dat het allemaal van hem afkomt.
Vorig jaar kroop ze door het oog van de naald en behield
haar baan, zou ze zooooooo dom zijn dat zijn dat ze haar
baas ongevraagd blijft lastig vallen?
Sterkte de komende periode.
Hier ook ellende nu. Ben erachter gekomen dat man gisterenavond met haar (de muts dus waar hij vorig jaar mee vreemd is gegaan) heeft afgesproken.
Ik was er al zo bang voor, hij twijfelde iets te lang in mijn
ogen.
En hij blijft liegen want je schrijft dat jij er achter moest komen.
Hij vertelde het uiteraard niet uit zichzelf.
Hoe lang speelt dit alweer? Hij zal wel zeggen dat het de
eerste afspraak was maar goed, liegen is hem op het lijf
geschreven.
En dan dat kletskoek verhaal "ze wilde kijken of er iets
over was" ZE WERKEN 40 UUR PER WEEK SAMEN
wat valt er nog te kijken?
En ik durf te stellen dat het allemaal van hem afkomt.
Vorig jaar kroop ze door het oog van de naald en behield
haar baan, zou ze zooooooo dom zijn dat zijn dat ze haar
baas ongevraagd blijft lastig vallen?
Sterkte de komende periode.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 18 november 2011 om 18:32
quote:abby2912 schreef op 18 november 2011 @ 18:06:
Sterkte Hova!
Eens,Hova wees verstandig en neem wel een eigen advocaat in de arm die voor jou belangen opkomt.
Degene met wie je trouwde en jaren samenleefde is niet dezelfde als van wie je gaat scheiden.
Sterkte Hova!
Eens,Hova wees verstandig en neem wel een eigen advocaat in de arm die voor jou belangen opkomt.
Degene met wie je trouwde en jaren samenleefde is niet dezelfde als van wie je gaat scheiden.
vrijdag 18 november 2011 om 18:38
Ook wij zouden dat samen doen.. Ik heb, uit zelfbescherming, ik móet afstand van hem nemen dús hem echt niet meer zien, heb een periode ingesteld van minstens 6 maanden, wel een advocaat ingeschakeld nu... Helaas wordt mij dit niet in dank afgenomen...maar tja..moeten is soms ook wat. Wel denk ik dat het gewoon toch beter is. Wil niks van hem wat mij niet toekomt maar wil wel datgene waar ik recht op heb en daar heeft zo'n advocaat toch net iets meer kijk op..
vrijdag 18 november 2011 om 18:43
Star en Abby, heb al advies ingewonnen bij tante van mij die notaris is (en haar man is jurist, komt goed uit nu ).
Ik ga nu eerst even afwachten met wat voor voorstellen hij zelf komt en dan ga ik bekijken of we er samen uit kunnen komen. Ik vermoed van wel, maar we zullen zien.
Gijs, dat zei hij zelf al; hij is degene die weer kontakt met haar heeft gezocht. Hij zegt inderdaad dat het de eerste keer weer was en dat ze alleen maar wat gedronken hebben samen, maar ik geloof nu helemaal niets meer. Wilde haar spreken, maar dat heeft hij geblokkeerd, waarschijnlijk omdat als ik haar spreek, ik erachter kom (en zij ook) dat hij nog veel meer heeft gelogen. Hoe dan ook, het doet er niet meer toe. Ik vertrouw hem absoluut niet meer, hij liegt waar ik bij sta en heeft nu ook tegen zijn beste vriend gelogen. Hij zoekt het maar uit met haar. Ze verdienen elkaar. (ook al denkt toch nu ook een stukje van me; zal hij nu in haar armen liggen uithuilen?)
Ook met twee oudsten gesproken vanmiddag, gezegd dat het definitief een scheiding wordt. Ze zeggen dat ze dat al zagen aankomen, meer eigenlijk niet. Maar goed, ik hou ze goed in de gaten de komende tijd en ga het onderwerp bespreekbaar houden. Meer kan ik niet doen.
