Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
HA poeppraatjes, hou ik wel van na een lange dienst werken!

Euh....poep van Mayte, meestal is d'r eerste luier een dikke vette poepluier waaruit je kan destileren wat de avond ervoor heeft gegeten (vanochtend waren het boontjes en paprika) meestal blijft het bij 1 poepluier en soms meer, maar meer dan 3 heeft ze er niet de laatste tijd. Poep is ook wel vrij stevig, niet te hard en niet te zacht, volgens mij hebben haar uitwerpselen wel een juiste constitentie. Heb volgens mij 2 weken geleden de 1e keer meegemaakt dat de poep van d'r nek tot d'r knieholtes ging en was dus ook diarre. Ze heeft alleen wat dunnige poep met slijmen die stinken als een 6 maanden niet schoongemaakte gierput, als er tandjes/ kiezen op doorbreken staan

@Pepiet, fijn dat Mees weer zijn eigen ondeugende zelf is, nu Bram weer uit de lappenmand en jullie jopelijk een paar nachten goed slapen om bij te tanken!

@ Pebbles, blijft altijd naar als een vrij jong iemand overlijd. Dikke knuffel

@Annie, wanneer heb je dan de meeste kans op een oogontsteking? Ik val vast en zeker in de risicogroep, mijn maandlenzen hou ik rustig een maand of 3 in, m'n doosje is niet altijd even schoon, en mijn mascara is nog lang niet op als de houdbaarheidsdatum is overschreden!

@Mirjam, lijkt me idd wel heel erg lastig om zo'n lactose intolerantie te hebben. Maar er zijn nu toch best wel veel producten te koop waar geen lactose in zit? Eigenlijk is die lactase dan eigenlijk ook een raar stukje evolutie, want mensen zijn eigenlijk niet gebouwd om koeienmelk te drinken. Dus eigenlijk is Hanna een heel puur meisje.

trusten
de laatsten zullen de eersten zijn.

Vandaag een relaxdag met meisje ingelast, lekker rustig aan en geen gehaast en gedoe.

Hoe is het met iedereen die in de lappenmand zit/zat?

verder geen nieuws na gisteravond, prima geslapen!
Hoi Ringel,

het is hier inderdaad rustig. En mooi gezegd, dat Hanna een puur meisje is omdat ze geen lactose kan verteren (al ben ik niet van de evolutie). Ze had gisteren een hapje yoghurt op en het leek dat ze dat toch niet goed kon verteren (of kwam het door het potje spinazie wat ze op had? Daar heeft ze wel eens eerder op gereageerd, hoewel er toch geen room in zit).

Hoe vaak slaapt Mayte op een dag? 's Ochtends en 's middags een keer? Hier slaapt meisje soms alleen tussen de middag, en soms twee keer op een dag. Ze ligt nu ook alweer vanaf 9.45 uur te slapen.

Ik ga even wat spullen op Marktplaats zetten (babykleertjes en kleren van zoon). Ik wil af van de stapels kleren/kleertjes die we hebben staan!

Groetjes!
Nou nou, wat een rust idd.

Ringel, hahaha, ik vind soms de rozijnen ook weer heel terug. Gisteren iets met taugé gegeten, geeft ook raar gezicht in de luier. Mais is ook errug herkenbaar. Zou het zijn omdat we er zo met onze neus bovenop zitten dat we zoveel spannends in de poep van onze kinderen vinden?

Mirjam, Mats slaapt eigenlijk ook nog maar 1 keer per dag, maar dan wel dik 2 uur achter elkaar. Overigens kan hij ook goed met minder slaap, als we weg zijn slaapt hij wel in de auto en buggy enzo, maar wel veel minder.

Eten jullie kinderen helemaal zelf? Wij laten Mats af en toe lekker klooien, afhankelijk van wat we eten. Hij eet veel met zijn handen, schept zijn lepel vol en haalt er er met zijn handen vanaf. Yoghurt zelf eten is ook een feest, dat spettert zo lekker!
Ach Mayte slaapt wanneer ze slaapt, ze slaapt als ze moe is en als ik nog ff naar de winkel moet dan slaapt ze maar ff niet en gaat daarna naar bed. Ik probeer iig 1 slaapje op een dag erin te houden en dit is meestal net na de lunch (13.00) op dit moment is ertoch weinig regelmaat in te krijgen(dat krijg je he als ze eeneigen willetje beginnen te ontdekken) dus probeer haar signalen op te vangen wanneer ze ergens behoefte aan heeft.