Ga wel inzetten, zoals Leo ook al zei, op een goede verhouding met de vader van mijn kinderen, want dat is belangrijk voor de kinderen. Goede afspraken maken en flexibiliteit wanneer ze naar hun vader willen (gaat hier zowat om de hoek wonen, hoop niet dat ik hem en die muts tegen ga komen samen) en af en toe wat samen doen (hij wil nog steeds samen sint vieren, ik weet nog niet wat ik wil).
We zouden morgen met zijn vijfjes naar verjaardag schoonzusje, maar dat heb ik net afgebeld. ga niet nu, is te vers. Andere keer weer....
Krijg nu het beeld van hem en haar samen niet uit mijn hoofd. Ik wil hem niet meer, maar toch doet het zeer. Ben gewoon ingeruild voor een jonger exemplaar. Hoe cliche...
Ik ga nu eerst even afwachten met wat voor voorstellen hij zelf komt en dan ga ik bekijken of we er samen uit kunnen komen. Ik vermoed van wel, maar we zullen zien.
Gijs, dat zei hij zelf al; hij is degene die weer kontakt met haar heeft gezocht. Hij zegt inderdaad dat het de eerste keer weer was en dat ze alleen maar wat gedronken hebben samen, maar ik geloof nu helemaal niets meer. Wilde haar spreken, maar dat heeft hij geblokkeerd, waarschijnlijk omdat als ik haar spreek, ik erachter kom (en zij ook) dat hij nog veel meer heeft gelogen. Hoe dan ook, het doet er niet meer toe. Ik vertrouw hem absoluut niet meer, hij liegt waar ik bij sta en heeft nu ook tegen zijn beste vriend gelogen. Hij zoekt het maar uit met haar. Ze verdienen elkaar. (ook al denkt toch nu ook een stukje van me; zal hij nu in haar armen liggen uithuilen?)
Ook met twee oudsten gesproken vanmiddag, gezegd dat het definitief een scheiding wordt. Ze zeggen dat ze dat al zagen aankomen, meer eigenlijk niet. Maar goed, ik hou ze goed in de gaten de komende tijd en ga het onderwerp bespreekbaar houden. Meer kan ik niet doen.
Ga wel inzetten, zoals Leo ook al zei, op een goede verhouding met de vader van mijn kinderen, want dat is belangrijk voor de kinderen. Goede afspraken maken en flexibiliteit wanneer ze naar hun vader willen (gaat hier zowat om de hoek wonen, hoop niet dat ik hem en die muts tegen ga komen samen) en af en toe wat samen doen (hij wil nog steeds samen sint vieren, ik weet nog niet wat ik wil).
We zouden morgen met zijn vijfjes naar verjaardag schoonzusje, maar dat heb ik net afgebeld. ga niet nu, is te vers. Andere keer weer....
Krijg nu het beeld van hem en haar samen niet uit mijn hoofd. Ik wil hem niet meer, maar toch doet het zeer. Ben gewoon ingeruild voor een jonger exemplaar. Hoe cliche...
vrijdag 18 november 2011 om 18:48
quote:hova schreef op 18 november 2011 @ 18:43:
Wacht ff af................
Ik beloof je, jij gaat als winnaar deze arena uit.
Zou hij werkelijk denken uit 20 jaar huwelijk zo over te
kunnen stappen?
En hoe lang houd zij het uit? Het is een stuk oudere man
kijken of ze het over een jaar nog zo leuk vind.
En ze vertrouwd hem niet, hij heeft bewezen vreemd te kunnen
gaan.
Wacht ff af................
Ik beloof je, jij gaat als winnaar deze arena uit.
Zou hij werkelijk denken uit 20 jaar huwelijk zo over te
kunnen stappen?
En hoe lang houd zij het uit? Het is een stuk oudere man
kijken of ze het over een jaar nog zo leuk vind.