Eten, in principe doet ze het zelf, slurpt lekker d'r pap en toet naar binnen (echt ziet er zo schatig uit) als ze met ons mee eet, moet ze het zelf (dat moeten, moet dan van haar, van ons accepteerd ze geen hulp) en uit potje laat ze zich rustig oplepelen. Gek wicht.

En nog ff over poep, Mayte stopt dus echt van alles in d'r mond ook pluisjes en haar en alles wat ze maar te pakken kan krijgen. Mocht dit ook bij jullie guppen het geval zijn en ze hebben bijvoorbeeld een haar opgegeten en die zie je nog halverwege de poepert hangen, NIET uittrekken (lekker laten zitten, komt er met de volgende keutel wel uit) hiermee kun je de darm beschadigen en dat is niet fijn (tauge zou evt nog wel kunnen, maar het gaat om dingen die scherp kunnen zijn, zoals bijv een haar) miss een rare tip, maar echt niet doen hoor!

ga nu maar ff wat huishouderigs doen.
ik vind het stom dat mijn nieuwe avatar het niet doet!

huishouden (behalve vaatwasseer uitruimen en inruimen) is klaar, misschien nog bedden verschonen? blegh.........nu weet ik weer waarom ik het niet erg vindt om te werken.......
m'n avatar doet het (is ze niet lief)

Wilde nog ff wat vertellen....we waren afgelopen zondag bij m'n papsie (wordt vandaag 58 de ouwe bok) en hij had een aantal geboorte kaartjes staan. 1tje van een neef die op 16 september vader is geworden (wist helemaal niet dat z'n vriendin zwanger was....hmmmmm close familieband) en hun zoontje heet MATS! stond er nog een geboorte kaartje (van de dochter van zijn buuf) en haar dochter heet Aimee Manoa (bij die laatse naam moet ik steeds aan dat spul van de Yves Rocher denken soort van palmolie achtig iets)

Ha, toch best wel populaire namen aan het zijn/worden.
@ringel: ik zie geen andere Avatar hoor. Goeie tip van die haren in de poep. Floor eet eigenlijk niks van de grond (behalve als het echt eten is, dat heeft ze goed door), maar je weet maar nooit.

Slapen: Floor slaapt 2 keer per dag. De eerste slaap wil ze al heel vroeg, soms al een uur nadat ze wakker is maar ik wacht meestal tot na het fruit van 9 uur.

Dan slaapt ze 2 soms zelfs 3 uur. Daarna 's middags nog vanaf ergens tussen half 2 en half 3 meestal. Als ik wegga dan schuift die slaap meestal op, dat gaat ook prima. De laatste paar dagen wil ze alleen de middag slaap niet meer doen maar doordat ze al zo vroeg slaapt is de middag veel te lang voor haar. Ik denk dus dat ik de ochtend slaap ga rekken tot na de boterham en dan 1 middagslaap doen. Wel jammer want zeker nu ik zwanger (en moe) ben was die 2e slaap nog wel erg prettig.

@annie: Floor eet alles zelf, ze wil ook niet gevoerd worden. Het toetje eet ze nu ook zelf met een lepel maar dan lepel ik met een andere lepel vaak ook wat naar binnen anders zitten we een uur aan het toetje.

@mirjam: dat is een mooi gewicht zeg van Hanna. Wel fijn om te zien dat het nieuwe dieet zo'n succes is. Ik zal jullie zo even in de tabel erbij zetten.

Floor poept trouwens meestal 2, soms 3 keer op een dag. Dat dunne herken ik niet, bij Floor is het meestal wel aardig stevig maar het verschilt een beetje per periode.

Wat een schattig gezicht moet het zijn geweest om haar zo te zien slapen. Ik denk inderdaad niet dat ik er ooit nog vandaan zou komen als ik zo in slaap was gevallen.

Je zou toch zeggen dat ik nu met 13,5 week zwanger wat minder moe zou moeten worden maar dat gaat tot nu toe helaas nog niet op.

Vandaag heb ik op het KDV verteld dat ik zwanger ben en toen ik 's middags Floor kwam ophalen was haar leidster helemaal enthousiast. "ik wist het wel" zei ze "je ziet ook zo pips de laatste tijd"............eeh, nou bedankt.

Mijn lichaam voelt ook al erg zwanger. Vandaag voor het eerst met platte schoenen naar het werk geweest, mijn rug trekt het echt niet meer om op hoge hakken te lopen. Met Floor liep ik tot mijn verlof nog vrolijk op mijn 7 cm hakken.

Ik ga nu eerst de tabel even aanpassen.

Ok weer F5 voor de nieuwe tabel. De meisjes en jongens zijn weer in evenwicht en nog 4 zwangeren dus dat kan zo blijven.
Voor iedereen in de ziekenboeg: BETERSCHAP!!!

Pepiet, schrikken is dat toch, je kind in het ziekenhuis. Vreselijk. Ik heb er vaak genoeg gezeten (Ian is heel erg veel ziek geweest). Gelukkig gaat het wat beter.

Zelluf eten: nog niet alles. Max eet zo ongeveer alles (tegenwoordig zijn de rauwe wortels erg in trek, hij knaagt er zo eentje naar binnen). Maar hij brast als een tierelier. Zelf eten is meestal in bad erna, dus we voeren nog best veel. En dat pikt hij tot hij zo ongeveer bijna klaar is. Dan wil hij zelf doen en word het spelen en knoeien. Het ligt er ook aan wat we eten.

Poep: mais, rozijnen etc. komt hier ook in het geheel weer uit. Verder leveren kiezen vreselijke luiers op. Van de week zat het (bij het uit bed komen na een dut) van zijn knieën tot zijn tot zijn middenrif en van zijn schouderbladen tot zijn navel. Letterlijk dus! Meestal is het een tot twee keer per dag een poepluier.

Pluisjes en dergelijke worden hier ook op eetbaarheid getest. Ook steentjes, blaadjes, schoenen, afstandbedieningen, op de grond belande cocopops etc. Twee keer per dag stofzuigen helpt enigszins. Heb wel een knuffel weggehaald. Een groene kikker van oma gekregen. Max poert pluisjes eraf en vreet ze op, die vervolgens weer in zijn luier tevoorschijn komen.

Slapen doen we zoals het uitkomt. Soms een keer, soms twee keer. Meestal een uurtje of anderhalf, twee. Maar hij heeft ook dagen dat hij helemaal niet wil slapen of juist heel veel slaapt. Wisselend dus. Geen vaste tijden hier (maar die hebben we ook niet voor eten dus ach).

Tessa weegt inmiddels 4650 gram en is 54,3 cm. lang. Ze groeit al aardig. Een kilo en twee en een halve cm. gegroeid in vijf weken is niet slecht. Max is nu 14,5 kilo en 92,5 cm. Tja, hij is en blijft gewoon groot.

Verder is het druk druk druk en ook nog druk. Vier kinderen met allemaal hun eigen dingen die moeten gebeuren, huishouden etc. Ik heb mijn handen aardig vol.

liefs Barbara
Ja, en de pc is hier weer 'beter'!!! Ik weet het niet hoor, om een of andere onverklaarbare reden deed ik hem vanavond aan en doet 'ie het weer. Ik moet gewoon verschrikkelijk wennen aan dit mega grote beeldscherm en de kleine lettertjes. Heb wel bij gelezen en ga vanaf morgen weer op iedereen reageren. Vandaag drukke dag op het werk, wel leuk maar ben nu ook moe. Jasmijn ging pas laat naar bed omdat mijn schoonouders vroeg in de avond nog even langs kwamen. Hoop dat ze morgen dan ook lang uitslaapt zodat ik even kan blijven liggen

Gisteren was het heel leuk bij de tieners, 1 leider kwam niet opdagen en 1 had afgezegd, dus waren we maar met 2. Ik had eigenlijk 'vrij' (om beurten ben je vrij zodat je kunt ruilen als je een keer niet kunt) maar gelukkig was ik wel gegaan, anders had de hoofdleidster het alleen moeten doen! Het was dus even improviseren, maar het ging eigenlijk allemaal hartstikke leuk. Nog veel leuker dan de vorige keren, toen we met zoveel waren.