En ze vertrouwd hem niet, hij heeft bewezen vreemd te kunnen
gaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 18 november 2011 om 18:49
vrijdag 18 november 2011 om 19:17
@Tascha, een mediator zullen we sowieso wel inschakelen denk ik. Maar goed, eerst maar eens even dit laten bezinken en kijken waar hij allemaal mee komt en een lijst opstellen met wat we allemaal uit moeten zoeken. Heb dit ook nog nooit eerder in de hand gehad (godzijdank en ga het ook nooit meer meemaken, want 1 ding weet ik zeker: ik trouw nooit meer!!).
@Bacchus; thanx! Die heb ik zo verschrikkelijk vaak kei- en keihard gespeeld de laatste maanden. Als ik hem een aantal keer achter elkaar speel, word ik steeds sterker.
@Gijs, ik weet niet of je gelijk heb, hoop het eigenlijk wel (misschien heel gemeen, maar gun ze hun geluk echt niet). Ik denk wel dat hij denkt zo over te kunnen stappen, anders had hij niet nu al weer met haar afgesproken. Waarschijnlijk gaat hij bij haar uithuilen.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij voor haar interressant is op de langere termijn; hij is 15 jaar ouder, mankeert van alles, valt (als hij al thuis is, want absurde werktijden en ook nog eens drie kinderen) bijna elke avond thuis om 9/10 uur op de bank in slaap. Maar goed, misschien is hij bij haar wel weer de jonge god die hij ooit was. Het zal wel.
@Bacchus; thanx! Die heb ik zo verschrikkelijk vaak kei- en keihard gespeeld de laatste maanden. Als ik hem een aantal keer achter elkaar speel, word ik steeds sterker.
@Gijs, ik weet niet of je gelijk heb, hoop het eigenlijk wel (misschien heel gemeen, maar gun ze hun geluk echt niet). Ik denk wel dat hij denkt zo over te kunnen stappen, anders had hij niet nu al weer met haar afgesproken. Waarschijnlijk gaat hij bij haar uithuilen.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij voor haar interressant is op de langere termijn; hij is 15 jaar ouder, mankeert van alles, valt (als hij al thuis is, want absurde werktijden en ook nog eens drie kinderen) bijna elke avond thuis om 9/10 uur op de bank in slaap. Maar goed, misschien is hij bij haar wel weer de jonge god die hij ooit was. Het zal wel.
vrijdag 18 november 2011 om 19:22
quote:hova schreef op 18 november 2011 @ 19:17:
Ach misschien is ze nu verliefd en ziet alles door een roze bril.
Als ze van die roze wolk valt is hij gewoon weer die ouwe
sukkel met buikje, kalend hoofd, zonder conditie, slobber-
onderbroek en slecht lopende zaak vooral als een paar vriendinnen zeggen;
"wat moet je met zo'n opa"
En dan ga jij heel hard lachen
Ach misschien is ze nu verliefd en ziet alles door een roze bril.
Als ze van die roze wolk valt is hij gewoon weer die ouwe
sukkel met buikje, kalend hoofd, zonder conditie, slobber-
onderbroek en slecht lopende zaak vooral als een paar vriendinnen zeggen;
"wat moet je met zo'n opa"
En dan ga jij heel hard lachen
vrijdag 18 november 2011 om 19:36
Hij heeft zichzelf eens maanden geleden vergeleken met de nieuwe liefde van zijn zus, die is ook 15 jaar ouder, zit altijd een beetje achteraf van de jongere mensen, hoort er nooit echt bij. Toen moest hij erom lachen, zei: had ik zo ook geworden als ik met haar verder was gegaan. Ja, denk het wel ja...
Het beeld dat je schetst klopt redelijk, behalve dat hij niet kalend is.
Ik hoop dat je gelijk hebt, Gijs, want ik kan echt niet zo heilig zijn dat ik ze samen een lang en gelukkig leven toewens...
Het beeld dat je schetst klopt redelijk, behalve dat hij niet kalend is.