Ben nu helemaal op. Morgen lekker vrij, huishouden doen. Donderdag ook en dan gaan we als het goed is vrijdag er nog even een weekendje tussenuit. Hoop dat er nog wat te boeken valt... het is natuurlijk vakantie tijd. En dan lekker een week vrij; super!

Zal nog even op de algemene vragen reageren:

@Poep: Jas poept meestal 2x per dag en het is altijd stinkend en altijd niet dik en niet dun. Tussenin zeg maar. Prima dus!

@Eten: Jasmijn eet brood zelf. Pakjes drinken drinkt ze zelf en appels eet ze zelf, met schil en al. Sommige andere soorten fruit ook in stukjes. Verder niets. Pap, vla, yoghurt, warm eten: ik voer het allemaal want ik ben zelf een tuttebel qua vies worden. Bovendien doe ik haar meestal 's ochtends in bad dus 's avonds dan helemaal onder het eten zitten is niet zo praktisch. Heel soms doe ik het wel. Ik ga haar van de zomer wel laten oefenen, als we buiten eten en ze bijna geen kleding aan heeft

Iedereen een fijne avond...want verder weet ik het ff niet meer. Ga douchen en pitten!
Ook vandaag weer zullen de eersten de laatsten zijn Ringel

Lekker geslapen, sinds 3 nachten slaapt Jasmijn gewoon weer door en dat is een heerlijkheid. Ze kwam om kwart voor acht vanochtend. Ze heeft pap gegeten en zit nu lekker met haar popje te spelen. Ik ga haar zo badderen en mezelf douchen. Waar je een hele ochtend wel niet druk mee kan zijn...

Verder geen bijzondere plannen deze dagen. Ik ga lekker wat in huis doen en verder weinig denk ik.

Jullie moeten wel wat schrijven anders heb ik niks om op te reageren
Goeiemoren! (nog net)

We hebben er hier alweer een drukke ochtend opzitten. Vanmorgen om half 7 was voor al weer wakker en dan is het meteen gillen, niet eerst kletsen. Om 8 uur moest ik met mijn oog nog even naar de huisarts en op de terugweg heb ik maar meteen boodschappen gedaan.

Om 9 uur kwam de schoonmaakster en toen die binnen was ben ik meteen weer met Floor op de fiets gesprongen om bloed te prikken vanwege de zwangerschap. Dat duurde best lang maar Floor heeft lekker gespeeld tijdens het wachten.

Ondertussen is de schoonmaakter net weer weg en gaan we over een half uurtje een boterham eten.

De laatste dagen wil Floor niet meer slapen in de middag als ze 's ochtends al geslapen heeft dus ik ben haar vandaag wakker aan het houden zodat ze na de boterham naar bed kan. Ik was bang dat dat moeilijk zou gaan maar ze is nog steeds lekker aan het spelen.

@mmmoi: ik wil vandaag ook die lasagne gaan maken maar weet jij wat ik met die groenten moet doen? Moet ik die eerst bakken of koken of kan ik die rauw in de ovenschotel doen?

Ik ben blij als Floor straks in bed ligt en ik eventjes rust heb. Pak ik lekker wat de eten en dan atwt van vorige week kijken, ik loop weer achter.

hi,

hier precies zo. 7 uur wakker en helemaal hysterisch. Ik kreeg hem niet rustig. Moest Roan echt in bedwang houden. Gewoon een beetje naar om te zien. Lief heeft gelijk een flesje gemaakt, en toen was het goed. Dit had ik nog nooit meegemaakt met hem.

Eten gaat ineens heel goed. Hij wil het zelluf doen. Tja, geeft wel een dikke bende, maar dan eet hij tenminste goed. En voor bende heb ik voldoende doekjes thuis.

@pebbles lig je al lekker op bed? Ik leg Roan 's ochtends hooguit een uurtje op bed. ALs hij te lang slaapt, wil hij 's middags ook niet meer tukken. Heb nu dus de "regel" uiterlijk half elf uit bed, anders lukt het 's middags niet.

@mmoi, leuk hoor, dat je dat doet met de tieners. Vind het altijd mooi als iemand iets uit overtuiging doet.

@FF, je hebt inderdaad een flinke knul. Niet alleen qua gewicht, ook qua lengte. Vanmiddag ga ik even naar het CB om te wegen en te meten, ik schat dat Roan zo'n 80 cm is en richting de 11 kilo gaat.

@ringel (en annie eigenlijk ook dan) Een oud collega heeft een zoontje gekregen die Mads heet. Was ook de tweede keer dat ik die naam hoorde. Nu dan in iets andere spelling.

@mirjam, wat merk je dan van die lactose intolerantie. Wordt ze ziek? Gaat ze spugen? Bultjes? Wel naar hoor.

Babba en Pepiet. Hoe is het?

Bloem? lees je nog mee? Hoe gaat het met je zwangerschap?
Hoi hoi,

Pebbles, als ik lasagne maak, doe ik eerst het gehakt en de groenten kort wokken. Daarna in de ovenschaal. Ik hou gewoon meer van gebakken ui enzo.

Mmmoi, fijn dat je kleurtje en vooral PC het weer doet.

Krokus, ik denk dat Roan hetzelfde had als wat Mats sosm heeft, van die paniekaanvallen. Leek het ook alsof hij nog sliep? Naar gezicht he. Fijn dat het zelluf eten bij Roan goed werkt!!!

Ringel, aan de ene kant leuk dat het idd wel een naam is die je zo nu en dan hoort, aan de andere kant hoop ik niet dat hij straks met 3 andere Matsen in de klas zit. De spelling die Krokus noemde, Mads, hadden we ook op het lijstje staan maar vonden met een -T uiteindelijk mooier.

(Misschien wel een leuk idee vooral als deze nieuwe uk een jongen is, hihihi)

FF, wow, wat is Max Max! Niet te geloven, dat wordt later lastig met kortingen aan de kassa ('echt waar, hij is echt nog maar 4!!!) Je hebt gewoon al een metertje mens van net een jaar!

Pebbs, veel plezier met je ATWT, heb er eigenlijk een vraag over (of iets medisch gezien kan, maar ga eerst maar lekker kijken)
@Pebbs: Jeetje, wat een ochtend... Jasmijn was vanochtend kwart voor acht wakker, we hebben rustig pap gedaan en gelummeld, toen in bad en ik douchen, en daarna is ze gelijk weer naar bed gedaan. Ik dacht, laat ik het ff proberen, maar ze slaapt nu al 2 uur!!! Dus ik ga haar zo wel even wakker maken anders is het niet normaal meer en wil ze vast vanmiddag niet meer. Ik ben zelfs gaan kijken of ze wel ademde Ze begon net even te pruttelen maar sliep daarna gewoon weer verder!!! De groente van de lasagne moet je fijn snijden, dan het gehakt rullen, daarna de groente erbij (neem een grote hapjespan of wok), even roerbakken en daarna de saus erbij. Dan heb je dus een saus gevuld met gehakt en groente. Heerlijk, begin nu al te watertanden! Succes en eetze!

@Krokus: Ach, de tienerclub is gewoon heel erg leuk. Lekker met die kids ouwehoeren over van alles en nog wat, en als ze dan echt serieus mee praten en hun mening geven is dat heel fijn! Mirjam heeft trouwens in vorige posting al uitgelegd wat lactose intolerantie met Hanna doet; buikpijn en winden laten...

Ik heb zonet Center Parcs geboekt voor dit weekend. We gaan vrijdag tussen de middag weg en zondagavond laat terug, zodat Jas in de auto kan slapen. Het was een enorme aanbieding want ze hebben een of andere actie dat iedere dag om 9 uur 1000 grote aanbiedingen de lucht in gaan. Ik zat klokslag 9 uur achter de pc en heb nu een huisje voor 5 pers. voor 165 euro. Niet duur, maar wel jammer dat er altijd nog kosten bijkomen...ach, hard genieten dan maar. Zwager en schoonzus die meegaan betalen natuurlijk de helft dus dan is het heel goed te doen!!!