Ik hoop dat je gelijk hebt, Gijs, want ik kan echt niet zo heilig zijn dat ik ze samen een lang en gelukkig leven toewens...
vrijdag 18 november 2011 om 19:42
Hova wat een lamlul jou [ex] man
Jou moedwillig al die tijd laten denken dat hij tijd nodig had en het misschien wel goed kon komen..Daar is dus niets van waar he de plannen lagen al klaar alleen jij moest het sein geven
En straks nog beweren dat ze pas wat kregen nadat jullie gescheiden waren,,
Meid sta op je strepen en haal je rcht ...via een advocaat en niet via mediation vooral niet met een eigen zaak,,
Ik zou woest wezen als ik jou was je bent zooooo misleid
Jou moedwillig al die tijd laten denken dat hij tijd nodig had en het misschien wel goed kon komen..Daar is dus niets van waar he de plannen lagen al klaar alleen jij moest het sein geven
En straks nog beweren dat ze pas wat kregen nadat jullie gescheiden waren,,
Meid sta op je strepen en haal je rcht ...via een advocaat en niet via mediation vooral niet met een eigen zaak,,
Ik zou woest wezen als ik jou was je bent zooooo misleid
vrijdag 18 november 2011 om 19:44
Nu misschien nog niet Hova,maar over een tijdje als jij je leven weer op de rails hebt dan schud je je wijze hoofd en denk je 'wat ben ik blij dat ik van die man af ben'
Misschien gaat hij met haar verder,misschien ook niet maar dat kan jou dan helemaal niets meer schelen.
Zo heb ik het tenminste wel ervaren.
Mijn ex had binnen 2 weken mijn opvolgster in huis is er mee getrouwd binnen het jaar,kindje ook weer gescheiden toen volgden er nog een reeks scharrels en nu is hij in een Thaise getrapt die intussen ook alweer zwanger van hem schijnt te zijn.
En ook met deze dame gaat hij heel hard op zijn muil..
What goes around,comes around en wie het laatst lacht,lacht het best en degene die het laatst zal lachen ben jij Hova.
Misschien gaat hij met haar verder,misschien ook niet maar dat kan jou dan helemaal niets meer schelen.
Zo heb ik het tenminste wel ervaren.
Mijn ex had binnen 2 weken mijn opvolgster in huis is er mee getrouwd binnen het jaar,kindje ook weer gescheiden toen volgden er nog een reeks scharrels en nu is hij in een Thaise getrapt die intussen ook alweer zwanger van hem schijnt te zijn.
En ook met deze dame gaat hij heel hard op zijn muil..
What goes around,comes around en wie het laatst lacht,lacht het best en degene die het laatst zal lachen ben jij Hova.
vrijdag 18 november 2011 om 19:54
Ik hoop het, Star. Wou dat het me al niets meer kon schelen, wil gewoon een half jaar/jaar verder zijn op dit moment. Maar kan niet hè, moet er toch doorheen helaas.
Klinkt ellendig, zoals jouw ex zijn leven nu doorbrengt. Waren jullie lang samen en hebben jullie kids? Lijkt me ook moeilijk voor kinderen om hun vader zo te zien scharrelen...
@rainbow, ben ook best wel boos, maar heeft geen zin dat op hem uit te leven. Ben boos omdat hij zo'n slappe l*l is geworden en dat terwijl hij altijd zo anders is geweest. Maar het is zoals het is. Ik wil echt eerst kijken of we er samen uit kunnen komen zonder advocaat. Het mag absoluut geen vechtscheiding worden.
Klinkt ellendig, zoals jouw ex zijn leven nu doorbrengt. Waren jullie lang samen en hebben jullie kids? Lijkt me ook moeilijk voor kinderen om hun vader zo te zien scharrelen...
@rainbow, ben ook best wel boos, maar heeft geen zin dat op hem uit te leven. Ben boos omdat hij zo'n slappe l*l is geworden en dat terwijl hij altijd zo anders is geweest. Maar het is zoals het is. Ik wil echt eerst kijken of we er samen uit kunnen komen zonder advocaat. Het mag absoluut geen vechtscheiding worden.