Ik ga echt kijken waar meisje blijft...
Wil net komen lezen en vertellen..... Ella wakker. Sorry!

We hebben vanmorgen wél een heel klein mini-kindje van 12 mm gezien mét kloppend hartje!!!!
Jippie Ris, wat heerlijk voor jullie!!!! Lekker genieten hoor!!! Hoe ver ben je nu?
oeps, zeker overheen gelezen.
hoi meiden,

drukke dag hiero.

moeten jullie nu eens horen :

mijn schoonmonster schrijft op een katten forum en wij lezen dat mee. dat weet zij niet! Maar wat ze nu toch allemaal schrijft over zichzelf voornamelijk en mijn kinderen. ik zal het ff quoten! (dit schreef ze gisteren)

"Ziezo...opoe is weer thuis en bekaf...

Ja het is besmettelijk en dus zo gek nog niet dat Brammetje het nu ook heeft, het verschil is dat hij woorden begrijpt, en de ORS was meteen bij de hand, mama in het ziekenhuis bij de kleine Mees en oma bij Brammetje,douchen warm pyama'tje aan, emmer bij de hand, twee zelfs, eentje voor het spugen en een potje voor de poep, oma toch, dat moet toch op de wc? Nee hoor vandaag niet, potje is dichtbij en op de wc is het koud...video aan met filmpje en maar wachten en veel drinken, rode wangetjes en hangerig, maar zo lief.....

En nu is papa weer thuis en oma afgepeigerd, met de kleine gaat het goed, alles blijft binnen en hij is al wat vrolijker.....

Mees is al vanaf zondag thuis! en ze beweerd dus dat ze voor Bram zorgt die ziek is. klopt wel dat ie gister ziek was, maar ze is hier helemaal NIET NOOIT geweest. Ze verzint allerlei dingen wbt Mees zijn ziekenhuis opname. er staan dus nog meer van dit soort dingen op dat forum, en dat zij dus Bram steeds verzorgd en Mees nog in het ziekenhuis ligt met allehande infuusen, slangen en medicijnen?????

Echt ze is gek!!! Ik ben hier heeeeel boos over en als ze van de week belt ga ik het ook echt duidelijk maken. wat vinden jullie hier nu van??

oja had gisteravond een aanrijding :( een dronken wijf botste zo tegen mijn auto aan?????? whaaaaaaaaaaaaaaaaa
weet je schoonmonster ook dat je hier schrijft? (ik ben nu zoooooblij dat mijn schoonmoeder niet veel met de pjoeter doet, behalve onzin mailtjes sturen)

Ik zou haar er eerlijk gezegd niet mee confronteren, maar haar een kaart sturen om te bedanken voor de goede zorgen (denk sarcasme) en dat het met Mees ondertussen hartstikke goed gaat en dat wanneer het haar leuk lijkt, ze dan beide jongens te logeren mag krijgen....iets in die geest.

en dan nog een botsinkje erbij ook, fijne week heb je!

@Ris, wat ontzettend fijn dat je je minimensje hebt gezien en gehoord!

verder weinig bijzonders, behalve dat m'n linkerhand weer begint te kl******n en dat ik vandaag van 7.00 tot 16.00 heb gewerkt en dat ik mogen van 11.00 tot 22.00 mag werken en dat ik komende vrijdag naar de sauna ga (eindelijk eindelijk eindelijk) en dat ik last van m'n rug heb (goh, ik gaat ook ff meedoen met de lalalalalappenmand)
Zo, hier ligt er weer eentje in bed. Tijdens het eten hoorden we allerlei geknetter, maar ook geborrel...in de luier dus. Ik zei al tegen manlief, dat wordt een natte romper. En ja hoor, zeiknat en onder de poep. Dus meisjelief maar in de douche afgesproeierd, nu is ze weer lekker warm en knus met speen en koekel en papa heeft voorgelezen. Heerlijk slapen dus.

@Ris: Wat fijn dat het zo goed gaat met die kleine. Heerlijk voor je!

@Ringel: Heftige werkdagen weer. Lekker dat je naar de sauna gaat. Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me super. Ga je dan op vrouwenavond of boeit dat je niet?

@Pepiet: Wat een verhaal weer zeg, van je schoonmonster. Waar schrijft ze dat dan, en hoe ben je daar achter gekomen??? Enne, hoe zat het met die aanrijding, niet veel schade?

@Krokus: Kort maar krachtig? Niks te vertellen???

@Annie: Hoihoi, ook alles goed met baby???
mmmoi; ze schrijft op een katten forum , daar schept ze altijd heel erg over op. vandaar dat we eens gingen koekeloeren (ok ik weet het dat is ook fout)

wbt de aanrijding; mijn voorbumper is ontzet. Maar ik heb dat dronken mens gebeld! en toen nam er een dochter van dr op en die gaat het nu regelen gelukkig. vrijdag gaan we schade papieren invullen. dan kan ie van de week naar de garage.

arme Jasmijn........... en jullie stinken he!

ringel; nee ze weet niet dat ik hier schrijf klinkt wel aantrekkelijk wat jij schrijft. zal eens met vriend overleggen.
Hahaha mmoi, had 2,5 uur eerder mijn hele verhaal nog neergetypt. Niets te vertellen dus.

@ris, leuk joh. Hoever ben je dan nu officieel?

@pepiet, wat raar zeg, van je schoonmoeder. Ik zou haar denk ik ook niet confronteren. Zelfs niet eens een kaart sturen. Ze weet gewoon niet beter. Leeft, naar wat ik uit jouw woorden lees, vooral in een fantasiewereldje. Eentje waarin ze zich belangrijker en leuker maakt dan de werkelijkheid is. Gewoon medelijden mee hebben en haar niet meer serieus nemen.

Net terug van mijn werk. Heb een nieuwe jongen aangenomen voor achter de receptie. Geboortejaar 1986. Oh my God. Ik word oud!
Hallo meiden,

ik heb wel meegelezen maar weet misschien niet alles meer.

Maar men, Pepiet, wat een raar mens is dat zeg, jouw schoonmoeder/loeder/monster..mijn hemel.. Te gek voor woorden dat zij schrijft dat ZIJ voor Bram heeft gezorgd..bizar. Ik zou denk ik als onbekende kattenliefhebster inloggen en melden dat jij een ingewijde bent van de familie en dat je het raar vindt dat zij schrijft dat ze voor haar oudste kleinzoon heeft gezorgd terwijl jij uit betrouwbare bron weet dat dat niet zo was. Staat ze gelijk zwaar voor lul bij haar forumvrieden/vriendinnen..

Krokus, 1986? Haha, oud voel je je dan inderdaad he!

Ringelding, wat heb jij aan je hand dat je daar nu weer last van hebt? Vervelend!

Ris, wat fijn dat de echo goed was!! Super!!

Mmmoi, ja, dat zijn bekende en gevaarlijke geluiden he..haha. Maar heerlijk als ze dan weer schoon en fris in hun bedje liggen. En mooie aanbieding van CP! Naar welk park ga je (voor zover je dat hier kwijt wilt natuurlijk)?

FF, zo dan, dan is Max dus 16 centimeter langer dan Hanna! Wauw... (en 6 kilo zwaarder, maar dat is niet gek bij zo'n lengte). Hij groeit zeker de curve uit? Tessa doet het ook goed he?

Babba, Niniane, alles goed?

Annie, willen jullie weten wat het wordt eigenlijk?

Hier alles goed. Lekker gewerkt. Ik merk wel dat het een baan zonder uitdaging is..hm, eens kijken hoe lang ik dat volhoud Maar ik ga misschien een korte (HBO-)studie doen, ik moet wel ergens mijn tanden in kunnen zetten (dus als het niet in werk is, dan maar in iets anders). Dit baantje is overigens wel vreselijk relaxed, dus misschien moet ik daar maar gewoon even van genieten? Collega's zijn ook erg aardig, we hebben vandaag heel wat afgelachen.

Ik ga nog een beetje verder forummen. Groetjes iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven